20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659271 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2040 på: 14. Mai 2013, 13:03 »
"The toon boss Alan Pardew has been in talks with Manchester City since early this morning, rumours going on that AP will sign a 4 year contract" - "The clausul to buy him out are rumoured to be £10 million considering the 8 year contract he signed in september"

Usannsynlig, men morsomt  ::p ::p

Dagens!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Barroom hero

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2041 på: 14. Mai 2013, 13:26 »
Pardew maa ta hovedansvaret her, nivaaet er saa hoyt i PL at det holder ikke aa ha en manager paa nivaa med Pardew selv om spillermateriale inneholder flust med landslagsspillere. Null samhandling paa banen vitner om at Pardew og trener teamet ikke driller paa offansivt spill. Hva faen foregaar paa treningene, utenom aa skade spillere?! Kronisk bruk av Jonas, spillere ute av posisjon, Cisse som targetman uten stoette, uforstaaelige startoppstillinger og bytter, bruke Haten paa en plastbane i 20 minusgrader i Russland naar han er komt tilbake fra langtidsskade + Fulham kampen, slutte aa spille fotball i 2dre omganger, the list goes on!

Pardew gjorde akkurat de samme med de forrige klubbene han har vert i, 1 halvgod sesong foer the shit hit the fan. Eneste klubbene som Pards sin filosofi passer i er en klubb som West Ham eller Stoke, men til og med om han har spillermateriale til aa spille hoofball har han alltid dratt lagene sine ned i nedrykksstriden. Ikke bare maa Pardew ta ansvaret for aa totalt odelegge talent og spillegleden hos vaare spillere, men ogsaa den mentale siden virker til aa veare bak maal (dette smitter over!). Intervjuene paa kampdag handler om hvor vanskelig det er aa spille paa X stadion og moete Y spiller, hvor slitne egne spillere er etc. Han begynner med unskyldningene FOER kampen!

Til dere som vil ha kontinutet: Vi har et av ligaens mest u-engelske lag, og det er aapenbart at hvis vi hadde hatt Rogers, Martinez, Laudrup etc. og spilt som Swansea hadde vi veart paa oevre halvdel. Paa den andre siden har vi Pardew som er paa nivaa med Allerdyce naar det gjelder hoofball. Dessverre er Allerdyce fotballklok og har baller nokk til aa faa tak i spillerne han trenger. Pardew er en svindler og unnskylder som ikke boer veare naer en fotballbane. Carr gir han tekniske europeiske spillere og Pards fortsetter aa spille hoofball type 90-tallet i championship. Dette vil aldri forandre seg. Faa spillere (les. landslagsspillere/ potensielle landslagsspillere) vil bli igjen til hoesten viss Pardew blir. Utrolig saart siden det er utrolig at vi har faatt kloa i spillere som Barfa, Sissoko, Cabaye og fler. Kan trygt si at det blir lenge til vi faar tak i slike juveler igjen hvis vi ikke bytter manager denne maaneden.

For aa avslutte denne lange posten, maa bare nevne igjen at laget under Pardew har hatt en vanvittig evne til aa gaa paa smeller og tape med 3-4 maal BAADE denne sesongen og den forrige. Og hatt en evne til aa utrolig sjeldent vinne med mer en 1 maal. I tillegg vaere spillemessig underlegne i de fleste kamper, til og med leage 1 klubber i FA cupen, Mauritimo etc! Eneste forskjellen forrige sesong var at vi hadde en heldig hoest (les, vinne med 1 maal takket veare en utrolig Ba) som gjorde at foersteelveren fikk selvtillitt og spillere som Cabaye, Raylor, Tiote, bidrog stort med maal og fantastike kamper. Saa kom Paipiss og fortsatte. Poenget mitt er at jeg mener vi vant kamper 1-0 forrige sesong paa tross av Pardew, ikkje pga Pardew. Spillemessig var det mye det samme begge sesongene. Forskjellen er at naar vi ikke har en heldig hoest og Ba/Cisse ikke er i umenskelig form saa forsvinner selvtillitten hos spillerne gradvis og vips faar saa openbarer det seg at problemet er Pardew. Lagene hans eiger ikke samhandling, innsats, ingen plan, elendige paa doedball, elendige startoppstillinger og bytter. ABC'en i fotball er fravaerende.

Pardew the fuck out!
« Siste redigering: 14. Mai 2013, 13:36 av Barroom hero »

TommyWee

• Gjest
« Svar #2042 på: 14. Mai 2013, 13:37 »
Han er veldig god på å 1) bruke spillere ute av posisjon, 2) bruke spillere feil, 3) nekte å bruke spillere og 4) få laget til å spille ballen over hodet på en av PL's beste midtbanesillere.

Han har også gjort en håndfull gode bytter i år.

Fakta.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2043 på: 14. Mai 2013, 13:42 »
Virker veldig usannsynlig at Pardew får sparken med det første. Vanligvis flyter det over med spekulasjoner i media før noen får fyken, anonyme kilder på innsiden som sier at treneren er på tur ut osv osv. Slike saker har vært relativt fraværende, så jeg blir veldig overrasket om Pardew plutselig får masjordre nå, dessverre.

SPEKULASJON FRA MIN SIDE:
Jeg regner med at Ashley har vurdert stillingen til Pardew en stund, og at en av grunnene til at han er trener også neste år er at det ikke har dukket opp noen skikkelige alternativer.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2044 på: 14. Mai 2013, 13:57 »
Virker veldig usannsynlig at Pardew får sparken med det første. Vanligvis flyter det over med spekulasjoner i media før noen får fyken, anonyme kilder på innsiden som sier at treneren er på tur ut osv osv. Slike saker har vært relativt fraværende, så jeg blir veldig overrasket om Pardew plutselig får masjordre nå, dessverre.

Jeg regner med at Ashley har vurdert stillingen til Pardew en stund, og at en av grunnene til at han er trener også neste år er at det ikke har dukket opp noen skikkelige alternativer.

Det finnes som tidligere nevnt masse gode alternativer som også er realistiske for oss der ute!

TommyWee

• Gjest
« Svar #2045 på: 14. Mai 2013, 13:58 »
Mange alternativer. Mike Ashley har pengene til å kjøpe ut en manager også hvis han vil. Rett øynene mot utlandet, ikke bare se etter engelske managere. Du har Rene Girard som er uten jobb i sommer, han vant Ligue 1 med Montpellier. Frank de Boer på Ajax, gi han en fet sum, så kommer han nok. Man må betale litt for klassemanagere. Alan Pardew var et valg for å spare penger. Vi vet alle at Ashley er gjerrig, men hvis han vil få klubben tilbake til gulltiden, så må han jammen ofre litt penger.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2046 på: 14. Mai 2013, 14:00 »

Det finnes som tidligere nevnt masse gode alternativer som også er realistiske for oss der ute!
Hvem tenker du på?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2047 på: 14. Mai 2013, 14:03 »

Hvem tenker du på?

Som nevnt tidligere i tråden:

Class manager on Low wage bills that will be ideal for Newcastle:
L. Favre (Borussia M'gladbach)--- Took them CL and nice run in europa.
P. Montanier (R.Sociedad)-- Amazing, Made sociedad's home run too good for barcelona liking, has been unbeaten at home for 20 matches. Not only that has pushed into 4th.
Unai Emery(Sevilla)-- Kept Valencia 3rd for 3 seasons and now made sevilla home record astonishing!
Armin Veh (Eintracht Frankfurt)-- Not a lot to say when you see how good he made a relegation candidate team.
They all have accomplished big things with weaker teams so they take the best out of their players

Kan også ta med Benitez som jeg tror vi ville hatt en sjanse på om Ashley gikk inn for det!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2048 på: 14. Mai 2013, 14:06 »
Zdenek Zeman eller Marcelo Bielsa er også interessante typer!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2049 på: 14. Mai 2013, 14:11 »
Alle disse navnene er gambling. Lite profilerte utenlandske trenere uten særlig erfaring fra England verken som spiller eller manager har ikke akkurat for vane å slå igjennom, selv om det selvsagt finnes noen hederlige unntak.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2050 på: 14. Mai 2013, 14:12 »
Alle disse navnene er gambling. Lite profilerte utenlandske trenere uten særlig erfaring fra England verken som spiller eller manager har ikke akkurat for vane å slå igjennom, selv om det selvsagt finnes noen hederlige unntak.

Så du mener det er mindre gambling enn å forsette med Pardew?

Det vil jeg kalle russisk rulett med 5 kuler i løpet!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2051 på: 14. Mai 2013, 14:15 »
Det vil tiden vise, for det er akkurat det som kommer til å skje, samme hvor mye det blir diskutert opp og ned og i mente her inne. Pardew har tatt et middels lag til 5. plass én sesong, og et på papiret litt over middels lag til en 11-15-ish plass den neste. Pilen peker nedover, absolutt, men jeg gidder ikke å sutre ustanselig før jeg ser hvilket lag som dukker opp i august, samme hvem som står på sida.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2052 på: 14. Mai 2013, 14:18 »
Det vil tiden vise, for det er akkurat det som kommer til å skje, samme hvor mye det blir diskutert opp og ned og i mente her inne. Pardew har tatt et middels lag til 5. plass én sesong, og et på papiret litt over middels lag til en 11-15-ish plass den neste. Pilen peker nedover, absolutt, men jeg gidder ikke å sutre ustanselig før jeg ser hvilket lag som dukker opp i august, samme hvem som står på sida.

Fatter bare ikke hvordan vår tropp kan bli sett på som "middels" av deg. Men det er jo din sak :)

Jeg mener vi har MINST topp 6-8 materiale!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2053 på: 14. Mai 2013, 14:21 »
6-8 = litt over middels.

Pardew har tatt et middels lag til 5. plass én sesong, og et på papiret litt over middels lag til en 11-15-ish plass den neste.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2054 på: 14. Mai 2013, 14:24 »
Ja, og nå er jo jeg også av den formening av at vi har en tropp som bør kjempe om topp 6 hver sesong, i hvert fall om vi hadde hatt Ba.

Men å prestere så dårlig med en slik tropp er uansett over min fatteevne, men det er min sak :)