20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle 2. Februar kl.21.00  (Lest 51690 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Fulham - Newcastle 2. Februar kl.21.00
« Svar #225 på: 02. Feb. 2011, 23:07 »
Hva er det egentlig folk ser i Gutierrez? Gang på gang nevnes han som en av våre beste, uforståelig nok. Han roter bort ballen 1448 av 1450 ganger, og de to gangene han ikke gjør det, så blir det corner ut av det. I tillegg har han fotballforståelse på nivå med gjennomsnittet i den norske kvinneligaen.

Det er som sagt ikke hans feil at vi taper, men jeg blir bare litt paff når jeg ser at folk fremhever prestasjonene hans. Den desidert mest irriterende spilleren jeg noen gang har sett i Newcastle-trøya.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #226 på: 02. Feb. 2011, 23:07 »
Jonas elendig? Tvert imot noe av det bedre denne sesongen. I første omgang hadde vi ballen 70%, vi trenger bare ikke gjennom fulham-forsvaret. Faens piss så stygt hangleand spiller! Dessuten var ikke ranger i nærheten av "Power Ranger"-slaget. :( :( :(
Gan canny doon Toon!

Andersen

• Flaskebærer
  • *
  • Tsk tsk.
    • Vis profil
« Svar #227 på: 02. Feb. 2011, 23:10 »
Jonas elendig? Tvert imot noe av det bedre denne sesongen. I første omgang hadde vi ballen 70%, vi trenger bare ikke gjennom fulham-forsvaret. Faens piss så stygt hangleand spiller! Dessuten var ikke ranger i nærheten av "Power Ranger"-slaget. :( :( :(

Grunnen til at "Power Ranger" som du så fint kaller han ikke spilte bra i dag, er fordi han ikke kom inn til slitene spillere som har slåssa mot Carroll og fortsatt fokuserer på han etter at Ranger kom på, tror du meg ikke så kan du gå tilbake å se på kampene.

At noen her hadde lyst å ha han fra start er helt utrolig, guttungen er ikke klar for fast PL spill og trenger mer matching i lavere divisjoner først.
Fuglene i mitt hjerte: Lillestrøm SK og Newcastle United FC

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #228 på: 02. Feb. 2011, 23:11 »
Det blir for dumt å klage på hvordan Hangeland spiller når vår kjære Willy tviholder på motstanderspillerne ved hver bidige anledning :P
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

nobby

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #229 på: 02. Feb. 2011, 23:11 »
SKUFFET!!! Detta var kampen vi liksom skulle vise at vi duger uten Carroll... Så suger heile laget sokker... Detta var det itte ch.ship nivå over engang.. Greit nok med tap mot fulham på bortebane med den formen dem er i, men hadde vært moro å se et snev av innsatsvilje. Nei fy f nå blei je pesimistisk med tanke på resten av sesongen. Arsenal neste, da er det bare å sette sikker b på bongen til hælja i alle fall. Typisk den Duff stuten putter å da, å peker på fulham logoen i feiringa, skulle vøri skøti med øks. To ord oppsumerer vel dette greit: BEGREDELIG og FLAUT

Øystein

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #230 på: 02. Feb. 2011, 23:12 »
Tror ikke vi skal være helt trygge på at de 350 millionene vi fikk for Carroll blir brukt på nye spillere. Slik vi spilte idag, og med den fantastisk tynne stallen vår, så frykter jeg nedrykk. Det er kort veg ned og vi skal jobbe hardt denne våren for å holde 3 lag bak oss i mai.

Ameobi er vel også mest sannsynli ute ei stund nå, så angreps rekka er ikke akkurat skremmende om dagen. Får håpe på et under med Ben Arfa, slik at han kommer raskere tilbake og gir oss litt magi. Ikke mange uker sida alt så positivt ut og vi drømte litt om e-cup plass, men nå handler alt om å unngå nedrykk. Det var jo også målet før sesongen, men det er klart det er litt skuffende med en så positiv første halvdel av sesongen, at vi nå mest sannsynlig må belage oss på å kjempe i sumpa.

Arsenal hjemme lørdag. Sier seg selv at det bli tøft.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 02. Feb. 2011, 23:12 »
Jeg blir stadig sikrere på hvem jeg ønsker ved Colos side fremover. Den spilleren var dessverre ikke skadefri i dag.
Ellers - grusomt at vi ikke henta et eller annet inn av spisser i januar. Dette liker jeg dårlig. I tillegg, for å være etterpåklok, kunne jeg godt sett Routledge i stallen ut sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #232 på: 02. Feb. 2011, 23:13 »
Det blir for dumt å klage på hvordan Hangeland spiller når vår kjære Willy tviholder på motstanderspillerne ved hver bidige anledning :P
Spot on

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #233 på: 02. Feb. 2011, 23:14 »
Ameobi ute i 6 uker ja:) Livet er herlig.

(Hvor dårlige er ikke spissene når Ameobi blir et stort savn forresten...)

Andersen

• Flaskebærer
  • *
  • Tsk tsk.
    • Vis profil
« Svar #234 på: 02. Feb. 2011, 23:14 »
Jeg blir stadig sikrere på hvem jeg ønsker ved Colos side fremover. Den spilleren var dessverre ikke skadefri i dag.
Ellers - grusomt at vi ikke henta et eller annet inn av spisser i januar. Dette liker jeg dårlig. I tillegg, for å være etterpåklok, kunne jeg godt sett Routledge i stallen ut sesongen.

Ja jeg føler det samme, nå kunne faktisk ikke Routy vært så ille å hatt. Og at vi henta inn en Ireland som har spilt relativt jævla drit er heller ikke noe gøy.
Fuglene i mitt hjerte: Lillestrøm SK og Newcastle United FC

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 02. Feb. 2011, 23:15 »
Meget dårlig underholdning på Craven Cottage i kveld. Vi var så tamme i alt vi foretok oss at jeg er veldig betenkt på hva som rørte seg inne i hodene på spillerne. Kan godt komme med mange skader, Fulham i form, osv. Men Fulham var veldig dårlige selv, likevel er det kun en Harper, som jeg mener er vår KLART beste i dag, som hindrer at vi taper mer. Vi er ikke i nærheten av å ofre like mye som i de siste kampene.

Utenom Harper mener jeg det ikke er noen som kan være fornøyde. Barton og Coloccini får godkjent, Jonas hadde en brukbar 2. omgang. I andre enden av skalaen finner vi Best, som rett og slett var verst. Makan til elendig innsats og dårlig humør. Fikk nesten like vondt av å se på det som å se Carroll valse inn på Anfield. Ranger er anonym, vil ikke forvente stort mer. Guthrie og Nolan sentralt ser nesten ut som de har et par bein på deling, gikk virkelig smått der både i press og offensivt. Skal bli godt med Tiote tilbake kjenner jeg. Simpson er sånn småshaky, ikke spesielt dårlig, men ikke godkjent heller. Williamson opptrer stort sett som en klovn. Vinner noen hodedueller, men ser ut som han har en lidenskapelig interesse for stoffet trøyene er lagd av. I tillegg sliter han voldsomt med både tempo og plassering, har sett han bedre enn dette. Enrique var også særdeles svak, roter vekk ballen, glipper i markeringene, og er direkte skyld i målet. Det er ikke tvil om at det er backene som skal innrette seg etter den linja som settes i midten, dog tror jeg at Williamson er vel langt tilbake der.

Alt i alt en drittkamp, som "formlaget" Fulham vinner 1-0 uten å overbevise i det hele tatt. Det er bare vi som er patetiske. Håper gleden og gløden er tilbake mot gunners i helga, ellers kan det bli helsvart.

nobby

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #236 på: 02. Feb. 2011, 23:15 »
Det irriterer mæ like mye hver eneste kamp.. Han tviholder å drar i trøyene heile tida. Å slipper akkurat før motstander går ned. Bare dårlig dømming som gjør at vi itte har fått mange straffer mot oss...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 02. Feb. 2011, 23:16 »
Grusom kamp! Forferdelig å se på! Fult fortjent Fulham seier!

Min konklusjon etter denne nitriste oppvisningen.
Taylor foran Williamson any day!
Best er ikke god nok, men hvem andre har vi å putte inn.
Løvenkrands er altfor dårlig for PL. Må holde han unna både laget og benken heretter.
Ranger er tilgitt på grunn av alderen og erfaringen hans. Forventer opp og nedturer om en annen med han.
Guthrie er ikke god nok for denne klubben. Er for treig både til bens og til å sette igang angrep fra sin midtbaneposisjon.

Til slutt vil jeg spør der andre her, hvemer best av Simpson og Perch?
Jeg heller mot å bruke Perch igjen. Han er mye raskere og tettere opp i mann enn hva Simpson er. Er heller ikke begeistret for Simpson sin plasseringsevne. Det er allikevel passiviteten hans til å være tettere opp i mann som ergrer meg mest.

Fremdeles 3 seire unna sikker PL plass.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #238 på: 02. Feb. 2011, 23:17 »
Ok, dumt av meg å framheve Hangeland alene, syns hele fulham-laget spiller rugby og steinalderfotball. Svir jo ekstra at enda en eks-spiller scorer mot oss også :( Helt riktig at Ranger kom inn for tidlig, men han ødela jo angrep etter angrep når han fikk ballen og bare sto stille med den. Dessuten kom han inn for AMEOBI som slet ned motstanderne, ikke bare Carroll.

Men Nordin, Jonas var vår beste spiller med unntak av Harper idag. Kreativ, dribler som en gud og holdt godt på ballen også. Det er ikke hans feil at ingen spisser klarer å spille ballen videre, de var for lette mot Fulhamforsvaret, akkurat som da vi gjestet dem. Vi tåler enkelt og greit ikke å spille mot fysiske lag. Stoke, fulham, blackburn, manshit
Gan canny doon Toon!

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #239 på: 02. Feb. 2011, 23:18 »
Utrolig irriterende å se så lite bevegelse og i det hele tatt lite innsats på topp. Ranger gjør en ok kamp, ikke mer. Han glimter til nå og da, men som andre nevner trenger han tid. Mye tid. Kan ikke forvente eller regne med at han skal være den som scorer målene som sikrer oss plassen.

Er det noen som er oppdatert på hvordan det ligger an i forhold til yngre spillere i klubben? Om det er noen her som kan være gode nok til å få prøve seg i løpet av sesongen og overraske positivt. Nå som Ameobi er ute lenge er det vel på tide å se etter de minste mulige utveier vi har. Vi har jo hatt noen gode unge opp gjennom tidene, men en del av de har blitt solgt før de en gang fikk sjansen på første laget. Husker blant annet en som het Marc Walton som bøttet inn med mål. Scoret vel flere mål enn han spilte kamper så vidt jeg husker...
Keep calm and put Shola on.