20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1306056 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8220 på: 24. Aug. 2011, 17:07 »
Håper Best snart får sjansen sammen med Ba på topp. Mer målfarlig enn Ameobi.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8221 på: 24. Aug. 2011, 17:09 »
Carlton Cole og Bridge inn. Woho!! Skal bli artig å sjå prisen Rennes betaler for Erdinc.

Hvorfor? Erdinc ville jo ikke til Newcastle allikevel...

Liker dårlig Carlton Cole-linken, men bedre enn ikke noe antar jeg...  :P
For å se forholdet mellom vårt bud og Rennes sitt bud vel. Er ikke noe med spilleren jeg vil ha.
Cole linken var forresten ikke noen høydare vist du trudde det. Om ikke de klarer å få inn noe bedre enn Cole så kan de bare la vær.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8222 på: 24. Aug. 2011, 17:17 »
Carlton Cole og Bridge inn. Woho!! Skal bli artig å sjå prisen Rennes betaler for Erdinc.

For å se forholdet mellom vårt bud og Rennes sitt bud vel. Er ikke noe med spilleren jeg vil ha.
Cole linken var forresten ikke noen høydare vist du trudde det. Om ikke de klarer å få inn noe bedre enn Cole så kan de bare la vær.

Cole-linken er ingen høydare nei! Ironien der klarte jeg å se. ;) Nettop sjekket målstatistikken hans, og det ser ut til at du og Simmi har rett, henter de Carlton Cole så kan de like gjerne la vær.

Grunnen til at jeg spurte hvorfor du var interessert i prisen på Erdinc var vel mest for å presisere at han uansett ikke vil til Newcastle. Som Newcastle-supporter så syns jeg det er tyngere å svelge at spillere ikke vil til klubben, enn det faktum at man muligens ikke la nok penger på bordet. Hvis jeg ikke husker feil så var det vel også sånn at PSG på et tidspunkt hadde godtatt et bud på rundt £7mil. fra Newcastle, var det ikke? Uansett hvor fortvilende ting kan virke nå så er jeg allikevel glad at klubben ikke hiver store hauger med penger etter spillere som IKKE vil spille for klubben (Xisco og Luque).

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8223 på: 24. Aug. 2011, 17:21 »

Nei, f** f**. Då kan mi spara "alle" dei pengane til neste vindaug, og fortsetja å tru på julenissen.

Eg meinar at både vback OG spiss er noko mi må få inn. Det har jo dessutan vorte sagt heile tida, eg kan ikkje sjå korleis dei kan komma neste torsdag å sei at mi gjorde eit forsøk men den stallen mi har er god nok. Då verte det sjølvsagt lynsjestemning.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8224 på: 24. Aug. 2011, 17:22 »
Akkurat nå så synst jeg det er tyngre å svelge at vi ikke legger nok penger på bordet enn at spillere ikke vil hit chickenman.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8225 på: 24. Aug. 2011, 17:24 »
SkyGraemeBailey Graeme Bailey
FYI - transfer window closes at 11pm next Wed (31st). Squad lists must be in by 5pm on Fri 2nd Sept.

Send denne til Ashley

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8226 på: 24. Aug. 2011, 17:24 »

Nei, f** f**. Då kan mi spara "alle" dei pengane til neste vindaug, og fortsetja å tru på julenissen.

Eg meinar at både vback OG spiss er noko mi må få inn. Det har jo dessutan vorte sagt heile tida, eg kan ikkje sjå korleis dei kan komma neste torsdag å sei at mi gjorde eit forsøk men den stallen mi har er god nok. Då verte det sjølvsagt lynsjestemning.
Om ikkje det blir henta spillere så er klubben virkelig ute å kjøre. Værre enn jeg hadde trodd også.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8227 på: 24. Aug. 2011, 17:25 »
Akkurat nå så synst jeg det er tyngre å svelge at vi ikke legger nok penger på bordet enn at spillere ikke vil hit chickenman.

Hvis vedkommende faktisk vil spille for Newcastle ja, som vistnok er tilfellet med Pieters. Erdinc derimot var, slik jeg forsto det, lite gira på å komme til Newcastle, og da er det helt greitt å ikk overbevise ham med en altfor høy lønn. Eller?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8228 på: 24. Aug. 2011, 17:26 »

Hvis vedkommende faktisk vil spille for Newcastle ja, som vistnok er tilfellet med Pieters. Erdinc derimot var, slik jeg forsto det, lite gira på å komme til Newcastle, og da er det helt greitt å ikk overbevise ham med en altfor høy lønn. Eller?
Sefølgelig. Men så vet vi heller ikke sikkert om Erdinc ikke ville hit eller om det var klubben som ikke la inn nok peng.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8229 på: 24. Aug. 2011, 17:26 »
SkyGraemeBailey Graeme Bailey
FYI - transfer window closes at 11pm next Wed (31st). Squad lists must be in by 5pm on Fri 2nd Sept.

Send denne til Ashley

Trengs ikke. Dette er Ashley fullt og helt klar over. Ashley sitter klar med champagnen god og kald kl.22:59 neste onsdag han.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8230 på: 24. Aug. 2011, 17:28 »

Sefølgelig. Men så vet vi heller ikke sikkert om Erdinc ikke ville hit eller om det var klubben som ikke la inn nok peng.

Som jeg skrev tidligere så innbiller jeg meg at klubben fikk godtatt et bud på Erdinc av PSG og at det da var opp til spilleren selv? Men for alt jeg vet kan det selvfølgelig ha vært bare bullshit det også. Det ville ikke overrasket meg veldig akkurat.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8231 på: 24. Aug. 2011, 17:32 »
Det kan bare gå oppover nå. Bunnen er vel nådd får vi håpe? Håpe på en flott veke. Håpe.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8232 på: 24. Aug. 2011, 17:37 »

Vil jo i så fall være to overganger som vil skille seg med alt annet vi har kjøpt i sommer. Chronicle har holdt på med den Cole linken en stund. Blir veldig overasket om noen av de kommer inn.

Jeg tror fortsatt vi kan få inn gode spillere. Det virker jo som vi fortsatt er attraktiv klubb å komme til, selv om jeg vanskelig kan se at vi betaler utrolige lønninger. Cabaye, Marveaux og Ba har jo kommet og i tillegg har det vært rapporter om at Cissokho, Pieters og Maiga gjerne vil til klubben. At ikke alle franskmenn har lyst til å bosette seg på tyneside kan vi nesten ikke regne med når vi var nede i Championship for to sesongen siden, ikke skal spille i europa og ikke betaler Man City-lønninger. Mulig jeg ikke har de største forhåpeningene til klubben, men jeg syntes faktisk vi har gried å hente overaskenede gode spillere denne sommeren. Det står på pengene og er vi villig til å betale kan det komme nye spennende spillere.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8233 på: 24. Aug. 2011, 17:43 »
Hadde vi klart å holde på Jose og Barton + fått inn de nye hadde jeg vært SVÆRT fornøyd med vinduet. Synd at salg av to såpass innflytelsesrike spillere skal ødelegge så mye.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8234 på: 24. Aug. 2011, 17:48 »
Hadde vi klart å holde på Jose og Barton + fått inn de nye hadde jeg vært SVÆRT fornøyd med vinduet. Synd at salg av to såpass innflytelsesrike spillere skal ødelegge så mye.

Sorry, men Enrique er ikke verdt de pengene han nå tjener i Liverpool, og Barton er gal i hodet..Så lenge vi klarer å hente inn erstattere synes jeg ikke dette er problem..