20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00  (Lest 92762 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolverhampton 25/2 kl. 16.00
« Svar #60 på: 15. Feb. 2012, 09:32 »
Det ryktes jo om Alan Curbishley som ny manager for Wolves... Kommer han kan jeg garantere seier og lite tegn til ny-manager-effekt!

Satsar på at det verte Steve Bruce ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 15. Feb. 2012, 15:31 »
Ryan Taylor: "It is going well.
"I'm hoping to be back against Wolves and hoping to be back next Monday for full first-team training.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 16. Feb. 2012, 10:37 »
Gleder meg til kamp. Denne kampen tror jeg vi moser wolvers. Tipper 4-0. I følge statestikk vinner lag som tapte  med 5 mål eller flere neste kamp så dette lover godt:)

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 16. Feb. 2012, 12:05 »
Gleder meg til kamp. Denne kampen tror jeg vi moser wolvers. Tipper 4-0. I følge statestikk vinner lag som tapte  med 5 mål eller flere neste kamp så dette lover godt:)

Var det ikkje slik at Wolverhampton tapte "litt" forrige runde også :-[

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #64 på: 16. Feb. 2012, 14:07 »
blir enkel seier dette, vi har kun 1 tap (mot pool) med cabaye/tiote sammen. utrolig synd at de ikke har
fått flere kamper sammen, noe som lett kunne vippet en del kamper vår veie,spesielt de sure tapene mot wb,norwich og u mot swansea... vi hadde hatt 7 fucking poeng luke til 5 plass med seier der... men men.. nok kamper å fikse dette på....

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 16. Feb. 2012, 14:19 »
Ryan Taylor: "It is going well.
"I'm hoping to be back against Wolves and hoping to be back next Monday for full first-team training.
Jøss! Trodde det var snakk om at resten av sesongen var kjørt...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 16. Feb. 2012, 14:47 »
Det var snakk om det umiddelbart, inntil man fikk avkreftet mistankene om brudd. Så det meste tyder på at han er tilbake i trening på mandag. Sammen med :tiote: .

:feiring:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 16. Feb. 2012, 23:03 »
Steve Bruce has compiled his Wolves survival dossier in his bid to land the Molineux job.

The former Sunderland, Birmingham and Wigan boss has confirmed his interest in taking over at the Premier League strugglers.

:happy:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 17. Feb. 2012, 09:39 »
Haha, det er umulig å ikke hate Wolves hvis de ansetter enda en eks Sunderland-manager. Mangler bare Peter Reid nå, så er apeflokken komplett. :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 17. Feb. 2012, 09:58 »
Eg tvilar på at me får noko storseier her. Me burde greie få det til, men eg trur det verte ein jevne kamp der me vinne med eit mål. Og sjølvsagt verte det nokon nervøse sluttminutt med fullt trykk frå Wolves.

Tips; 2-1 (2xBA og Flether)

PS. Eg skal ikkje trimma skjegget før Newcastle har fått seg ein storseier (Det er allereie eit par veke sidan sist) :nervøs: ;)

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #70 på: 17. Feb. 2012, 11:17 »
Eg tvilar på at me får noko storseier her. Me burde greie få det til, men eg trur det verte ein jevne kamp der me vinne med eit mål. Og sjølvsagt verte det nokon nervøse sluttminutt med fullt trykk frå Wolves.

Tips; 2-1 (2xBA og Flether)

PS. Eg skal ikkje trimma skjegget før Newcastle har fått seg ein storseier (Det er allereie eit par veke sidan sist) :nervøs: ;)

Du får starte en tråd hvor vi får se utviklingen av skjeggveksten. Satser dog på at du er glatt som en barnerumpe klokken 17.45 neste lørdag !
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 17. Feb. 2012, 11:59 »
 :lol: :thumbu:

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #72 på: 17. Feb. 2012, 12:18 »
En ting er no sikkert. Vinne vi ikke denne kampen så sitter eg med en følelse av at eurropa cup e long gone. Vi må vinne slike kamper for og henge med. Trur på at både arsenal og liverpool kommet med en sterk innspurt. Og då må vi vinne denne kampen. Skal ikke mangen tapa til før de stikker i fra. Og så må vi huske på at sunderland er i en fin poeng flyt. Snart er de i ryggen på oss.

Men med cabaye og tiote tilbake så bør vi klare dette. Vi har spisser som scorer bare de får sjangsen. Så vi må sørge for at de blir servert sjangser som er tilstrekkelig nok. Probleme ligger vel på høyre vingen, og tildels venstre vingen. Men vil prøve guthrie på høyre med tanke på innleggs fot. Barton klarte seg utmerket der sjøl om han ikke er noe ving type. Og gutrhrie har ikke spilt seg utav laget i den siste tida...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 17. Feb. 2012, 12:31 »
Men vi husker da hvordan Guthrie var på vingen? Han søkte veldig mye innover i banen og kommer seg svært sjeldent til de innleggene vi håper på. Barton fungerte bra der, men Guthrie har aldri fungert nevneverdig bra verken i PL eller i CCC når han har blitt satt på ving.
Spill HBA.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #74 på: 17. Feb. 2012, 13:07 »
Sant nok det kristoffer, men virka som guthrie har tatt et ekstra steg i utvikla si. Har trossalt fungert tilnerma optimalt i fravære til cabaye. Så kansje han takla rolla litt beire no. Verdt og ta sjangsen trur eg.