20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle 2. Februar kl.21.00  (Lest 51689 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nobby

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle 2. Februar kl.21.00
« Svar #240 på: 02. Feb. 2011, 23:18 »
Meget dårlig underholdning på Craven Cottage i kveld. Vi var så tamme i alt vi foretok oss at jeg er veldig betenkt på hva som rørte seg inne i hodene på spillerne. Kan godt komme med mange skader, Fulham i form, osv. Men Fulham var veldig dårlige selv, likevel er det kun en Harper, som jeg mener er vår KLART beste i dag, som hindrer at vi taper mer. Vi er ikke i nærheten av å ofre like mye som i de siste kampene.

Utenom Harper mener jeg det ikke er noen som kan være fornøyde. Barton og Coloccini får godkjent, Jonas hadde en brukbar 2. omgang. I andre enden av skalaen finner vi Best, som rett og slett var verst. Makan til elendig innsats og dårlig humør. Fikk nesten like vondt av å se på det som å se Carroll valse inn på Anfield. Ranger er anonym, vil ikke forvente stort mer. Guthrie og Nolan sentralt ser nesten ut som de har et par bein på deling, gikk virkelig smått der både i press og offensivt. Skal bli godt med Tiote tilbake kjenner jeg. Simpson er sånn småshaky, ikke spesielt dårlig, men ikke godkjent heller. Williamson opptrer stort sett som en klovn. Vinner noen hodedueller, men ser ut som han har en lidenskapelig interesse for stoffet trøyene er lagd av. I tillegg sliter han voldsomt med både tempo og plassering, har sett han bedre enn dette. Enrique var også særdeles svak, roter vekk ballen, glipper i markeringene, og er direkte skyld i målet. Det er ikke tvil om at det er backene som skal innrette seg etter den linja som settes i midten, dog tror jeg at Williamson er vel langt tilbake der.

Alt i alt en drittkamp, som "formlaget" Fulham vinner 1-0 uten å overbevise i det hele tatt. Det er bare vi som er patetiske. Håper gleden og gløden er tilbake mot gunners i helga, ellers kan det bli helsvart.
Enig.. Er ganske skremmende at vi ikke produserer noe som helst mot et så middelmådig fulham lag. Er redd for at vi bare kan belage oss på 0 poeng og en flau forestilling til helga

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 02. Feb. 2011, 23:20 »
Walton er long gone. Av spisser har vi Phil Airey av juniorer som scorer mål på bestilling. Men det er mye forlangt å tro at han skal komme inn i PL og score mål etter mål der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nobby

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #242 på: 02. Feb. 2011, 23:21 »
Grusom kamp! Forferdelig å se på! Fult fortjent Fulham seier!

Min konklusjon etter denne nitriste oppvisningen.
Taylor foran Williamson any day!
Best er ikke god nok, men hvem andre har vi å putte inn.
Løvenkrands er altfor dårlig for PL. Må holde han unna både laget og benken heretter.
Ranger er tilgitt på grunn av alderen og erfaringen hans. Forventer opp og nedturer om en annen med han.
Guthrie er ikke god nok for denne klubben. Er for treig både til bens og til å sette igang angrep fra sin midtbaneposisjon.

Til slutt vil jeg spør der andre her, hvemer best av Simpson og Perch?
Jeg heller mot å bruke Perch igjen. Han er mye raskere og tettere opp i mann enn hva Simpson er. Er heller ikke begeistret for Simpson sin plasseringsevne. Det er allikevel passiviteten hans til å være tettere opp i mann som ergrer meg mest.

Fremdeles 3 seire unna sikker PL plass.
Akkurat nå heller jeg mot Perch.. Bannet mye over han tidligere i sesongen pga at han alltid rygger inn i 16.. Men simpson er jo akkurat like dårlig. Elendig på tottenham målet sist også

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #243 på: 02. Feb. 2011, 23:23 »
av juniorene har en spiss ved navn Adam Campbell gjort seg bemerket og ble blandt annet kåret til turneringens beste spiller i sommer..og med dette utseendet må man jo bare elske fyren  :D
« Siste redigering: 02. Feb. 2011, 23:25 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #244 på: 02. Feb. 2011, 23:25 »
av juniorene har en spiss ved navn Adam Campbell gjort seg bemerket og ble blandt annet kåret til turneringens beste spiller i sommer..og med dette utseendet må man jo bare elske fyren  :D

Nydelig! Ingen tvil om hvilket land han er fra hvertfall :P

Synd med Walton... Husker han var rundt 18 da jeg først begynte å følge med på statistikkene til akademilaget. Tror han lå på 27 mål på 23 kamper eller noe sånt. Googlet litt og fant ut at det ikke akkurat er statusen i dag...
Keep calm and put Shola on.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #246 på: 02. Feb. 2011, 23:31 »
Best, løvenkrands og ranger putter ikke mer en 7 mål seg i mellom resten av sesongen. Ingen av dem er i nærheten av PL nivå. Å kjøre Nolan opp på topp og en 5er på midten er vår beste mulighet spør du meg. Eventuelt Nolan i parr med Ranger kan også funke, men best og løven er laaaangt unna. 

JFK

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #247 på: 02. Feb. 2011, 23:32 »
Hva er det egentlig folk ser i Gutierrez? Gang på gang nevnes han som en av våre beste, uforståelig nok. Han roter bort ballen 1448 av 1450 ganger, og de to gangene han ikke gjør det, så blir det corner ut av det. I tillegg har han fotballforståelse på nivå med gjennomsnittet i den norske kvinneligaen.

Det er som sagt ikke hans feil at vi taper, men jeg blir bare litt paff når jeg ser at folk fremhever prestasjonene hans. Den desidert mest irriterende spilleren jeg noen gang har sett i Newcastle-trøya.

Det e så godt sagt!!
Sir Bobby Robson

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #248 på: 02. Feb. 2011, 23:32 »
Når er arfa tilbake? Han er gull verdt nå, må vell være mulig og dytte han opp på topp?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #249 på: 02. Feb. 2011, 23:33 »
Skuffet, men ikke slått. Tiote er tilbake neste gang. Dvs at colo har noen å sentre til i midtbaneleddet og at nolan kan være mer offansiv.ranger må spille alle kampene for å få erfaring. Best og løven er møkk.
Willo et vandrende straffespark. Kan knapt vente på ben arfa

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 02. Feb. 2011, 23:35 »

Løvenkrands er altfor dårlig for PL. Må holde han unna både laget og benken heretter.
Ranger er tilgitt på grunn av alderen og erfaringen hans. Forventer opp og nedturer om en annen med han.
Guthrie er ikke god nok for denne klubben. Er for treig både til bens og til å sette igang angrep fra sin midtbaneposisjon.

Jeg heller mot å bruke Perch igjen. Han er mye raskere og tettere opp i mann enn hva Simpson er. Er heller ikke begeistret for Simpson sin plasseringsevne. Det er allikevel passiviteten hans til å være tettere opp i mann som ergrer meg mest.

Då har du hukommelsen til ein gullfisk. Simpson har vore ein av vore beste denne sesongen og du kan ikkje dra fram han idag, då heile laget var elendig. Ja, bortsett frå Harper som viser at han er veldig god. Når ein i tillegg ser på kor dårleg Perch har vore når han har spelt so verte det for meg dumt å komma med noke slikt.
Mi er eit nyopprykka lag for F**, Simpson er klart best og meir enn god nok for oss med nettopp tanke på at mi er eit nyopprykka lag!!!
Tykkjer mi alltid tape mot Fulham eg. Mi ha hatt 4 gode kampar på rad no, 2 seierar og 2 uavgjort. Dette tapet måtte komma, mi er jo skikkeleg ustabile denne sesongen.
Alt kan skje mot Arsenal...

At klubben ikkje forsterka på spissplassen viser berre kor amatørmessig Llambajas er.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #251 på: 02. Feb. 2011, 23:35 »
hehe, vandrende straffespark... takk for lattern bjørni.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 02. Feb. 2011, 23:36 »
Mener vi bør spille slik når vi har alle tilgjengelig:

Harper

S. Taylor    Coloccini
Simspon                      Jose Enrique

Tiote
Barton    Ireland              Ben Arfa

Nolan
                   Best

Velger Best fordi jeg tror det bor flest mål i han dersom sjansene kommer, men da skal han forandre "attityden" betraktelig fra hva den var i dag. Helst ser jeg at det løsner for Ranger.
« Siste redigering: 02. Feb. 2011, 23:38 av torfinn »

nobby

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #253 på: 02. Feb. 2011, 23:37 »
Skuffet, men ikke slått. Tiote er tilbake neste gang. Dvs at colo har noen å sentre til i midtbaneleddet og at nolan kan være mer offansiv.ranger må spille alle kampene for å få erfaring. Best og løven er møkk.
Willo et vandrende straffespark. Kan knapt vente på ben arfa
vandrende straffespark.. he he, bra sagt.. Men hvor lenge får vi ha Tiote da, en vandrende karantene.. Men for all del en meget god å viktig spiller, men kunne gjerne holdt hode litt kaldere når han går inn i tacklinger der han ikke har en snøballs sjanse i helvete til å få ballen...

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #254 på: 02. Feb. 2011, 23:38 »

Greit oppsummert...