20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660327 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1995 på: 13. Mai 2013, 09:32 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/alan-pardew-told-job-safe-3661404

Får jaggu ikkje håpe det stemmer at jobben hans er trygg.  :thumbd: :nei:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1996 på: 13. Mai 2013, 09:35 »
Huff, huff, huff. Veldig dårlige nyheter å våkne opp til.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Simmi

• Gjest
« Svar #1997 på: 13. Mai 2013, 09:42 »
Nesten så jeg håper at vi taper så det synger mot Arsenal, slik at Pards får fyken.

Vet ærlig talt ikke om jeg orker enda ett år med denne trauste fyren... Å følge Newcastle i år har bare vært en tragedie. Kjedelig å se på, elendige resultater. Jeg har gledet meg mye mer til andre PL-kamper enn Newcastle sine, fordi jeg vet jeg bare blir deprimert av å se på det.

Nei, få fyren vekk. Hadde ikke vært meg i mot om vi hadde hentet inn Benitez, selv om han ikke akkurat står for festfotball.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1998 på: 13. Mai 2013, 09:49 »
? The injuries we?ve suffered this year have been horrendous, this type of year usually ends up in relegation.?

For all del, ein skal ikkje overanalysera alt heller, men dette gir meg litt følelse av at han prøvar snu det til å vera ein stor prestasjon å ikkje rykka ned denne sesongen. Det er jo smått utruleg når ein ser på for eksempel laget me møter i dag.
Eg er skuffa øve Pardew. Spesielt sidan Sunderland-tapet. :nei:

Rart at Villa med nesten flere skader og mye dårligere stall ligger over streken da!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1999 på: 13. Mai 2013, 09:57 »

Hvorfor i helvete vil Mike Ashley oss så mye vondt?

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #2000 på: 13. Mai 2013, 11:06 »
Orker ikke blande meg i diskusjonen om Pardew Ja/Nei, men leste nå denne og fant et sitat fra Mr. Parduex som var meget bra (og sant!) - om utvisningen av Elliot.

"Luckily for us we had Harps, who came on as if it was a Sunday afternoon and he was going down the pub with his dog."

:wub:
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2001 på: 13. Mai 2013, 11:08 »
Nå blir det spennende å se om en slik uttalelse betyr at han sitter trygt eller om det er som det pleier første steg på vei ut.
Tror dessverre han blir værende for det vil nok bli meget dyrt å kjøpe han ut av den meget lange kontrakten han har...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2002 på: 13. Mai 2013, 11:10 »
? The injuries we?ve suffered this year have been horrendous, this type of year usually ends up in relegation.?

For all del, ein skal ikkje overanalysera alt heller, men dette gir meg litt følelse av at han prøvar snu det til å vera ein stor prestasjon å ikkje rykka ned denne sesongen. Det er jo smått utruleg når ein ser på for eksempel laget me møter i dag.
Eg er skuffa øve Pardew. Spesielt sidan Sunderland-tapet. :nei:

Rart at Villa med nesten flere skader og mye dårligere stall ligger over streken da!

Ja, og ikkje minst Wigan som vann FA-cup finalen sjølv om dei kjempar mot nedrykk.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2003 på: 13. Mai 2013, 11:12 »
Orker ikke blande meg i diskusjonen om Pardew Ja/Nei, men leste nå denne og fant et sitat fra Mr. Parduex som var meget bra (og sant!) - om utvisningen av Elliot.

"Luckily for us we had Harps, who came on as if it was a Sunday afternoon and he was going down the pub with his dog."

:wub:

LEGENDE! :smitten: Eg elskar Harper.

Og endeleg noko bra og sant i frå kjeften til Pardew.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2004 på: 13. Mai 2013, 11:14 »

Hvorfor i helvete vil Mike Ashley oss så mye vondt?

Det har vore mykje tortur med den mannen...

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2005 på: 13. Mai 2013, 11:46 »
Dei siste intervjua til Pardew er diametralt ulike frå tidlegare utsegner av samme mann. Så ulike at det må - Chronicle-artikkel eller ei - ha skjedd noko på bakrommet som vi ikkje har innblikk i.

Dette er mannen som tidlegare har vist sinnsro i situasjonar der ingen kunne ha klandra han om han hadde klikka offentlig. "Ut med Carroll og inn med Kuqi"-farsen kan stå igjen klaraste eksempelet. Manglande forsterking av stallen før denne sesongen førte heller ikkje med seg andre sanksjonar enn skuldertrekk og "Jaja, la gå. Sånn er Mike og Derek"-fraser. Snarare var det jo ein utad særs optimistisk Pardew som innleda denne sesongen, og United skulle både bygge vidare på 5. plassen i seriespelet og levere i Europa. Dette som sagt utan særleg andre forsterkingar enn ein Anita utan tillit og blodfattige kalvar frå akademiet. At dette ikkje var liv laga vart så altfor synleg allereie tidleg i sesongen.

At han no tar bladet frå munnen og kritiserer Ashley og Llambias er forsåvidt forståeleg. Alle rasjonelle sjølvstendige menneske ville sikkert kjent på frustrasjon i løpet av 2,5 år under desse to. Men timinga er både forferdelig og ubegripeleg. For det første er problemet med årets sesong i all hovedsak relatert til den sportslige drifta, og det er trenarapparatet og spelartroppen som har latt oss i stikken. For det andre var det ingen andre som kunne vise til den same støtten frå sine overordna i januarvinduet, som Pardew. Lambert, Martinez, Jol og Hughton hadde slukt "the hand that feeds" om dei hadde blitt forespegla Gouffran, MYM, Sissoko, Debuchy og Haïdara inn portane i løpet av få dagar. Eller eventuelt spelarar for ein tilsvarande pengesum (25 mill. pund, alle utgifter inkl., så vidt eg kan sjå). Demba Ba ut må sjølvsagt medreknast her, men om spissplassen var Pardews største bekymring er det både rart at han a) ikkje forsterka der i januar og b) ikkje erstatta Løvenkrands og Best eit halvår tidlegare.

At Pardew forsøker å fordele skuld til dei over han i hierarkiet er ikkje sjokkerande, men det er antakelig fråveret av dette tidlegare som har gjort at han faktisk har overlevd i jobben i 2,5 år. Eg kan ikkje fatte anna enn at dette taktskiftet må vere eit teikn på at enden hans er nær, då Mike Ashley aldri har sett veldig pris på kritikk. Og denne sesongen er ikkje Ashley ein gong i nærleiken av å vere den som fortener kritikken mest.

Severin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2006 på: 13. Mai 2013, 12:12 »
Det er faktisk sånn i fotballens verden at man lever av resultater. Når resultatene er så dårlige som de har vært i år må sjefen gå. Og de som fortsatt maser om den lange kontrakten som må betales ut, er det virkelig noen som tror at den feite gjerrigknarken ikke har fått inn en klausul i kontrakten som gjør at Pardew ikke kan sendes på dør om det trengs? Neppe.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2007 på: 13. Mai 2013, 13:00 »
Jeg tror det er større sjanse for å miste flere av våre toppspillere om Pardew ikke går.

Om han går, så kan spillerene kanskje se nye muligheter under en ny manager.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2008 på: 13. Mai 2013, 13:06 »
Får håpe våre engelske fans har ventet med og vende seg mot pardew fullstendig, til vi var trygge og det samme med spillere. Det er mitt håp nå :p
lt;3 Newcastle <3

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2009 på: 13. Mai 2013, 14:33 »
Kontrastene er store fra fjoråret, da vi var i skyene av begeistring for sesongen som hadde gått, og vi var topp 5 i PL. Manageren var den samme. Ting har selvsagt gått i stå altfor mye denne sesongen, og jeg er enig i at de fleste alternativer er bedre enn å fortsette med Pardew. Men om styret skulle bestemme seg for å la han få en ny sjanse, så skal han pokker meg få det fra meg også. Ting snur fort i fotballen, og går vi de 10 første kampene ubeseiret igjen så er det nok greit for de fleste.

http://www1.skysports.com/football/news/11678/8710925/Newcastle-United-boss-Alan-Pardew-insists-Arsenal-comment-was-a-gag

Kan vel også poste denne her, for å i alle fall prøve å se litt andre ting enn Pardew OUT.
« Siste redigering: 13. Mai 2013, 14:42 av torfinn »