20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scunthorpe United - Newcastle (Carling Cup 2.runde) tor. 25.aug 20:45  (Lest 71432 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Virker som Gosling prøver for hardt. Skal slå beckhampasninger hver gang han får ballen. Greit nok at han vil imponere, men akkurat nå håper jeg Pardew bytter ham i pausen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
La Ba være i fred, fyren har bevist at han kan score mål i 5 sesonger på rad. De kommer, slapp av.

Forøvrig elsker jeg Cabaye, uavhengig av hvordan han spiller. han er så kjekk ;D
If it has tits or wheels, count on problems!

atle81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Håper marv er venstre kant mot fulham og jonas på høyre mot riise;)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Dette her er litt små flaut. Må bli bedre i andre omgang.

baerb

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Håper Pardew innser at vi trenger forsterkninger asap, dette er jo helt latterlig tannløst. Virker som vi ikke har noen som helst plan om hvordan vi skal spille, slår jo bare lange baller..

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jaja der var backupen i forsvar skada med. Nå er der tomt. Pards må ut å handle mer. ;D Latterlig

Neida, trenger ikke handle mer, for når Willie er frisk i formen igjen blir det som å få inn en ny spiller!
Genius by birth. Slacker by choice.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Flott! Willi skada. Får håpe det ikke går som i 08/09 da vi åpnet bra så gikk det til helvete. Jævla Ashley som ødelegger hver gang han ser et snev av suksess i klubben.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Dette var fælt, skrekkelig og helt katastrofe. Marv får en liten pluss resten får stryk.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Forøvrig elsker jeg Cabaye, uavhengig av hvordan han spiller. han er så kjekk ;D

Haha, morsomt at du skriver dette. Hadde faktisk planer om å avslutte posten min med å si det samme om han. :D

ELlers har det vært en stusselig omgang. Veldig lite imponerende. Marveaux har sett bra ut, og Krul har hatt en bra redning, og det er sånn ca. det. Ut med Ba (eller Best) og Løven, og inn med Vucick og Sammy.
Nei.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Marveaux, Colo og Krul. Dette er de 3 som har godkjent, resten har vært møkk. Det finnes ikke samhold i dette laget, de er for langt vekk fra hverandre. De som ligger bredt, ligger for bredt, dette mener jeg siden de ikke eller aldri går på løp inn i banen slik at backene ikke kan komme frem. Både Simpson og Raylor har vært katastrofe.
Vi må komme mer sammen, spille på det som er fodel i forhold til hva som er styrke. Da må Ba møte og Best og kantene stikke i bakrom, men dette skje aldr...

Inn med sultne unggutter.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Dårlig kamp, men trur vi skjerper oss i andre omgang.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg syns faktisk Best nesten står til godkjent! Han virker pigg, men får lite å jobbe med. Ba er helt ute av det - møkk dårlig. Syns også det er skummelt hvor temposvak Cabaye har virka til nå denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Haris inn for Gosling takk. Og en tlf til Fat Mike i pausen hvor det forklares hvor utrolig farlige vi ser ut på topp.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Du skal være dyktig til å forklare, for å få han til å forstå det.
Mike Ashley har peiling på økonomi og hvordan han skal få en bedrift til å bli lønnsom.
Men Newcastle er for pokker ingen bedrift.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Cabaye er ikke temposvak synes jeg. Men han ofrer seg for de andre på midten som driter litt på draget. Jeg synes ikke han er verdens raskeste, men han har good workrate. Jobber ekstremt bra i det å jage ballen og forstyrre motstanderen i det å spille igjennom midten.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.