20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00  (Lest 92589 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #75 på: 17. Feb. 2012, 13:13 »
Tja, jeg veit ikke. Han styrte de fleste kamper bra i CCC når han spilte sentralt også - men sleit straks mer med å involvere seg når han ble flytta på ving.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #76 på: 17. Feb. 2012, 13:20 »
Sant nok d, men føle ikkje han har mista plassen sin på laget i forhold te raylor og obertan. ( ben arfra e ute av diskusjonene for han får aldri sjangsen) så derfor vilneg sjå no korleis han klare seg på kanten. Verdt et forsøk vertfall. Enten det eller jonas på høgre og ferguson på venstre.....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 17. Feb. 2012, 13:48 »
PS. Eg skal ikkje trimma skjegget før Newcastle har fått seg ein storseier (Det er allereie eit par veke sidan sist) :nervøs: ;)
Haha. Slenger meg på den utfordringen. Jeg har tenkt på å trimme skjegget i et par uker nå (trimmet det vel sist et par uker før der igjen), men kan alltids vente en uke til :P

Angående Guthrie så er jeg helt enig i at han ikke har mistet plassen på laget. Men jeg synes ikke vi skal spille en spiller ute av posisjon, bare fordi han fortjener å få spille. Da må vi enten ofre en av Tiote/Cabaye, men det synes jeg heller ikke blir riktig, eller så må vi rett og slett bare benke Guthrie.

Føler ikke Hatem Ben Arfa har mistet plassen sin på laget i forhold til Raylor/Obertan han heller. Selv om Pardew åpenbart føler det. Ferguson er vel forøvrig lånt ut nå, er han ikke det? Og det hadde uansett ikke vært noe alternativ i mine øyne. Raylor/Obertan har heller ikke spilt seg ut til fordel for Ferguson.

Bruk spillerne der de er best, og der laget får best utbytte av dem. Selv om en spiller kan fortjene å spille, og ikke har mistet plassen sin på laget, så må man noen ganger bare tåle å benke formspillere, for å få det beste ut av hver enkelt spiller.

Vi får ikke det beste ut av Guthrie på kanten. Vi har prøvd det, og han har aldri prestert godt nok, selv om han har vært i form. Vi får mye mer ut av å bruke HBA/Obertan/Raylor på kanten enn å bruke Guthrie der.

Så som sagt, enten får vi benke Tiote/Cabaye, eller så får vi benke Guthrie.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #78 på: 17. Feb. 2012, 14:00 »
Då vil eg heller benke guthrie en cabaye. Føle ikkje tiote kan diskuterast på benken i det heile tatt. Vi har ingen som kan ta hans plass pr dags dato....men e brutalt og benke en formspiller ja...

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #79 på: 17. Feb. 2012, 14:01 »
(brutalt og benke en formspiller, tenke på
Guthrie)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 17. Feb. 2012, 14:06 »
Trenger ikke være så grusomt å benke Tiote i en hjemmekamp mot Wolves føler jeg faktisk. Det er ikke i disse kampene hans bidrag er alfa omega spør du meg. Guthrie og Cabaye har bevist at de fungerer bra sammen, de også. For å si det slik - jeg blir ikke trist uansett hvem av de tre som ender opp på benken.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 17. Feb. 2012, 14:09 »
Jeg mener Tiote må spille mot Wolves, fordi de er et lag som er godt i stand til å gi oss trøbbel. Jeg frykter kontringer og dødballer, og da kan en spiller som Tiote være svært viktig. Ja kanskje både alfa og omega.

Selv om Wolves er et lag vi på papiret er mye bedre enn, så er det ingen selvfølge i at vi skal slå dem. Selv ikke på hjemmebane.

Men å kunne benke Tiote i andre hjemmekamper mot mindre gode lag. Selvfølgelig kan vi det. Men føler ikke Wolves er det laget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #82 på: 17. Feb. 2012, 14:21 »
Tiote må spille mot dårlige lag eller bedre lag. I PL har en ikke råd til og gamble med at vi kansje kan benke tiote. Då blir det ingen europa på oss. ALLE lag i PL kan slå oss og alle kan slå alle. og for og unngå det må vi stille med vårt beste lag. Og tiote er bankers på vårt beste lag meiner nåmeg vertfall.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 17. Feb. 2012, 14:27 »
Twente gjorde det i Nederland når de spilte mot svakere motstander der de var venta å styre matchen. I enkelte kamper mener jeg det faktisk kan være fordelaktig å spille Guthrie og Cabaye.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 17. Feb. 2012, 14:32 »
Håper vi starter med alle tre imorra og gir Guthrie en siste sjanse på kanten.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 17. Feb. 2012, 14:34 »
Et argument for å prøve det er at Guthrie har vært dårlig sentralt også når han har sugd på kanten. Men likevel...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 17. Feb. 2012, 14:35 »
Mener å huske at han spilte litt høyreving i CCC, og at han var ganske svak der - mens han fungerte veldig bra utpå vårparten når han fikk spille regelmessig sentralt.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 17. Feb. 2012, 14:35 »
Jeg skal være spenstig å si at jeg tror vi skal klare vinne uansett neste uke :coloccini:. Så tror dette er kampen for å eventuelt prøve dette ut :)
« Siste redigering: 17. Feb. 2012, 14:38 av snkz »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 17. Feb. 2012, 14:36 »
Likevel har han tatt solide steg til i år, og fortjener kanskje en sjanse.

Kampen er forresten NESTE lørdag, ikke i morgen. ;)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 17. Feb. 2012, 14:38 »
Det har du selvfølgelig helt rett i. Går litt i surr her.