20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660826 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2010 på: 13. Mai 2013, 15:11 »
Sjølvsagt snur ting fort, og skulle han bli sittende og går ubeseira dei 10 første, så trur eg ikkje det hadde vore så mykje klaging nei, men akkurat nå så er det ingenting som tilsier at det skal skje. Laget mangler jo det som er heilt basic: innsats, guts og vilje. Det virker ikkje som om Pardew evner å få dette fram i troppen. Når vi kom på 5. plass så hadde vi mykje flyt og energi som følgje av opprykkssesongen og at vi hadde ein fantastisk start på sesongen. I tillegg presterte Ba og Cisse akkurat når vi trengte det som mest og avgjorde fleire kamper nesten på eigenhånd.

Ein skulle tru at vi og hadde begynt å få eit fast spillemønster denne sesongen, men dette har jo vore heilt på trynet, for ikkje å snakke om alle dei hodeløse dødballene våre. Slå ballen på Willy er jo eit prime eksempel på akkurat dette. Fungerte ikkje i begynnelsen, fungerte ikkje etter nokre kamper og kjem aldri til å fungere, men likevel står vi altså fast på å gjere akkurat dette. Eit anna eksempel på at noko ikkje er som det skal, er måten vi utnytter styrken til spillerne våre på, eller det vil seie måten vi IKKJE utnytter styrken til spillerne våre på. Slår langt på Cisse, ein spiller som heilt klart har sine styrke i boksen, ein avslutter, men vi prøver å bruke han som oppspillspunkt. Cabaye er best i den offensive sentrale rollen, men blir gang på gang brukt som DM. Skjønner at det er betyggende å ha han der, men når vi har Tiote, Anita(Har Pardew gløymt han?), Perch og samtidig ein Jonas som kan spille DM, så skjønner eg ikkje tankegangen til Pardew. I tillegg til dette kjem alle dei rare byttene som han har foretatt seg i løpet av heile sesongen. Bytter ut spillere som faktisk gjer det bra i staden for spillere som er heilt usynlege.

Så har vi også måten laget totalt forandrer seg i løpet av ein pause eller med ein gong vi tar ledelsen. Kva enn Pardew seier i pausene ser det aldri ut til å hjelpe, syns vi har ei veldig stygg tendens til å legge oss heilt bakpå når vi kjem ut til 2.omg. dersom vi f.eks leder til pause.

Nei, kanskje har Pardew vore litt uheldig denne sesongen, men meiner at det er så mange ting som tyder på at ting ikkje fungerer, at Pardew bør få fyken. Dette har vore ein sesong som har påført meg frustrasjon og smerte og omtrent ingen glede. Som mange andre følte eg omtrent berre lettelse etter seieren mot Qpr, og det er ikkje sånn det bør vere. Håper vi kan få inn nokon som bringer glede inn i fotballen vår igjen, for det tviler eg på at Pardew kan.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2011 på: 13. Mai 2013, 18:02 »

Hvorfor i helvete vil Mike Ashley oss så mye vondt?

Dette møtet var nok reelt likevel! :P

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2012 på: 13. Mai 2013, 19:19 »
"Du har vår fulle tillit" pleier jo å være en sikker indikasjon på at man ikke har det.
Oscillons From The Anti-Sun

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2013 på: 13. Mai 2013, 19:39 »
"Du har vår fulle tillit" pleier jo å være en sikker indikasjon på at man ikke har det.

Nettopp! Nordlie sa engang i media: "Når styret går ut å sier at du er trygg, er det som oftest da du ligger tynt an."

Tino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2014 på: 13. Mai 2013, 20:34 »
I grunn liker jeg å se kontinuitet, jeg er ikke veldig begeistra for å gi trenere sparken hver gang det kladder litt. Når det er sagt, så tror jeg Pardew har gjort sitt i denne klubben. Frustrerende å se laget legge seg så langt bakpå etter halvspilt kamp, gang etter gang etter gang. 67 baklengs på 37 kamper er helt håpløst, og det er ikke mye å juble for andre veien heller. Ut me'n!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2015 på: 13. Mai 2013, 21:11 »
Hvis ikke denne mannen forsvinner i sommer så kommer jeg til å slite med å få frem den gleden jeg vanligvis har i sommerperioden inn mot sesongstart. Nå er jeg bare glad sesongen er over, slik at jeg slipper å se det laget på tv for en stund.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ascobar

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2016 på: 13. Mai 2013, 22:15 »
Flere enn meg som håper på at vi signer Andy Carrol i sommer?
Hadde digget Carrol tilbake.. Men med Pardew som manager kommer vi til å se heilt forbanna villt med langpasninger... Værste er at Pardew heilt sikkert indikerer at langpasning mot Carrol skal skje i alle spillets faser.
Newcastle var det laget i PL med flest langpasninger i November denne sesongen.
Pardew er en klovn, og fans i England vil ha hodet hans på ett fat og inn med Martinez.
Bare det at han skal tviholde på Gutierez er sparken i seg selv. Presterer Gosling på banen før Anita i kamp nylig. At han ikke ser talentet til Marve på nesten 2 år! Greit han er noe skadet, som er skyld i det, men ærlig talt...
Ein forbanna kamp har vi vært meget solid i denne sesongen... Hjemme mot Bordeaux. sier sitt! Ut med pakket

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2017 på: 13. Mai 2013, 22:24 »
Jeg tror at et år til med Pardewball vil suge helt massivt, og når man uke etter uke kjeder seg som faen under kamper blir det vanskelig å sette av tid til fotball, uavhengig av resultater.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2018 på: 13. Mai 2013, 22:31 »
Dersom vi ikke kvitter oss med Pards får vi det samme dritet neste sesong, og spillere mister tålmodigheten..

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2019 på: 13. Mai 2013, 22:40 »
Det verste etter min mening, er feigheten og mangelen på samhandling. Alle lag opplever perioder med dårlig form, men det er sjelden man ser et lag basere seg så mye på soloprestasjoner. Når da de som skal stå for disse prestasjonene gang etter gang brukes for dypt i banen, lurer jeg på hvordan Pardew har tenkt vi skal score mål...

Hyv'en på søppelhaugen

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2020 på: 13. Mai 2013, 22:49 »
Jeg tror at et år til med Pardewball vil suge helt massivt, og når man uke etter uke kjeder seg som faen under kamper blir det vanskelig å sette av tid til fotball, uavhengig av resultater.

For min del skal eg tåle litt kjedeleg og dårleg fotball viss me hadde prestert bra og vunne eit trofé!

Skal faktisk mykje til for å prestera dårlegare spelemessig enn denne sesongen. Og eg har vel sett dei fleste kampane. Verte vel mykje likt og managerjakt rundt juletider. Herleg.

TommyWee

• Gjest
« Svar #2021 på: 13. Mai 2013, 23:23 »
Flere enn meg som håper på at vi signer Andy Carrol i sommer?

Nei.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2022 på: 14. Mai 2013, 00:32 »
Rimelig trygg på at Pardew overlever dette og får en ny sjangse til å forbedre laget.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/newcastle-alan-pardews-job-looks-1887523

Håper jo dette er bare tull, men kan lett se for meg mye sannheter der.

Så da er det bare å forberede seg til nye 38 PL kamper med Jonas fast på venstre vingen og Shola inn etter 60 min :grine:

AlanTrae

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2023 på: 14. Mai 2013, 02:51 »
Kan ikkje hugse at det var så mangen som ville ha Pardew ut forrige sesong?
Men når det er litt motgang er det vel berre til å sparke og ansette ny and repeat til det går bra?
Ifjor gjekk alt vår veg, iår går alt mot oss... Klart mannen må få eitt år til på å vise kva han er verdt..
Trudde litt kontinuitet var sårt velkommen her inne då han fekk 8års kontrakt..?
Men no er det spark og få inn whatever..?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2024 på: 14. Mai 2013, 06:50 »
Kan ikkje hugse at det var så mangen som ville ha Pardew ut forrige sesong?
Men når det er litt motgang er det vel berre til å sparke og ansette ny and repeat til det går bra?
Ifjor gjekk alt vår veg, iår går alt mot oss... Klart mannen må få eitt år til på å vise kva han er verdt..
Trudde litt kontinuitet var sårt velkommen her inne då han fekk 8års kontrakt..?
Men no er det spark og få inn whatever..?

Du kan godt få mene det, men kunne du kommet med et par gode argumenter for hva Pardew er god på i kamper og hvorfor han burde beholdes annet at det er viktig med kontinuitet? :)