20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 656830 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3270 på: 03. Jan. 2015, 09:41 »
Jeg klarer ikke å glede meg over dette før vi får en ny og solid manager på plass. Ender vi opp med Carver, Souness eller lignende så er det tragisk fordi disse kommer til å gjøre en mye verre jobb enn Pardew.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #3271 på: 03. Jan. 2015, 10:42 »
Ahaha  ;)

Nå kan man snart glede seg til kamp igjen og
bygge et nytt lag og spillesystem.  Bare ikke det kommer inn en ny Yes man da eller nikkedukke.
Bra om det er hold i de Thomas Tuchel ryktene. Spennende og realistisk for United

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tremblem

• Gjest
« Svar #3273 på: 03. Jan. 2015, 11:50 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20150103/pardew-released-from-united-contract_2281670_4397266

Deilig med bekreftelsen på plass!  :toon: :feiring: :happy: :frenetisk: :smitten: :thumbu: :clap: :egyptian: :blah: :thumbsu: :whistle: :worthy: :punk: :dans: :beer: :cheers: :cheers2: :banana: :tromme: :honk: :howay:

Registrerer uttalelsene fra Pardew og spesielt Charnley er mye svada, som vanlig! Pardew takker fansen for all støtten han har fått i sine 4 år, blablabla. Tipper du har følt deg elsket Pardew, hæ????  :koko: Og Charnley pumper ut masse piss om at klubben er i mye bedre stand nå enn når Pardew tok over. Økonomisk er den nok det, spille- og plasseringsmessig så er det et big NO! Og sistnevnte skal Pardew ha mye av "æren" for. (Jada, Ashley er en kødd han og som ikke vil satse!!!)

Korken på sjampisen går i kveld, så skal jeg bekymre meg neste uke for hva slags manager vi får inn. Trøsten får være at det kan ikke bli stort verre, Ashley er tross alt innstilt på å ha klubben i PL så han kan få all gratisreklamen han kan.

Ser også følgende setning helt i bunn "The search for a head coach has begun and an announcement will follow in due course."

Siden de søker etter Head Coach, ikke manager, kan vel det tolkes til alt fra en ny nikkedukke, til at de vil hente en fra kontinentet som er vant til modellen der spillere blir hentet inn over hodet på de. Setter mitt lille fnugg av håp på sistnevnte, og vi kan få inn en type som denne Tuchel.
« Siste redigering: 03. Jan. 2015, 11:57 av Tremblem »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3274 på: 03. Jan. 2015, 12:03 »
Har sjampisen på kjøling, mangler bare en endelig bekreftelse fra Newcastle eller Crystal Palace før korken smeller i taket!  :happy:

Tippar Pardew har sjampisen sin på kjøling og. Men han ventar med å spretta'n til Asley selge Sissoko no i januar, ingen midtstoppar kjem inn, presentasjon av ny "Head Coach" og ikkje minst til han kan kosa seg med reaksjonen til alle som heiar på Newcastle United.  :ler: ;)

Er det en ting livet har lært meg, så er det å sette pris på de små gledene man får, og ta bekymringene når de kommer, og ikke før de kommer! :) Så denne karamellen skal suges på og nytes den tiden jeg har muligheten.  :beer:

Får man heller ta bekymringene om en eventuell ny klovn i managerstolen når det kommer. Har tidligere uttalt at interessen min for NUFC ville dødd innen kort tid uansett med Pardew i managerstolen, står ved den. Om den dør med Pardew eller en annen klovn er for meg likegyldig.

Pardew burde jo vore sparka i sommar og det at det er han som reiser og ikkje Ashley som sparkar han, burde vera nok grunn til bekymring.
« Siste redigering: 03. Jan. 2015, 12:08 av lgrinde »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3275 på: 03. Jan. 2015, 12:59 »

Registrerer uttalelsene fra Pardew og spesielt Charnley er mye svada, som vanlig! Pardew takker fansen for all støtten han har fått i sine 4 år, blablabla. Tipper du har følt deg elsket Pardew, hæ????  :koko: Og Charnley pumper ut masse piss om at klubben er i mye bedre stand nå enn når Pardew tok over. Økonomisk er den nok det, spille- og plasseringsmessig så er det et big NO! Og sistnevnte skal Pardew ha mye av "æren" for. (Jada, Ashley er en kødd han og som ikke vil satse!!!)

Dette er jo bare latterlig. Selvsagt er klubben i mye bedre stand på ALLE måter nå enn rett før jul i 2010.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3276 på: 03. Jan. 2015, 13:07 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/alan-pardew-unbelievable-job-newcastle-8375556  :nikke:

Utrolig dårlig jobb ja :P

Before Alan Pardew arrived, since 1993, Newcastle United had lost 35 Premier League games by 3 goals or more. Alan Pardew has lost by 3 goals or more 22 times on his own since December 2010. This is more than any other Premier League club in the same period.

The 0-6 home loss to Liverpool was the biggest home defeat since 9th Sep 1925 (vs Blackburn).

Alan Pardew?s league record when losing at half time stands at P 47 W 1 D 7 L 38 (10 points salvaged from a possible 141).

Alan Pardew?s Newcastle United went 102 games without scoring from a corner.

Alan Pardew has managed Newcastle United for 36% of Tyne-Wear derbies in Premier league history (9/25), yet has overseen 57% of the Newcastle defeats (4/7), 41,4% of the goals conceded (12/29) and only 14% of all the goals scored (5/35).

Er heller ikke enig i at han har fått for mye ut av Newcastle lagene han har hatt til disposisjon. Det har uten tvil vært mulighet til å gjøre det bedre enn det han gjorde.

http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php/topic,95667.17850.html Man bør også lese gjenom Jack Flash sitt innlegg her hvor han siterer en West Ham annonsør som skildrer sin hverdag ved å jobbe under Pardew. .

Tremblem

• Gjest
« Svar #3277 på: 03. Jan. 2015, 13:38 »

Dette er jo bare latterlig. Selvsagt er klubben i mye bedre stand på ALLE måter nå enn rett før jul i 2010.

Hvorfor er dette latterlig?

Så vidt jeg husker lå vi rundt midten av tabellen og spilte varierende riktignok, men ok fotball med et nyopprykka lag når Chris fikk fyken. Situasjonen i dag er at vi ligger midt på tabellen og har spilt en mildt sagt kjedelig, uambisiøs møkkafotball så lenge jeg kan huske.

Hva har bedret seg?
« Siste redigering: 03. Jan. 2015, 13:43 av Tremblem »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3278 på: 03. Jan. 2015, 14:13 »
Det aller meste har bedret seg. Vi var som du sier et lag midt på tabellen, veldig varierende og ustabile. I årene etterpå har vi blant annet blitt nummer 5, og selv om det har gått mildt sagt opp og ned etter det så har det stabilisert langt mer enn man kunne gå ut i fra noen få måneder etter opprykket.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3279 på: 03. Jan. 2015, 14:28 »
http://www.espnfc.co.uk/blog/espn-fc-united-blog/68/post/2220919/premier-league-alan-pardews-departure-wont-resolve-newcastle-uniteds-mediocrity

"The truth is that while Newcastle's supporters might feel that Pardew's departure is their victory, the only guaranteed winner here is Pardew himself. He now has the security of a four-year contract, a massive pay rise and a stadium full of people who will chant his name without following it with a stream of swearwords.

For Newcastle's supporters to really win, it's Ashley who will have to leave."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3280 på: 03. Jan. 2015, 14:47 »
http://www.espnfc.co.uk/blog/espn-fc-united-blog/68/post/2220919/premier-league-alan-pardews-departure-wont-resolve-newcastle-uniteds-mediocrity

"The truth is that while Newcastle's supporters might feel that Pardew's departure is their victory, the only guaranteed winner here is Pardew himself. He now has the security of a four-year contract, a massive pay rise and a stadium full of people who will chant his name without following it with a stream of swearwords.

Dette er ganske riktig.

Jeg tror vel forøverig at Pardew hadde innsett at han aldri kom til å klare å sitte ut den lange kontrakten han hadde i Newcastle, og ser vel på dette som den mest verdige avslutningen han kunne få i Newcastle.

Selvom Pardew kommer ut av dette som en vinner på et personlig plan, så betyr ikke det nødvendigvis at Newcastle er en taper her. Det avhenger helt og holdent av hvem som blir ansatt som head coach og hvilke resultater vedkommende oppnår.

Jeg gledet meg stort over Pardews femteplass-sesong, men jeg tviler vel på at han hadde klart å oppnå noe sånn med NUFC igjen, så sånn sett så hadde han utspilt sin rolle i denne klubben nå. Neste kapitel nå avhenger veldig av hvem Mike (C)Ashley ansetter.

Tremblem

• Gjest
« Svar #3281 på: 03. Jan. 2015, 15:22 »

En bedre manager ville etter mitt syn fått mer ut av stallen en Pardew har vært i stand til. Det sagt, er ikke meg i mot om Pardew lykkes i Crystal Palace, bare det ikke er på bekostning av Newcastle :) Palace er en klubb som antagelig vil være fornøyd med Pardews spillestil en stund, så sant de holder plassen i PL.

Ellers enig i hva som står over. Dette slaget er vunnet, men for å vinne krigen er vi avhengige av at Ashley ønsker å kjøre på med en sunn satsing, ansetter en manager/head coach som er i stand til å utvikle laget og klubben i en positiv retning samt bruker et evt. overskudd til å styrke lag og klubb. Hvis ikke er det bare å gå i dvale til han en dag selger seg ut.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3282 på: 03. Jan. 2015, 15:51 »

En bedre manager ville etter mitt syn fått mer ut av stallen en Pardew har vært i stand til.

Kanskje........
Jeg synes ihvertfall denne stallen Pardew har jobbet med ett år nå er nitrist og svak, høyest middelmådig. Spiller for spiller er det få som har noe ekstra og i ett par posisjoner er laget kanskje det svakeste i PL.
Tar man en diskusjon med en West Ham supporter, en Stoke supporter eller en Everton supporter så er det ikke så mange NUFC spillere de kan tenke seg.
Ja, alle hadde lyst på Cabaye. Demba Ba, Remy og Carroll likeså. Ingen av de er i klubben lenger.
En stund var Cisse også ganske het, men det har dabbet skikkelig av. Stallen er rett og slett middelmådig -.

Om man tar vekk Sissoko og Colback er det ikke mye å rope hurra for igjen. Vi har hatt griseflaks med at Ayoze har tatt nivået så fort og så bra.
Disse 3 har vært megaviktig for klubben. Er en av dem ute sliter vi med en gang. 3 solide spillere med 3 forskjellige egenskaper som glir godt sammen fordi de alle er gode med ball. Så kan vi hive inn de andre å håpe at de har dagen.

Tim Krul holdt jeg på å glemme. Meget viktig spiller.

Når viste klubben vilje til å satse sist? Når gravde klubben i pengepungen sist og la opp summene som sikret gode spillere, spillere vi visste kunne prestere?

Ok, Cabella kostet 125 - 130 millioner kroner, men det er kun 1. Vi solgte jo for mer enn det vi kjøpte for nok en gang. Hvor lenge skal det holde på?

Artikkelen til SuperMac i lokalavisa igår der han dundrer løs på Graham Carr og Mike Ashley og kaller Cabella fot en flopp sier mye.
Ikke enig med han angående Cabella, han trenger tid, men synes den artikkelen sier mye.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3283 på: 03. Jan. 2015, 16:36 »
Syns det er litt tidlig å dømme Cabella nord og ned, men foreløpig har han dessverre ikke overbevist.

Syns du kan "strekke deg til" å ta med Janmaat som en av våre bedre spillere i oppsummeringen din over Frode.  ;)
Meget imponert over hans første halve sesong i PL!
« Siste redigering: 04. Jan. 2015, 17:24 av chickenman »

oyosla

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3284 på: 04. Jan. 2015, 16:59 »
Hadde ikkje bytta Janmaat med noken andre høgrebacker i PL, utover det veldig einig med Frode.
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.