PS. Eg skal ikkje trimma skjegget før Newcastle har fått seg ein storseier (Det er allereie eit par veke sidan sist) :nervøs:
Haha. Slenger meg på den utfordringen. Jeg har tenkt på å trimme skjegget i et par uker nå (trimmet det vel sist et par uker før der igjen), men kan alltids vente en uke til

Angående Guthrie så er jeg helt enig i at han ikke har mistet plassen på laget. Men jeg synes ikke vi skal spille en spiller ute av posisjon, bare fordi han fortjener å få spille. Da må vi enten ofre en av Tiote/Cabaye, men det synes jeg heller ikke blir riktig, eller så må vi rett og slett bare benke Guthrie.
Føler ikke Hatem Ben Arfa har mistet plassen sin på laget i forhold til Raylor/Obertan han heller. Selv om Pardew åpenbart føler det. Ferguson er vel forøvrig lånt ut nå, er han ikke det? Og det hadde uansett ikke vært noe alternativ i mine øyne. Raylor/Obertan har heller ikke spilt seg ut til fordel for Ferguson.
Bruk spillerne der de er best, og der laget får best utbytte av dem. Selv om en spiller kan fortjene å spille, og ikke har mistet plassen sin på laget, så må man noen ganger bare tåle å benke formspillere, for å få det beste ut av hver enkelt spiller.
Vi får ikke det beste ut av Guthrie på kanten. Vi har prøvd det, og han har aldri prestert godt nok, selv om han har vært i form. Vi får mye mer ut av å bruke HBA/Obertan/Raylor på kanten enn å bruke Guthrie der.
Så som sagt, enten får vi benke Tiote/Cabaye, eller så får vi benke Guthrie.