20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600  (Lest 64365 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #375 på: 19. Nov. 2011, 20:24 »
Vel det er jo den grunnen du kjører så da er det vel logisk jeg henger med opp i det. Men nå skal jeg legge saken dø selv om jeg er uenig.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #376 på: 19. Nov. 2011, 20:31 »
Vel i min bok er det forskjell på å ta skade av noe som du sier, og på den grunnen jeg kjører om hva som er en god opplevelse og ikke. Men som jeg sier så har vi tydligvis totalt ulike meninger om dette. Jeg satser på at Pardew har et bedre avgjørelsesgrunnlag og kjenner personligheten til Santon bedre enn oss begge og dermed fatter den beste avgjørelsen i så måte.

Vi er iallefall enige i at vi vil se Santon mer, så er det heller mindre interessant hva vi mener om hvordan det skal skje!  :)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 19. Nov. 2011, 20:35 »
Om at vi vil se Santon er vi iallefall enige om  ;)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 19. Nov. 2011, 20:55 »
Jeg syns forøvrig det synes at Best er en bedre targetman enn det Ba er. Ba er ikke like dyktig til å ta ned ball og holde på den. Faktisk satt jeg og venta på Shola inn for Ba i andreomgangen.

Jeg kunne ikke vært mer enig. Det vises kamp etter kamp at Best vinner dueller. Det er ikke der styrken til Ba er.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 19. Nov. 2011, 20:59 »
Jeg syns forøvrig det synes at Best er en bedre targetman enn det Ba er. Ba er ikke like dyktig til å ta ned ball og holde på den. Faktisk satt jeg og venta på Shola inn for Ba i andreomgangen.

Jeg kunne ikke vært mer enig. Det vises kamp etter kamp at Best vinner dueller. Det er ikke der styrken til Ba er.

Det er derfor ejg synes at det var irriterende at det gang på gang ble spilt langt. Skulle spilt mer etter bakken, for der synes jeg vi var på høyde med Man City.

Digg å se Ben Arfa. Flere av tingene han gjorde i dag hører til i toppen av toppen. Fy faen så lekkert!
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 19. Nov. 2011, 21:20 »
men fy faen so irriterande når han gir vekk ballen. Hadde ein del feilpasningar, men ein ser at han verte litt betre for kvar kamp han får.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #381 på: 19. Nov. 2011, 21:37 »
Raylor har, med denne kampen, avgitt posisjonen til Santon - i min mening. Nå må han få sjangsen. Raylor var ikke mye med i dag. Det var mange utspill til den kanten hvor Raylor måtte spurte for i det hele tatt å "nesten" få kontakt med sin mann ytterst. Hva skal ellers til for at Santon skal få prøve seg?

Ellers var første straffet greit nok, men det andre er bare tull. City-spilleren "tryner" og Ben Arfa mister da balansen og blir med. Var minimalt med kontakt før fallet. Litt synd da dette føltes som det avgjørende målet som tok lufta litt ut av 'castle laget :(
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #382 på: 19. Nov. 2011, 22:27 »
Raylor har, med denne kampen, avgitt posisjonen til Santon - i min mening. Nå må han få sjangsen. Raylor var ikke mye med i dag. Det var mange utspill til den kanten hvor Raylor måtte spurte for i det hele tatt å "nesten" få kontakt med sin mann ytterst. Hva skal ellers til for at Santon skal få prøve seg?

Ellers var første straffet greit nok, men det andre er bare tull. City-spilleren "tryner" og Ben Arfa mister da balansen og blir med. Var minimalt med kontakt før fallet. Litt synd da dette føltes som det avgjørende målet som tok lufta litt ut av 'castle laget :(

Jeg er enig med deg at Santon nå MÅ får sjansen!
Den andre straffen derimot ser jeg som like grei som den første, Richards kommer foran Ben Arfa, og når Ben Arfa da går inn på den måten så er det straffe.
Dueller handler veldig mye om å komme foran, blir man da tatt bakfra så er det nesten uansett straffe/frispark.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 19. Nov. 2011, 22:34 »
Jeg skjønner at dommeren dømte på den andre straffen, men nei, den er ikke klar. For i replay så ser vi at det ikke burde vært dømt. Men dommeren får ingen replay, og derfor er det greit.

Dommeren var alt i alt veldig bra i dag. Enkelt og greit! Og selv om den siste straffen var billig, så synes jeg ikke dommeren gjorde en stor feil. Altfor "close".

Men Ben Arfa. Til tider verdensklasse. Vet om en Man UTD supporter som RUNKER til han, og ønsker seg han som tidenes Man UTD signering. :D
Nei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 19. Nov. 2011, 22:35 »
Jeg synes ikke Ben Arfa gjør noe annet enn å løpe bak Richards, i verste fall en lett arm på skuldra. Det er det at Richards hiver seg framover så kraftig som gjør at Ben Arfa faller over samtidig. Utrolig vanskelig for dommeren å se, og jeg syntes også at det så veldig klart ut live.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 19. Nov. 2011, 22:37 »
Jeg synes ikke Ben Arfa gjør noe annet enn å løpe bak Richards, i verste fall en lett arm på skuldra. Det er det at Richards hiver seg framover så kraftig som gjør at Ben Arfa faller over samtidig. Utrolig vanskelig for dommeren å se, og jeg syntes også at det så veldig klart ut live.

Dette. Jeg var selv 100% sikker på at det var straffe, til jeg å replays ETTER kampen. Dommeren kan enkelt og greit ikke klandres for den, for den er å "tight" er det er umulig.
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 19. Nov. 2011, 22:42 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 19. Nov. 2011, 22:44 »
Veldig fint å se. De Jong viste i dag at han er et klasseanker uten å spille stygt - og Ben Arfa viste hvilket enormt potensiale som ligger i ham. Sånn sett var dette en veldig positiv dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 19. Nov. 2011, 22:46 »
Nydelig bilde, rett og slett!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 19. Nov. 2011, 22:49 »
Veldig fint å se. De Jong viste i dag at han er et klasseanker uten å spille stygt - og Ben Arfa viste hvilket enormt potensiale som ligger i ham. Sånn sett var dette en veldig positiv dag.

Helt klart. Og Sammy. Veldig godkjent kamp for min de. Begge viste at de har noe i PL og gjøre. Digg!

Edit: Og morsomt med Gosling-målet, selv om det var på slutten. Betyr nok mye for gutten uansett! :)
Nei.