20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00  (Lest 92414 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #450 på: 25. Feb. 2012, 18:01 »

Christian

• Gjest
« Svar #451 på: 25. Feb. 2012, 18:01 »
Er lei av Jonas, og vore det ganske lenge nå. Like mange balltap på han, om ikkje meir enn HBA. Så hadde dei blitt vudert likt, hadde Jonas vært på tribunenen for lenge sidan. (For det hadde HBA med samme mengden balltap)

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #452 på: 25. Feb. 2012, 18:02 »
I dag hadde vi 20 minutter der vi spillte fotball, og 70 minutter der vi lekte fotball.  Det samme føler jeg vi har gjort de siste 10 kampene (eller noe der omkring), og det er noe så bedritent kjipt å se på.  Hadde vi bare fortsatt å spille gjennom midtbanen i stedet for over den, sånn vi gjorde de første 20, så kunne dette ha blitt en gledelig lørdag. 

Nå blir det heller en "Æ ska drækk som om saman angrip me reinsdyra i mårra"-lørdag
Genius by birth. Slacker by choice.

Simmi

• Gjest
« Svar #453 på: 25. Feb. 2012, 18:02 »
Dette er en skandale. En skandale tvers igjennom. Tenk at dette laget ligger på 5.plass i Premier League, det er sykt.

For å oppsummere 2.omgang:

Kan ikke klandre Pardew når det gjelder byttene, uheldig med de, var jo på papiret gode. Samtidig var hans gameplan feig og rett og slett utrolig skuffende.
Demba Ba holder ikke det samme nivået som før afrikamesterskapet.
Guthrie tilbake på det samme gamle nivået.
Williamson er en vandrende katastrofe. Tenk at vi ikke hentet en ny midtstopper.
Ben Arfa er den eneste som klarer å skape noen få ting, men gjør samtidig utrolig mye dumt og rart. Hvis han ikke skjerper seg, skjønner jeg godt at Pardew ikke velger å bruke han.
Ameobi er Ameobi.
Ellers gjør de andre gutta det ok-

Jeg er takknemlig for at jeg ikke er velsignet med høy skjeggvekst...

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #454 på: 25. Feb. 2012, 18:02 »
Vis du mener Ben arfa fortjener 2 på børsen får du skaffe deg en ny hobby

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 25. Feb. 2012, 18:03 »
Cabaye har hvilt i 3 kamper. Virker som han kom hjem fra danacup igår.
Veldig mange feilpasninger til han å være. Guthrie inn viser seg å være et veldig feil valg. Enest byttet i kampen burde vært Ben Arfa for Raylor.

Vi spilte med Ben Arfa på topp først, så ned på kanten når ameobi kom inn, samtidig gikk guthrie sentralt. Det er mye omrokeringer på få minutt.

Santon, Tiote, Colo og Krul var gode.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 25. Feb. 2012, 18:03 »
Ben Arfa var svak sammen med resten av laget. Samtidig er han den eneste som skaper sjansene våre når han kommer inn. Kunne kjapt blitt helt dersom det første skuddet hadde vært hakket mer skru i.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #457 på: 25. Feb. 2012, 18:03 »
Ben Arfa spiller så ego at jeg blir kvalm. Tre ganger kunne han sentret utover slik at vi kunne fått innlegg i boksen der hele laget står, men i stedet bestemmer han seg for å løpe den utover sidelinja eller gå rett inn i en mur av motspillere. Greit nok for meg om han blir benka framover. Pardew har gjort rett i det hele tiden.

På skuddene hans slurver Wolves-forsvaret. At han feier alle skuddene utenfor, er egentlig ikke så imponerende, og fortjener ikke skryt. Han kastet bort mer enn han skapte.
« Siste redigering: 25. Feb. 2012, 18:06 av geordie-olav »

Peter

• Gjest
« Svar #458 på: 25. Feb. 2012, 18:04 »
LOL!
Seriøst, dette er noe av det svakeste jeg har sett. Ba virker helt borte. Ikke no vilje og er ikke venn med ballen i det hele tatt. Rart at det er Cisse som blir tatt av. Cisse var kvikk og putta, samt at Ba fikk en stor smell i starten av 2.omg.
Ben Arfa er piss når det gjelder valgene, men han skal ha creds for å tørre å utfordre når han lykkes og avslutte. Guthrie var en katastrofe! Bommet på samtlige pasninger som jeg så...
Pardew har virkelig mye å jobbe med. Maaaaange som må opp forbi Tippeliga nivået nå!

Btw... er så utrolig tydelig hvor mye vi savner Taylor nå. Det 2. målet hadde aldri kommet hadde han spilt.Williamson er en vandrene katastrofe!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #459 på: 25. Feb. 2012, 18:04 »
Synes Jonas var veldig bra i første omgang, men trekkes for å spille dårlig i andre. 5 er utgangskarakteren i børsen, noe som skulle tilsi at seks ikke er noen veldig høy karakter. Og selvfølgelig får man pluss for å score mål!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 25. Feb. 2012, 18:04 »
Enig han skal ha 0- fy faen for en opptreden!!! Selg!!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #461 på: 25. Feb. 2012, 18:06 »
Enig han skal ha 0- fy faen for en opptreden!!! Selg!!

Da er jeg vedlig spent på hvilken karakter du gir Tommy, 7?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 25. Feb. 2012, 18:06 »
Dette er første poengtapet denne sesongen der ingenting kan forklares med annet enn dårlige prestasjoner. Vi er gode de første 17, men etter det våkner vi ikke igjen før en liten periode etter utligningen. Veldig skuffende. De eneste jeg er fornøyd med er Santon og Colo. Tioté kanskje. Ben Arfa viser hvorfor han ikke får mere tillit, men samtidig var han den eneste som skapte to halvfarligheter når vi skulle trykke på for seieren.

Salo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #463 på: 25. Feb. 2012, 18:06 »
Ben Arfa spiller så ego at jeg blir kvalm. Tre ganger kunne han sentret utover slik at vi kunne fått innlegg i boksen der hele laget står, men i stedet bestemmer han seg for å løpe den utover sidelinja eller gå rett inn i en mur av motspillere. Greit nok for meg om han blir benka framover. Pardew har gjort rett i det hele tiden.

På skuddene hans slurver Wolves-forsvaret. At han feier alle skuddene utenfor, er egentlig ikke så imponerende og fortjener ikke skryt.

Finnes ingen facepalm god nok for dette innlegget

Peter

• Gjest
« Svar #464 på: 25. Feb. 2012, 18:06 »
Er lei av Jonas, og vore det ganske lenge nå. Like mange balltap på han, om ikkje meir enn HBA. Så hadde dei blitt vudert likt, hadde Jonas vært på tribunenen for lenge sidan. (For det hadde HBA med samme mengden balltap)

Jonas er mye flinkere enn Arfa til å prioritere når han skal drible og når han skal sentre. Dessuten har han en jævla bra vilje til å aldri gi opp en ball, og alltid jobbe hjem igjen. Jonas er en viktig spiller for oss pdd.