20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1306073 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8205 på: 24. Aug. 2011, 16:26 »
Med unntak av Carroll og Enrique ville jeg valgt alternativ 2 lett, så da får vi se hva som skjer de neste dagene, om vi faktisk får inn en VB og spiss.

Man kan jo ikke bare si "med unntak av".. For sannheten er at vi har solgt de to også for masse penger.. Og de hadde vært store og viktige spillere i NUFC denne sesongen også. Så om ikke Ashley punger ut for kvalitetsback og kvalitetsspiss denne uka, så stiller vi nesten svakere i år enn i fjor.

Selvsagt kan man det, man kan ikke slå en dom over troppen og laget før vinduet er over. Og selv dersom jeg hadde måttet gjør det hadde jeg nok fortsatt gått for lag 2, men da under sterk tvil.

Men det betyr ikke at jeg ikke synes at det er hodeløst idiotisk at vi ikke har fått på plass en vb og slipper Barton gratis.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8206 på: 24. Aug. 2011, 16:28 »
Er ikke så viktig om de er like målfarlige så lenge laget vinner flere kamper i år. Tar heller 10 1-0 seiere med mål av Ameobi enn 7 5-1 seiere med mål av Nolan.

Vi få inn en venstreback, vi bør få inn en spiss og det er ønskelig med en eventuell erstatter for Barton. Det er iallefall min prioriteringsrekke.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8207 på: 24. Aug. 2011, 16:29 »
Er ikke så viktig om de er like målfarlige så lenge laget vinner flere kamper i år. Tar heller 10 1-0 seiere med mål av Ameobi enn 7 5-1 seiere med mål av Nolan.

Vi få inn en venstreback, vi bør få inn en spiss og det er ønskelig med en eventuell erstatter for Barton. Det er iallefall min prioriteringsrekke.

Word!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8208 på: 24. Aug. 2011, 16:30 »
Lag 2 er meir kreativt og større potensial enn lag 1. Så hadde valgt lag to 10/10 ganger, om det hadde hatt ein bedre venstreback.

Problemet er jo at det ikke har en venstreback. ;) Mer potensiale? Carrol er 23 og Enrique 25.. Ba er 26 og vi har ikke fått inn venstreback. På midten har vi riktignok mistet Nolan og Barton som ikke er spesielt unge, med hadde nok holdt et par år til. Inn har vi fått Cabaye, Obertan og Marveaux. Er litt usikkert på om mer enn en av de klarer å slå gjennom i PL. Kanskje jeg er litt negativ nå. Er bare veldig frustrert.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8209 på: 24. Aug. 2011, 16:31 »

Word!

Støtter den! Men jeg tror faktisk at jeg hadde ofra både back og spiss for en ny kontrakt med Barton.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8210 på: 24. Aug. 2011, 16:33 »
Noe må begynne og skje og det relativt raskt. 1 ny vb, 1 ny spiss og en erstatter for Barton

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8211 på: 24. Aug. 2011, 16:34 »
Jeg tror ikke at klubben henter en erstatter for Barton. Kan tenke meg at de ser på Gosling og Vuckic som spillere de vil gi mer spilletid.
Har egentlig bare ventet på at Barton skulle forsvinne. Har ligget i kortene en stund, ihvertfall siden han ble tilgjenglig for £0.

Barton er en god spiller, men man vet aldri helt hvor man har han. Skjønner godt at han kan være vanskelig å ha med å gjøre for enkelte.

Det viktigste er uansett å få inn en venstreback og en spiss. Dette MÅ vi ha og er noe samtlige nesten forlanger. Og det må være kvalitet!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8212 på: 24. Aug. 2011, 16:35 »
Av de to lagene hadde jeg valgt 1. Carroll er bedre enn Ba. Enrique bedre enn de venstrebackene vi har nå og etter all sannsynelighet en Pieters uten noe PL-erfaring. Som spiller tror jeg nok Cabaye blir bedre enn Nolan etter hvert. Det skal nevnes at vi har en bedre tropp nå og jeg tror Gosling kan bli bra for oss, men av de to førsteelverene ville ikke jeg vært i tvil.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8213 på: 24. Aug. 2011, 16:37 »
MsiDouglas Mark Douglas
Barnetta deal was teed up a while back. Agent said there was no chance last week but Barton move would be game changer.

Er ikke akkurat på den posisjonen det trykker mest..

Men skal legge sammenligning av førsteelverne død inntil torsdag neste uke. :) Men har en dårlig magefølelse i forhold til kvaliteten på erstattere vi klarer å få inn i løpet av de neste 7 dagene. Om vi klarer å få inn noen i det hele tatt.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8214 på: 24. Aug. 2011, 16:39 »
Av de to lagene hadde jeg valgt 1. Carroll er bedre enn Ba. Enrique bedre enn de venstrebackene vi har nå og etter all sannsynelighet en Pieters uten noe PL-erfaring. Som spiller tror jeg nok Cabaye blir bedre enn Nolan etter hvert. Det skal nevnes at vi har en bedre tropp nå og jeg tror Gosling kan bli bra for oss, men av de to førsteelverene ville ikke jeg vært i tvil.

+1, akkurat dette jeg prøvde å få frem.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8215 på: 24. Aug. 2011, 16:42 »
Vi må få inn en venstreback. Det tror jeg alle skjønner. Gosling spilte jo litt høyrekant av det jeg husker og i tillegg har vi Obertan, Jonas, Marveaux som kan spille der så tror det fort kan bli til at vi ikke kjøper noen. Spiss kan jeg også se for meg at vi ikke kjøper inn. Med Ba, Best, Ameobi, Løvenkrands og Obertan har vi brukbar dekning, men skulle slevsagt hatt en bedre spiller en Ameobi inn.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8216 på: 24. Aug. 2011, 16:55 »
Carlton Cole og Bridge inn. Woho!! Skal bli artig å sjå prisen Rennes betaler for Erdinc.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8217 på: 24. Aug. 2011, 17:03 »
Carlton Cole og Bridge inn. Woho!! Skal bli artig å sjå prisen Rennes betaler for Erdinc.

Hvorfor? Erdinc ville jo ikke til Newcastle allikevel...

Liker dårlig Carlton Cole-linken, men bedre enn ikke noe antar jeg...  :P

Simmi

• Gjest
« Svar #8218 på: 24. Aug. 2011, 17:05 »

Hvorfor? Erdinc ville jo ikke til Newcastle allikevel...

Liker dårlig Carlton Cole-linken, men bedre enn ikke noe antar jeg...  :P

Nei. Foretrekker Ameobi og Best, og neste Løven.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8219 på: 24. Aug. 2011, 17:05 »
Ser Joey nærmer seg QPR. Fatter det både og men...
Pardew har jo forsvart han i alle intervjuene og sagt at klubber/fotballen trenger slike spillere.
Hva....ass?! Jeg blir helt confused ???