20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00  (Lest 92562 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #105 på: 19. Feb. 2012, 18:59 »
Mhm, Eriksen!

Har sansen for Guthrie som spiller, og han gjør virkelig mye bra på banen. Jeg føler likevel at vi viser betydelig mer tenner når Cabaye får lov å ha en offensiv midtbanerolle... Dette krever i sin tur at Tiote spiller. Så selv om  jeg ikke nødvendigvis synes at Guthrie står tilbake for de andre to kvalitetsmessig, mener jeg at laget vårt er bedre med Cabaye+Tiote, enn de andre to variantene.

Gabriel Obertan

• Benkvarmer
  • **
  • Obertans Medical at Newcastle
    • Vis profil
« Svar #106 på: 19. Feb. 2012, 23:13 »
Ville startet med Guthrie i denne kampen, han er bedre offensivt. Tiote trengs ikke mot et så svakt lag.
Mos på og skaff 2-3 null i sekken, ta deretter ut Guthrie og gi Tiote 30-40 minutter med kamptrening til rungende applaus. Velkommen hjem  :smug: :smug: :smug: :smug:
Gabriel obertan - arbeidsmoral, hurtighet og teamwork

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 19. Feb. 2012, 23:26 »
Newcastle-born Steve Bruce has turned down Wolves!

Bruce has turned down Wolves' offer to take charge of the club's battle against relegation because they are only offering the job for the remaining 13 games of the season.

:-\

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #108 på: 20. Feb. 2012, 11:35 »
Ville startet med Guthrie i denne kampen, han er bedre offensivt. Tiote trengs ikke mot et så svakt lag.
Mos på og skaff 2-3 null i sekken, ta deretter ut Guthrie og gi Tiote 30-40 minutter med kamptrening til rungende applaus. Velkommen hjem  :smug: :smug: :smug: :smug:

tiote må spille uansett motstand. Vi er ikke så gode at vi kan spare spillera mot lag i PL. Tiote MÅ spille og etter mi meining cabaye og. For han er meir aggresiv i spillet sitt en guthrie. og d trenger vi. også vil eg ha ferguson på venstre og jonas på høgre. Eller alles drøm, (men som ikke skjer) ben arfra på høgre og jonas på venstre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 20. Feb. 2012, 14:02 »
Newcastle-born Steve Bruce has turned down Wolves!

Bruce has turned down Wolves' offer to take charge of the club's battle against relegation because they are only offering the job for the remaining 13 games of the season.

:-\
:grine:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 20. Feb. 2012, 14:50 »
Synes i grunn det er positivt for oss, mtp kampen til helga. Bruce har en tendens å begynne bra, for så å møte veggen.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #111 på: 20. Feb. 2012, 17:07 »
Vinner vi med tre mål eller mer, så kan det kategoriseres som en storseier. Aight?

Aight!   8)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #112 på: 20. Feb. 2012, 18:39 »
Jeg har alt en seriøs dæsj med ekkelt ansiktshår. Tipper det er to uker siden barberhøvelen sist fikk lufta seg. Starter vi nybarbert, eller må jeg bære denne dritten fremover?

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #113 på: 21. Feb. 2012, 12:22 »
Beklager, men du sitter nok desverre fast med det utgangspunktet du har. Var i samme "uløkka" selv :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 21. Feb. 2012, 12:55 »
Ser Wolves har forhøyrt seg med Reading om å få snakke med manager Brian McDermott. Brukbar fyr det, men utan erfaring som manager i PL.

-
Slenger meg på skjegg-veddemålet. Trur dessverre vi må vente ei stund!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 21. Feb. 2012, 13:53 »
Twente gjorde det i Nederland når de spilte mot svakere motstander der de var venta å styre matchen. I enkelte kamper mener jeg det faktisk kan være fordelaktig å spille Guthrie og Cabaye.

Så skal det legges til at de svakere lagene i Nederland de senere årene, er klubber som Sparta, Excelsior, Waalwiijk (?), Venlo og De Grafschaap (?). Dette er lag som er så dårlige, at de neppe ville vært dominerende i Tippeligaen, og lag som Blackburn, Wolves og Wigan trolig ville vært dem overlegne. Toppsjiktet i Nederland er trolig på høyde med midten og nedover i Premier League.

Skal også legges til at Newcastle er rimelig mye bedre enn Twente.

Når det er sagt så er jeg ikke i tvil om at Tiote-Cabaye burde starte. Finnes ingen tvil.
Same old Shearer, always scoring!

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #116 på: 21. Feb. 2012, 13:58 »
Er det flere som skal over på denne kampen?

Jeg sendte forøvrig en mail til NUFC TV vedørende deres nye feature kalt "Flown the nest" som handler om Newcastle fans utenfor UK. Fikk positiv tilbakemelding, og de skulle lage en liten reportasje om meg nå på Wolves kampen. Blir artig.
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Gabriel Obertan

• Benkvarmer
  • **
  • Obertans Medical at Newcastle
    • Vis profil
« Svar #117 på: 21. Feb. 2012, 14:11 »
Vi har plukket 17 poeng på de siste 14 kampene. Det er nedrykkskamp-statistikk.  Å si at vi må holde oss til oppskriften blir derfor feil. Vi har levd på vår sesongstart lenge nå.  Endringer må gjøres, og det starter på høyrekanten. Danny Simpson ble lenge unnskyldt fordi datteren svevde mellom liv og død, men det er blitt pinlig åpenbart at han ikke takler nivået. Det sure trynet og de krakilske forsøkene på å skylde på andre etter hver brøler gjør heller ingenting for å mildne antipatien..  Obertan bør tas med bak huset og skytes som en hund, og Ryan Taylor fungerer i beste fall som benkpotet.  Ser enkelte her inne omtaler Gabby Obertan som en "Impact player". Kall det hva dere vil så lenge han aldri starter igjen.

Hiv på Ben arfa og flytt cabaye oppover, så kan vi kanskje røske med oss 15+ poeng til før vi skriver sommern.

Vær litt modig nå da, Alan. Din lille konepuler. Vinner vi ikke denne, ser nok Boris seg nødt til å beholde skjegget. Og DET er det vel ingen som vil.

Howay the lads!
« Siste redigering: 21. Feb. 2012, 14:13 av Gabriel Obertan »
Gabriel obertan - arbeidsmoral, hurtighet og teamwork

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #118 på: 21. Feb. 2012, 14:15 »
 :gp:
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #119 på: 21. Feb. 2012, 14:54 »
E du klar over at med obertan og raylot på laget havnet vi i CL posisjon? Ta d i sammen og ikke skriv sånt piss!! Dei var en del av laget som sørget for at viber i den posisjon som vi er....er åpen for forandring på laget, men ikke sånn som du skriver....