20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660385 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1980 på: 12. Mai 2013, 22:42 »
Synes det er utrolig respektløst ovenfor Tottenham hvor dette står om flere hundre millioner kroner, for spillerne og selvfølgelig fansen. Han kan gjerne være lette og snakke rett fra levra, ærlighet verdsetter jeg (ref. Keegan og Shearer), men når det da kommer frem at Pardew er en total idiot når han er ærlig, så blir jeg kvalm.

Har jobba i kommunikasjonsbransjen i et par år. Hadde en toppleder gått ut og sagt: Vi trenger ikke å selge denne chimichamien for 100 millioner, for vi klarte akkurat budsjettet hadde det fått fatale konsevenser for både både investorer og alle interessenter som er rundt bedriften, og selvfølgelig, hodet til denne toppleder skal følgelig på fat. Lavmål.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1981 på: 12. Mai 2013, 22:53 »
Jeg er drittlei hele mannen nå. Seieren i dag ga meg ingen glede, kun lettelse.

+12
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1982 på: 13. Mai 2013, 00:16 »
Enig kø1, bra innlegg. Følte ingen enorm glede - men var ekstremt letta over at vi vant en bedriten kamp over et elendig fotballag. Vi spilte som et nedrykkslag - og fortsetter dette neste sesong rykker vi uansett ned da.

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1983 på: 13. Mai 2013, 00:51 »
Jeg ser ærlig talt ingen poeng i å sparke Pardew for å få inn en Steve Clark, Paul Lambert, Steve Bruce eller Nigel Atkins-type.
For å sette det på spissen så spiller det ingen rolle om vi blir nummer 8 eller nummer 16, og den jobben gjør Pardew omtrent like greit som en hel rekke andre aktuelle kandidater. Jeg håper selvsagt at vi gjør et skikkelig forarbeid og henter inn en trener som har kunnskap, visjoner og lederevner til å forløse det enorme potensialet i klubben - men det må være noen som gjør at vi er med å kjemper om europaspill, jevnlig.
Så lenge ansettelsesstrategien til ledelsen er å snurre et lykkehjul med navnet til 20 tidligere toppspillere som ikke klarer å tilpasse seg et liv utenfor fotballen og derfor blir trenere på kan det være det samme.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1984 på: 13. Mai 2013, 00:57 »
Okei? Har du sett kampene våre + taktikk og lagoppstilling? Skal vi liksom bare finne oss i det? Spiller ingen rolle om vi blir nr. 8 eller 16? Jo, vi vil være en mye mer attraktiv klubb både for egne og andre spillere, og få mer penger for å ende som nr. 8. Ikke minst vil det være noe å bygge videre på. Er det liksom greit at vi skal ligge på 13-16. plass? Pardew må ut uansett hva!

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1985 på: 13. Mai 2013, 01:20 »
Jeg og en Chelsea-kompis av meg snakte om sikret CL- og PL-spill. Jeg sa at Pardew må ut men at jeg ikke visste hvem som skulle kommet inn. Han svarte: "Newcastle har jo de beste supporterne i divisjonen. En mektig stadion. Spennende spillere og ett navn."

Må si meg enig, vi er vel en attraktiv klubb? :)

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1986 på: 13. Mai 2013, 01:25 »
Okei? Har du sett kampene våre + taktikk og lagoppstilling? Skal vi liksom bare finne oss i det? Spiller ingen rolle om vi blir nr. 8 eller 16? Jo, vi vil være en mye mer attraktiv klubb både for egne og andre spillere, og få mer penger for å ende som nr. 8. Ikke minst vil det være noe å bygge videre på. Er det liksom greit at vi skal ligge på 13-16. plass? Pardew må ut uansett hva!
Mitt utgangspunkt er ikke at Pardew må gå, mitt utgangspunkt er at vi må få inn en skikkelig trener. Om vi skal ansette en gammel stopperkjempe uten hode for fotball kan det være det samme. Man bygger ikke videre på 8. plasser, man bygger videre på å spille jevnlig i Europa.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1987 på: 13. Mai 2013, 01:27 »
Jeg og en Chelsea-kompis av meg snakte om sikret CL- og PL-spill. Jeg sa at Pardew må ut men at jeg ikke visste hvem som skulle kommet inn. Han svarte: "Newcastle har jo de beste supporterne i divisjonen. En mektig stadion. Spennende spillere og ett navn."

Må si meg enig, vi er vel en attraktiv klubb? :)
Enig, og ikke minst er det masse uforløst potensial i klubben i form av en grei økonomi og en veldig god spillerstall. En god trener ville garantert fått en kjempeopptur neste sesong.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1988 på: 13. Mai 2013, 08:13 »
Jeg er drittlei hele mannen nå. Seieren i dag ga meg ingen glede, kun lettelse. Vi har brukt såpass mye penger og hentet spillere av en såpass klasse at vi burde havnet på minst 50 poeng denne sesongen. Jeg er ufattelig lei alle de unnskyldningene han hele tiden kommer med - han står der for å redde sitt eget skinn. Kampen i dag var ikke spesielt bra og vi scorer etter to vanvittige blemmer fra Bosingwa.

Ser det er mange som nevner på at de ikke helt klarer å glede seg til ny sesong med Pardew som manager, og jeg er helt likedan. Fotball er underholdning og med det mener jeg ikke at vi skal spille som Borussia Dortmund, men at vi skal ha en offensiv innstilling. Jeg er drittlei av å se Reading, Norwich, Southampton etc. pisse på oss, mens vi står og forsvarer oss med hele laget.

Einig. Nok er nok. Spesielt måten han framstår på både med kva han seier og kva laget viser. Det er ingen teikn til betring. Det vil berre fortsetja neste sesong og enda med at han får sparken då. Betre ta det no enn midt ut i neste sesong.

Pontare har eit poeng. Det er litt rart at ein skal sparka ein manager grunna defansiv, feig og i år planleus fotball. Og so ansetja ny manager utan å ta hensyn til kven det er og ikkje minst kva fotballfilosofi han står for. Det er me altfor gode til i denne klubben. No må me nytta sjansen for å henta inn nokon som verkeleg kan gi supporterane den fotballen dei vil ha, i vertfall til ein viss grad. For meg er det like viktig å vinna noko og vera stabil.

Må sei eg er veeeeeldig skeptisk til kven Ashley hentar inn som erstattar i so fall.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1989 på: 13. Mai 2013, 08:34 »
Jeg vil ha inn Rafa. En som har en tydelig filosofi og vet hvordan han vinner kamper.
Men, jeg tror dessverre Pardew får enda en sjanse og at vi må lete etter en ny manager i slutten av september.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1990 på: 13. Mai 2013, 09:09 »
Jeg vil ha inn Rafa. En som har en tydelig filosofi og vet hvordan han vinner kamper.
Men, jeg tror dessverre Pardew får enda en sjanse og at vi må lete etter en ny manager i slutten av september.

Enig i alt sammen.

Hadde gitt mye for Rafa, men tror dessverre klovnen får forsette....

:pard:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1991 på: 13. Mai 2013, 09:09 »
Jeg kan ikke forestille meg at Pardew får en ny sjanse etter det han har sagt de siste dagene. Før kampen skyldte han på Ashley for at vi holdt på å rykke ned.

Etter kampen sier han at han er sjeleglad for at vi røyk ut av Europa og at han driter i om vi skulle tape 4-0 for Arsenal kommende søndag. Det er jo sånne ting du sier når du enten vet du har blitt avskjediget eller du ønsker å bli det.

Det er jo riktig at vi ikke brukte penger i sommer, når vi burde gjort det. Men spør du Ashley, vil han si at Pardew selv ønsket å gi ungguttene våre sjansen. Og han vil si at vi brukte mye penger i januar, og det skal ha vært nok til å redde plassen i god tid. Vi hadde ikke et dårlig lag før januarvinduet, og vi hadde et enda bedre lag etterpå. Klarer du ikke å prestere bedre med det laget, så er det din feil, ikke eierens.

Jeg klarer ikke helt se for meg at Ashley skal gi Pardew "en sjanse til". Men det er mulig det bare er wishful thinking fra min side.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1992 på: 13. Mai 2013, 09:15 »
? The injuries we?ve suffered this year have been horrendous, this type of year usually ends up in relegation.?

For all del, ein skal ikkje overanalysera alt heller, men dette gir meg litt følelse av at han prøvar snu det til å vera ein stor prestasjon å ikkje rykka ned denne sesongen. Det er jo smått utruleg når ein ser på for eksempel laget me møter i dag.
Eg er skuffa øve Pardew. Spesielt sidan Sunderland-tapet. :nei:

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1993 på: 13. Mai 2013, 09:23 »
? The injuries we?ve suffered this year have been horrendous, this type of year usually ends up in relegation.?

For all del, ein skal ikkje overanalysera alt heller, men dette gir meg litt følelse av at han prøvar snu det til å vera ein stor prestasjon å ikkje rykka ned denne sesongen. Det er jo smått utruleg når ein ser på for eksempel laget me møter i dag.
Eg er skuffa øve Pardew. Spesielt sidan Sunderland-tapet. :nei:

Nok ein tulletete kommentar av Pardew. Ja, vi har hatt mange skader, men bør absolutt ikkje vere noko unnskyldning for korleis dei spillerne som starter framstår og ikkje minst korleis laget som ein helhet framstår.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1994 på: 13. Mai 2013, 09:29 »
Riktignok har vi hatt mange skader, men i vår lånte vi ut Shane og Sammy, og vi har klart oss utmerket godt uten dem. Det har ikke vært i nærheten av at vi har måttet kalle dem tilbake og sette dem inn på laget. Vi har gjerne hatt tre-fire av våre beste spillere ute samtidig, men SÅ tynn har ikke stallen vår vært at det har vært noen krise. Det har aldri vært i nærheten av krise.

Stallen vår er for pokker ikke så dårlig, så slutt for faen å syte!

Det er ikke verdens undergang at Ryan Taylor har vært skadet hele sesongen, eller at du har måttet bruke Adam Campbell ved et par anledninger. Ikke vær så jævla feig!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon