Cabaye er ikke temposvak synes jeg. Men han ofrer seg for de andre på midten som driter litt på draget. Jeg synes ikke han er verdens raskeste, men han har good workrate. Jobber ekstremt bra i det å jage ballen og forstyrre motstanderen i det å spille igjennom midten.
Trenger ikke være kjempekjapp for å ta tempoet, det har da elskede Barton bevist for lengst. Men jeg forventer faktisk at Cabaye skal kunne vise en viss dominans mot et lag som Scunthorpe - istedet syns jeg han og Gosling blir springende mye i mellom.
Cabaye er vel avhengig av å ha et lag rundt seg, han også. Synest han har gjort det bra i possession i alle fall, synd det er så få rundt han som leverer i dag. Ingen garanti for at vi hadde gjort det særleg mykje betre med Barton på laget i dag. Han var jo tilnærma piss mot Stevenage, då resten av laget svikta.
Vi gav dei initiativet frå start av, dei fekk gållen og er på tå der vi labbar rundt. I cupen er det ofte nok, sjølv om vi mann for mann skal vere langt betre enn Scunny.