20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00  (Lest 92588 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #90 på: 17. Feb. 2012, 14:48 »
Twente gjorde det i Nederland når de spilte mot svakere motstander der de var venta å styre matchen. I enkelte kamper mener jeg det faktisk kan være fordelaktig å spille Guthrie og Cabaye.

Så skal det legges til at de svakere lagene i Nederland de senere årene, er klubber som Sparta, Excelsior, Waalwiijk (?), Venlo og De Grafschaap (?). Dette er lag som er så dårlige, at de neppe ville vært dominerende i Tippeligaen, og lag som Blackburn, Wolves og Wigan trolig ville vært dem overlegne. Toppsjiktet i Nederland er trolig på høyde med midten og nedover i Premier League.

Selv om Wolves er et lag vi i utgangspunktet skal spille powerplay mot gjennom mesteparten av kampen, og midtbanen deres er blant seriens svakeste, mener jeg likevel ikke de er dårlige nok til at vi kan sjanse på å ta ut vår fremste ballvinner. Det vi taper offensivt på å ofre Guthrie for Tiote, kan vi etter min mening heller ta inn på å la Santon få en ultraoffensiv backrolle.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 17. Feb. 2012, 15:05 »
Jeg mener at Newcastle burde stille med toppet lag. Det var kun dommeren som hjalp oss i forrige kamp mot Wolves, og uten en dommerstab i svart og hvitt hadde det gått til helvete.
Nei.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #92 på: 17. Feb. 2012, 15:18 »
PS. Eg skal ikkje trimma skjegget før Newcastle har fått seg ein storseier (Det er allereie eit par veke sidan sist) :nervøs: ;)
Haha. Slenger meg på den utfordringen.

Føler det er på tide å definere "storseier" da dette er i ferd med å bli en trend og "reglene" bør settes :D

Får krysse fingrene for at vi ikke kommer så langt som bildet under:
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #93 på: 17. Feb. 2012, 15:23 »
Vinner vi med tre mål eller mer, så kan det kategoriseres som en storseier. Aight?
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 17. Feb. 2012, 16:25 »
Trenger ikke være så grusomt å benke Tiote i en hjemmekamp mot Wolves føler jeg faktisk. Det er ikke i disse kampene hans bidrag er alfa omega spør du meg. Guthrie og Cabaye har bevist at de fungerer bra sammen, de også. For å si det slik - jeg blir ikke trist uansett hvem av de tre som ender opp på benken.
. +1 . Fantastisk å ha et slik luksusproblem da!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 17. Feb. 2012, 16:59 »
Vinner vi med tre mål eller mer, så kan det kategoriseres som en storseier. Aight?
Ja, tre eller fire. Litt usikker på hvor grensa skal gå. Men det blir litt dumt å ikke kalle 3-0 mot Man Utd for storseier. Så minimum tremålsseier.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 17. Feb. 2012, 17:25 »
Ja, tre eller fire. Litt usikker på hvor grensa skal gå. Men det blir litt dumt å ikke kalle 3-0 mot Man Utd for storseier. Så minimum tremålsseier.

Vi tapte jo med 3 mot Fulham, og det ble jo regnet som et stortap. ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 17. Feb. 2012, 17:27 »

Done.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #98 på: 18. Feb. 2012, 00:09 »
Me vinne denne lett, Jonas score igjen!!! :lol:
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #99 på: 18. Feb. 2012, 14:39 »
Når det kommer til hvem av Guthrie, Tiote eller Cabaye som skal benkes, leser jeg argumenter som at en hjemmekamp mot Wolves kan brukes til å spare spillere eventuellt teste Guthrie på ving. Det finnes ikke enkle kamper i PL, i alle fall ikke for Newcastle. Og Wolves spiller for å overleve. Jeg mener vi overhodet ikke er i posisjon til å spare spillere eller eksperimentere. Jeg føler meg helt sikker på at både Cabaye og Tiote starter. At Guthrie må sitte på benken er bare bra, han har gjort jobben sin, men er ikke bedre enn Cabaye eller Tiote. Det er glimrende at vi har så god dekning på midtbane-sentral, og Guthrie vil helt sikkert få muligheter i senere kamper.

Jeg føler meg rimelig sikker på at Ryan Taylor går inn på høyrevingen også. Forrige kamp vi spilte bra i 90 minutter var hjemme mot Man.Utd, og det laget vi stilte med da er det beste vi kan stille med, bortsett fra at Cisse selvfølgelig spiller på Ameobis bekosting.
Black and white since 1996

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 18. Feb. 2012, 14:52 »
At Guthrie må sitte på benken er bare bra, han har gjort jobben sin, men er ikke bedre enn Cabaye eller Tiote.

Det er beste fall bare såvidt. Guthrie har imponert meg stort de siste kampene, og jeg kunne tenkt meg Cabaye - Guthrie i en kamp snart.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 18. Feb. 2012, 16:24 »
At Guthrie må sitte på benken er bare bra, han har gjort jobben sin, men er ikke bedre enn Cabaye eller Tiote.

Det er beste fall bare såvidt. Guthrie har imponert meg stort de siste kampene, og jeg kunne tenkt meg Cabaye - Guthrie i en kamp snart.

Den kostelasjonen er eg ikkje enig i, for da må en av dei uansett gjøre Tiote sin jobb defensivt. Og når ingen av dei er i nærheten av å inneha dei samme ferdighetane, ser eg ingen grunn til å ikkje starte Tiote.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #102 på: 18. Feb. 2012, 16:29 »
Mot Wolves hjemme skal vi styre showet, og ettersom Cabaye er, for oss, en dyptliggende playmaker, kan han gjør litt av den jobben. Mens Guthrie styrer litt mer fremme. Samtidig er ikke noen av de to redde for å trykke til i en duell, så begge kan utføre den jobben. Derfor kan en holde, mens en går. Dette kan bestemmes fra angrep til angrep.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 18. Feb. 2012, 17:18 »
Det har jo funka tidligere i år så, dette du beskriver her.
Poenget mitt er bare at jeg syns ikke det er avgjørende at Tiote spiller i denne kampen. Nesten akkurat det samme hvem av de tre som spille sentralt om jeg får sette det litt på spissen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 19. Feb. 2012, 13:53 »
Synes ikke Cabaye bør ligge for deffensivt. Vi har jo sett tidligere i sesongen han han er best når han for lov til å gå fremover, og la Tiote ta seg av det deffensive. Cabaye er jo spilleren som har skapt flest sjanser i hele laget, og da mister vi offensiv kreativitet om han får jobben av å ta seg av det deffensive.