20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scunthorpe United - Newcastle (Carling Cup 2.runde) tor. 25.aug 20:45  (Lest 70458 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Cabaye er ikke temposvak synes jeg. Men han ofrer seg for de andre på midten som driter litt på draget. Jeg synes ikke han er verdens raskeste, men han har good workrate. Jobber ekstremt bra i det å jage ballen og forstyrre motstanderen i det å spille igjennom midten.

Trenger ikke være kjempekjapp for å ta tempoet, det har da elskede Barton bevist for lengst. Men jeg forventer faktisk at Cabaye skal kunne vise en viss dominans mot et lag som Scunthorpe - istedet syns jeg han og Gosling blir springende mye i mellom.

Cabaye er vel avhengig av å ha et lag rundt seg, han også. Synest han har gjort det bra i possession i alle fall, synd det er så få rundt han som leverer i dag. Ingen garanti for at vi hadde gjort det særleg mykje betre med Barton på laget i dag. Han var jo tilnærma piss mot Stevenage, då resten av laget svikta.

Vi gav dei initiativet frå start av, dei fekk gållen og er på tå der vi labbar rundt. I cupen er det ofte nok, sjølv om vi mann for mann skal vere langt betre enn Scunny. 

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hva i H.... prøvde Simpson på der????

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Gosling kan ikke få ballen i mål. Ut med Løven AP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hvordan i svarte faen kan noen tro at Gosling skal være i nærheten av å erstatte Barton?!

Da har allerede Ameobi utretta mer enn hva Ba har gjort gjennom sine minutter på bana.

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Simpson, Gosling, Raylor og løven suger jo så jækelig
Newcastlesupporter siden 1992

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Herlig å se Sammy løpe!

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
Herregud, nå er det faen meg mye rart utpå der...
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
fy faen, dette er jo håpløst. og jeg har sett bare tre min eller noe.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Andi

• Supersub
    • Vis profil
Vi fortjener å ligge under med mer enn 1 mål faktisk..

nobby

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sammy har di magreste beina je har sett på en fotballspiller, han varmet opp foran oss på arsenalkampen, rart di fyrstikka klarer å holde vekta til kroppen... Men er vel itte rare vekta det heller ;D

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
ENDELIG er Gosling av, og Harris på også :D
Genius by birth. Slacker by choice.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Gosling har i det minste kommet til sjanser. Og Løven får fortsette, skjønner ingenting.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
HARIS! HERLIG!

Holand

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
på tide!

Juma

• Gjest
Jeg teller 3 store tabber Simpson har hatt denne kampen. Hva faen prøvde han på den siste der??