20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scunthorpe United - Newcastle (Carling Cup 2.runde) tor. 25.aug 20:45  (Lest 36457 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Kampen går på live på Sky, dermed store muligheter for stream til denne kampen. I Norge er det Canal+ som har rettighetane til Carling Cup, men veit ikkje om dei velger å sende denne kampen.

Håper på dette laget:

Harper

R Taylor       Williamson        S Taylor     Ferguson

Abeid               Gosling

Obertan                    Vuckic                    Marveaux

Ba
« Siste redigering: 20. Aug. 2011, 20:04 av Christian »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Støtter den Christian med unntak av at jeg håper Krul står i mål. Jeg mener han må få spille mest mulig så blir han så solid som mulig snarest mulig.

Men jeg frykter det blir noe Løven inne i bildet også desverre.  :-\

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Ranger kunne godt få sjansen også ;)

Peter

• Gjest

Ranger er lånt ut til Ado den Haag i Nederland. :)

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Støtter også lagoppstillingen, men mener at Harper bør stå. Harper må jo vertfall få stå første kamp i CC.

Håper også Sammy får spille litt..

Peter

• Gjest

Ranger er lånt ut til Ado den Haag i Nederland. :)
Er ikkje bekrefta nokon plass det. Sist eg sjekka var han forsatt i Newcastle, og trente med reservelaget.  ;) Spelte for reservelaget i den kampen Marveaux scora i ;)

Ahh, ok.  :) Vet du noe om at han blir lånt ut i nærmeste fremtid? Til Haag eller et annet lag? Rykter?
Et lån ville gjort underverker for gutten! Om han putta et par mål i en brukbar divisjon, er jeg sikker på at målene ville kommet her også. Han har talentet, mangler bare avslutningene og litt bedre holdninger.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Gleder meg! Jeg har billetter til kampen :)

Håper denne kampen kan hjelpe oss med å få igang Gosling, Demba Ba og Marveaux som blir viktige spillere for oss den sesongen her. Så håper jeg noen av unggutta får vist seg frem, og da tenker jeg mest på Vuckic. Abeid har jeg ikke noe tro på at starter, og Ferguson tror jeg også muligens bare er på benken da han kun har trent i knappe to uker når denne kampen spilles.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Så lenge Vuckic og Abeid får masse spilletid så er jeg fornøyd. Synes det er spesielt rart at Pardew ikke har funnet plass til Vuckic på benken de to første kampene etter en god pre-season, så håper Vuckic overbeviser han om at han tar feil.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Kampen går på live på Sky, dermed store muligheter for stream til denne kampen. I Norge er det Canal+ som har rettighetane til Carling Cup, men veit ikkje om dei velger å sende denne kampen.

Håper på dette laget:

Harper

R Taylor       Williamson        S Taylor     Ferguson

Abeid               Gosling

Obertan                    Vuckic                    Marveaux

Ba

Støttes med unntak at jeg ville sett Sammy som spiss, Abeid som høyre midt og Barton inn på den dype midtbanerollen du gir Abeid. :) Dermed ta ut Ba og Obertan, og flytte Abeid opp på høyre kant.
"If Newcastle finish in the bottom three, they will get relegated."

- Michael Owen

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg synes Christians lag ser meget bra ut, og det slår meg egentlig at selv om stallen er tynn, så er det betydelig høyere kvalitet på "b-laget" vårt enn de siste par sesongene.

Obertan trenger spilletid. Ba trenger spilletid. Marveux trenger spilletid. Gosling trenger spilletid. Alle disse bør starte mot Scunthorpe. Dette for å gi dem matchtrening og selvtillit.

Sammy er riktignok et stort talent, og han trenger å få sine sjanser han også, men jeg synes Ba trenger denne kampen for å få mer matchtrening og selvtillit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Tipper dette blir laget:

Harper
Simpson  Williamson Tayls Raylor
Obertan   Gosling  Vucick  Marveaux
                Løven
                             Ba

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Canal + fotball sender kampen fra 20.40

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Canal + fotball sender kampen fra 20.40

Sweet, håper på å få se en del spillere som vanligvis ikke får spilletid i PL, selv om jeg synes vi skal stille med et solid lag.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Scottwilsonecho Scott Wilson
Pardew confirms Barton will miss Scunny game with foot problem - should be fit for Sun. Expect "three or four" changes on Thursday. #NUFC
Godsanger™

Twitter: @BjerreP

Juma

• Gjest
Vi har ikke akkurat noen god statistikk mot Scunthorpe :P

2009/10 lost 1-2 Nolan (8,921)
1973/74 won 3-0 Macdonald 2, Barrowclough (FAC) (19,028)
1963/64 lost 0-2 (6,433)
1962/63 lost 1-2 Kerray (13,953)
1961/62 lost 2-3 Allchurch, Suddick (13,987)