20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 662271 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1710 på: 22. April 2013, 08:51 »
Jeg mener at hvis du ser på Cisse og Cabaye i det siste, virker det som de er veldig frustrerte.
Noe av jobben til en manager er jo og få selvtilit i troppen og gjøre de grep som må gjøres.
Og de er ikke gjort..

Enig! Nå skal jeg ikke trekke noen sluttsatser her, men var ikke Alan Pardew sånn en helt zuperduperkjempefantastisk man-manager? Har absolutt ikke sett sånt ut den siste tiden, og to av våre helt klart viktigste spillere er frustrerte og sure (noe som i og for seg er ganske forståelig) og det virker som det er tendenser hos flere andre også.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1711 på: 22. April 2013, 10:57 »
Det er heilt klart eit poeng, men Cissé og Cabaye har også eit klart ansvar for å heve seg og skjerpe seg. Om ikkje for Pardew eller laget, så i alle fall for fansen. Cabaye med kapteinsbindet har vore ein gedigen skuffelse, og eg håpar veldig på at han ikkje blir den som får det permanent når Coloccini forsvinn i sommar. Cissé som kaukar på linjedommaren og pådreg seg gule kort for å protestere på offside-avblåsningar som er fullstendig korrekte, er også himmelropande patetisk. Det går ei fin linje mellom sunt vinnarinstinkt og feil fokus, og Cissé har altfor ofte enda på feil side av den linja denne sesongen. Han skulle vore utvist mot Chelsea, og var på tynn is mot Stoke også. Han må skjerpe seg.

Ref. kapteinsbindet, så er eg veldig usikker på kven som faktisk fortener det til neste år. Skulle eg valgt ein av dagens spelarar ville det kanskje stått mellom Krul og Taylor, men eg er usikker på om det er ideelle kandidatar.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #1712 på: 22. April 2013, 11:24 »
Godt sagt! Cabaye og Cissé er profesjonelle landslagsspelarar begge to. Dei burde faen meg klare å kjempe sjølv om manageren er maskoten.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1713 på: 22. April 2013, 14:39 »
Folk kommer med synspunkter i fleng om hvorfor han burde vekk, mens det eneste motargumentet er om vi får en bedre manager? Det sier sitt. Må da finnes managere som er bedre en nedrykks pardew. En litt yngre med offensiv filosofi ala det southampton hentet feks.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1714 på: 22. April 2013, 20:26 »
Helt klart enig spesielt angående Cisse. Tidvis ganske flau over hvordan han fremstår utpå bana. Veldig mye småstygge og unødvendige dueller også som jeg overhodet ikke liker spesielt godt fra en Newcastle-spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1715 på: 23. April 2013, 08:06 »
Helt klart enig spesielt angående Cisse. Tidvis ganske flau over hvordan han fremstår utpå bana. Veldig mye småstygge og unødvendige dueller også som jeg overhodet ikke liker spesielt godt fra en Newcastle-spiller.

Tykkjer det skal lite til før Cabaye verte altfor hissig og kjem med stygge taklingar. Begge har i det siste hatt noko slikt i kvar kamp. Einig i at det er direkte flaut å sjå på Cisse.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1716 på: 23. April 2013, 22:42 »
Hvor skal manageren til Bayern etter sesongen?

TommyWee

• Gjest
« Svar #1717 på: 23. April 2013, 23:00 »
Pensjonerer seg. Dessverre!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1718 på: 24. April 2013, 00:03 »
Kan jo ta en 50/50 jobb som pensjonist og Manager for Newcastle:) Virker jo ikke som en gamling heller!
Hadde Pardew vært manager for Bayern hadde de måtte parkert bussen i 2 omg. og ri på 1-0 ledelsen tenker jeg.

Jaja, får vel ta til takke med det vi har!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

snkz

• Kaptein
    • Vis profil

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1722 på: 25. April 2013, 16:51 »
Mest av alt er dette en fin sak for herlige Chris Hughton som manager tenker jeg!

Forøvrig lurer jeg på hvorvidt mye ligger i treningsarbeidet? Trener vi for hardt?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1723 på: 25. April 2013, 20:24 »
Siterer en post for et annet forum

Sitat
Kom for øvrig over en link under en sjeldent visitt på VG Debatt. En forumtråd fra 2008 som omhandler Pardew som manager for Charlton. En bruker skriver:

Sitat
He is failing to accept that his game plan is not working and is unwilling to change it early enough,
He has failed to take accountabillty for his errors during these games also
He does not see the same game as anyone who i have read posting on here as his post match interview doesnt match one that most on here have witnessed themselves.
No passion within the team and failure to accept responsibility on the pitch
Unable to pass to each other with any quality in the final third or to retain the ball for any length of time

Høres det kjent ut?

Det virker ganske kjent, ja.
Nei.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #1724 på: 25. April 2013, 21:28 »
Siterer en post for et annet forum

Sitat
Kom for øvrig over en link under en sjeldent visitt på VG Debatt. En forumtråd fra 2008 som omhandler Pardew som manager for Charlton. En bruker skriver:

Sitat
He is failing to accept that his game plan is not working and is unwilling to change it early enough,
He has failed to take accountabillty for his errors during these games also
He does not see the same game as anyone who i have read posting on here as his post match interview doesnt match one that most on here have witnessed themselves.
No passion within the team and failure to accept responsibility on the pitch
Unable to pass to each other with any quality in the final third or to retain the ball for any length of time

Høres det kjent ut?

Det virker ganske kjent, ja.

skrekk og gru vis denne mannen er manager her neste år