20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600  (Lest 64383 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #360 på: 19. Nov. 2011, 18:55 »
Kalas sifre? Pearch kommer inn i det 84 minutt eller noe sånt og stillingen er 3-0. Tror ikke bekymringen ligger i at Santon skal få kalas sifre mot seg. Jeg synst det er merkelig at han ikke får spilletid samtidig som rivalen på backplass står hele kampen igjennom når prestasjonen er så svak.

Vel du snakket om Løven også som fikk drøye 20 minutt på banen idag, så tok utgangspunkt i det. Men om du kun regner det fra Perch så blir det kanskje litt annerledes. Hvis det er det du snakker om nå så har jeg iallefall forståelse for at Pardew ikke lar en unggutt komme inn og smake på et tap i 5 minutt.

Håper på Santon fra start i neste iallefall!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 19. Nov. 2011, 19:04 »
Det håper egentlig jeg også, selv om jeg tror Pardew er mer tålmodig med Raylor enn som så. Lite optimal situasjon for Santon da, han trenger absolutt spilletid for å utvikle seg.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #362 på: 19. Nov. 2011, 19:06 »
Ja tror nok det jeg og torfinn. Men er så spent på å se han vise seg frem. Utålmodig!  :)

Simmi

• Gjest
« Svar #363 på: 19. Nov. 2011, 19:16 »
Etter denne kampen er det vel ingen som helst tvil om at Simpson bør foretrekkes foran Raylor i kampen om den andre backplassen. Raylor er ganske så krise defensivt. Da får det bare være at han har en god dødballfot.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 19. Nov. 2011, 19:23 »
Kalas sifre? Pearch kommer inn i det 84 minutt eller noe sånt og stillingen er 3-0. Tror ikke bekymringen ligger i at Santon skal få kalas sifre mot seg. Jeg synst det er merkelig at han ikke får spilletid samtidig som rivalen på backplass står hele kampen igjennom når prestasjonen er så svak.

Vel du snakket om Løven også som fikk drøye 20 minutt på banen idag, så tok utgangspunkt i det. Men om du kun regner det fra Perch så blir det kanskje litt annerledes. Hvis det er det du snakker om nå så har jeg iallefall forståelse for at Pardew ikke lar en unggutt komme inn og smake på et tap i 5 minutt.

Håper på Santon fra start i neste iallefall!
Tenkte vel mest på Perch ja. At Santon får smake på et tap de siste fem ser jeg ingen problem med. Santon trenger spilletid. Ser ikke noe gale i at han får siste fem. Ikke får han spilletid når vi leder og vinner. Ikke får han spilletid når vi taper. Når skal han få spille seg i form da lurer jeg på.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #365 på: 19. Nov. 2011, 19:42 »
Når skal han få spille seg i form da lurer jeg på.
Når vi leder og vinner, eller fra start etter min mening. Jeg ser ikke helt det voldsomme utbyttet av 5 minutt om målet er å spille han i form, da må han få komme inn langt tidligere! Men jeg er helt klart enig i at han må få spilletid snart om han skal komme seg i form, og sånn sett så drar alle monner!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #366 på: 19. Nov. 2011, 19:43 »
Kristoffer; en mann som har "SMITH" bak på drakta si er ikke kvalifisert til å si noe om hvem som er best av Cabaye og Guthrie  :rofl:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 19. Nov. 2011, 19:46 »
Nå har aldri jeg hatt Smith bakpå drakta mi heller :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 19. Nov. 2011, 19:47 »
Når det er Cabaye som skal hviles på slutten for å spare lysken så synes jeg det er naturlig at Perch får den jobben, og ikke Santon.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 19. Nov. 2011, 19:50 »
Når skal han få spille seg i form da lurer jeg på.
Når vi leder og vinner, eller fra start etter min mening. Jeg ser ikke helt det voldsomme utbyttet av 5 minutt om målet er å spille han i form, da må han få komme inn langt tidligere! Men jeg er helt klart enig i at han må få spilletid snart om han skal komme seg i form, og sånn sett så drar alle monner!
Men han får ikke sjansen når vi leder og vinner heller. Når det er gale han får 20 minutt og ikke er i form hvordan kan han få starte da. skal han starte på Old Trafford? Det kan da vel bli mer psykisk utmattende for Santon enn siste 20 min mot City. Alle minutt teller. Er ikke snakk om å få han iform på siste fem, men hvorfor får han ikke de engang. Det er det som bekymrer meg mest.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #370 på: 19. Nov. 2011, 19:58 »
Ser mange roser Simmo her inne. Ja, for all del, han er en likandes kar når han er på plass, men hvor mange ganger i løpet av kampen er han IKKE TILSTEDE AT ALL? Han stormer frem og jogger i slow motion tilbake. Greit nok det, såfremt noen andre dekker for han. Men tidvis er høyresida vår helt åpen bakover, og sånt sett er det jo bare et under at Manchester City ikke tok særlig fordel av det.

Hadde jeg hatt volumet av, ingen grafikk som viste meg stillingen, og tatt meg en tur på toalettet de siste fem i første omgang, så hadde jeg aldri trodd på resultatet. Vi spiller en godkjent kamp, og Shitty måtte jo rett og slett få mål på god gammeldags flaks og juks. Nå har det seg jo slik at jo bedre et lag er, jo mer flaks har de. Det vises godt. Marginene finnes i kampen, bare ikke på vår side.

Godt å få kampen overstått. Håper Santon får starte mot Manchester United. Jeg liker Raylor, men synes det er trist hvis ikke engang dette er nok for at folk på benken skal få prøve seg. Nani vs Raylor / Nani vs Santon. Jeg vet hva jeg velger, i allefall.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #371 på: 19. Nov. 2011, 19:58 »
Det er jeg ikke uenig i, har hatt lyst å se mer av Santon lenge nå jeg. Jeg sier bare at det finnes grunner til at han ikke kommer innpå i akkurat denne kampen her, torfinn nevner jo også en svært god grunn blant annet. Akkurat hva som foregår i kulissene med Pardew, Santon, trening, taktikk, prestasjoner, form, fysikk og det som er vet jeg ikke. Jeg er iallefall ikke nevneverdig bekymret enda.

In Pardew I trust!  ;D

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 19. Nov. 2011, 20:04 »
Jeg synst likevel det blir rart å si at siste 20min kan ta skade på fyren for så å ville se han fra start på Old Trafford. Ser ikke det helt farlige med å gi litt tid til Santon i slike kamper. Men som sagt Pardew har vel sine grunner. Hvor enn merkelige de er.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 19. Nov. 2011, 20:14 »
Ser mange roser Simmo her inne. Ja, for all del, han er en likandes kar når han er på plass, men hvor mange ganger i løpet av kampen er han IKKE TILSTEDE AT ALL? Han stormer frem og jogger i slow motion tilbake. Greit nok det, såfremt noen andre dekker for han. Men tidvis er høyresida vår helt åpen bakover, og sånt sett er det jo bare et under at Manchester City ikke tok særlig fordel av det.

Dette er eg ikkje med på i det heile teke. I dag skjedde det meste av vårt spelt på høgresida med Sammy og Simpson. Og i tillegg stogga dei det som kom og. Når ein ser på den sesongen Simpson har hatt til no, so er eg ikkje anna enn veldig imponert. Han har utvikla seg ganske so mykje dei siste 2 sesongane. Ja, han er begrensa offansivt. Men han har vore botnsolid defansivt til no meinar no eg. Og i dag vinne han dei fleste duellane og er på rett plass. Det er no Raylor som ikkje er "tilstede at all"... Dessutan tykkjer eg det ikkje var mange gonger at forsvaret vårt var vidope. Det skjedde nokre gonger på venstresida.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #374 på: 19. Nov. 2011, 20:17 »
Jeg synst likevel det blir rart å si at siste 20min kan ta skade på fyren for så å ville se han fra start på Old Trafford. Ser ikke det helt farlige med å gi litt tid til Santon i slike kamper. Men som sagt Pardew har vel sine grunner. Hvor enn merkelige de er.
Jeg sier jo ikke at han tar skade av det, voldsomt så du skulle kjøre på den!

Jeg sier at det kanskje kan ha vært en tanke at man ikke så det store utbyttet av å utsette Santon for noe som kunne blitt en ubehagelig opplevelse. På ingen måte sitter jeg med noen fasit på det området.

Og det er for meg helt klart forskjell på å få prøve seg fra start og på det å komme inn på stillingen 3-0 mot ligaens suverent beste lag for tiden. Jeg vil si at vi har en langt bedre sjanse til å få et bedre resultat mot Manchester United enn det vi hadde idag når vi låg under med 3 mål 20 minutt før slutt.

Du skal få avfeie det som en nullitet så mye du vil, men jeg vil ikke utelukke at det er et hensyn som en manager kan ta.