20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659591 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2025 på: 14. Mai 2013, 07:02 »
Han er veldig god på å 1) bruke spillere ute av posisjon, 2) bruke spillere feil, 3) nekte å bruke spillere og 4) få laget til å spille ballen over hodet på en av PL's beste midtbanesillere.

Han har også gjort en håndfull gode bytter i år.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2026 på: 14. Mai 2013, 07:17 »
Han er veldig god på å 1) bruke spillere ute av posisjon, 2) bruke spillere feil, 3) nekte å bruke spillere og 4) få laget til å spille ballen over hodet på en av PL's beste midtbanesillere.

Forumet sin konge av sarkasme sler til på ny!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2027 på: 14. Mai 2013, 08:09 »
Tenkte jeg kunne lage en liste over ting som kan forsvares med Pardrew:

1. Ben Arfa er ute med skade store deler av sesongen.
2. Staylor er ute med skade store deler av sesongen, Willi er erstatter. I tilegg når Colo ble skadet har vi ingen store sjefer i forsvaret. Mbiwa er nå hentet inn, men trenger å finne roen.
3. Vi starter sesongen med 2 brukanes spisser i Cisse og Ba. Disse er veldig like. Ba blir solgt, og hva sitter vi igjen med? Cisse og en Ameobi som har scoret et mål for oss denne sesongen i premier Leauge.
4. Cabaye og Tiote er mye skadet og sliter med å holde kvaliteten oppe.
5. Jonas har vært så dårlig at han burde ha fått masjordre til tribunen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2028 på: 14. Mai 2013, 08:11 »

Forumet sin konge av sarkasme sler til på ny!

Han har jo fullstending rett da!

At Pardew eventuelt skulle få lov til å forsette er jo TOTALT HODELØST!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2029 på: 14. Mai 2013, 08:13 »
Tenkte jeg kunne lage en liste over ting som kan forsvares med Pardrew:

1. Ben Arfa er ute med skade store deler av sesongen.
2. Staylor er ute med skade store deler av sesongen, Willi er erstatter. I tilegg når Colo ble skadet har vi ingen store sjefer i forsvaret. Mbiwa er nå hentet inn, men trenger å finne roen.
3. Vi starter sesongen med 2 brukanes spisser i Cisse og Ba. Disse er veldig like. Ba blir solgt, og hva sitter vi igjen med? Cisse og en Ameobi som har scoret et mål for oss denne sesongen i premier Leauge.
4. Cabaye og Tiote er mye skadet og sliter med å holde kvaliteten oppe.
5. Jonas har vært så dårlig at han burde ha fått masjordre til tribunen.

Pardew har flere ganger brukt Jonas når det har vært MANGE andre bedre alternativer.

1. Marveux har vært tilgjengelig og bare blitt brukt noen få ganger.
3. Cisse skulle blitt plassert på reservelaget eller benken noen kamper til han fikk hodet på rett kjøl, Goufran har vært en åpenbaring der oppe til tider.

Tino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2030 på: 14. Mai 2013, 09:23 »
Skader er en del av gamet, det må du bare takle. Om mange førstelagsspillere er ute over lengre tid skal det selvsagt tas med i regnestykket, men jeg syns likevel ikke det er noen fullgod unnskyldning.

Jeg syns statistikk er litt interessant.

Chris Hughton hadde en seiersprosent på 59, 64 kamper fra mai '09 til desember '10. Mye av det er kamper fra Championship, det skal sies. Ting behøver ikke nødvendigvis være enklere der, men nivået er jo lavere.

-> det er faktisk på nivå med Keegan på 90-tallet, som hadde en seiersprosent på 55. 251 kamper.

Graeme Souness hadde en seiersprosent på rett under 45, 87 kamper fra september '04 til februar '06.

Pardew har til nå en seiersprosent på rett over 35. 122 kamper.

Hvorfor skal vi absolutt fortsette med Pardew? På 122 kamper burde han bevist mer, mener nå jeg.

Legger ved link til kilde:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Newcastle_United_F.C._managers

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2031 på: 14. Mai 2013, 09:39 »
Skader er en del av gamet, det må du bare takle. Om mange førstelagsspillere er ute over lengre tid skal det selvsagt tas med i regnestykket, men jeg syns likevel ikke det er noen fullgod unnskyldning.

Jeg syns statistikk er litt interessant.

Chris Hughton hadde en seiersprosent på 59, 64 kamper fra mai '09 til desember '10. Mye av det er kamper fra Championship, det skal sies. Ting behøver ikke nødvendigvis være enklere der, men nivået er jo lavere.

-> det er faktisk på nivå med Keegan på 90-tallet, som hadde en seiersprosent på 55. 251 kamper.

Graeme Souness hadde en seiersprosent på rett under 45, 87 kamper fra september '04 til februar '06.

Pardew har til nå en seiersprosent på rett over 35. 122 kamper.

Hvorfor skal vi absolutt fortsette med Pardew? På 122 kamper burde han bevist mer, mener nå jeg.

Legger ved link til kilde:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Newcastle_United_F.C._managers

Veldig enig!

:gp:

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2032 på: 14. Mai 2013, 10:46 »
En seiers prosent på 35 % er utrolig dårlig.

Jeg klarer egentlig ikke ta noe standpunkt ang. Pardrew i dette øyeblikket. Han har gjort masse rart denne sesongen. Spørsmålet er om vi kanskje trengte en slik sesong for å komme ned på jorda igjen etter 5 plassen året før?

Kanskje Pardrew forsetter og neste sesong kjemper vi om Euro Leauge spill igjen? For min del ville jeg evt. Sett Martinez. Han har gjort store ting med en begrenset spillegruppe. Han er offensivt innstilt, og prøver å underholde. Jeg husker Newcastle-Wigan kampen denne sesongen som endte 3-0 til Newcastle. Wigan fikk da en utvist midtforsvarer, men forsatte i en 2-4-3 formasjon. Galskap sier mange, men jeg liker den mentaliteten. Det er bedre å kjøre offensivt å tape, enn å tape ved å ligge med 10 mann i forsvar.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2033 på: 14. Mai 2013, 10:50 »
Da hadde vi evt fått en lagoppstilling som dette:

Krul
            Mbiwa-Colo-Taylor
Debuchy-Cabaye-Tiote-Sissoko/Mauraux         
       Ben Arfa-Cisse-Gouffran

Egentlig ganske så spennende!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2034 på: 14. Mai 2013, 10:50 »
Ja, det er altfor dårleg. Og sidan eg ikkje har trua på at det skal verte noke betre i det lange løp, so meinar eg at me burde gå for eit skifte no.

Tykkjer likevel at dette er godt skreve og mykje sant i: http://www.nufcblog.com/2013/05/13/whats-this-about-newcastles-mystical-faith-in-stability

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2035 på: 14. Mai 2013, 12:29 »
Får meg er det nesten skremmende at vi holder på å rykke ned med et lag som inneholder 4 franske landslagspillere, 1 nederlandsk landslagskeeper og en argentinsk landslagstopper.

Vi har også flere andre landslagspillere fra mindre profilerte lag, men det sier vel det meste.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2036 på: 14. Mai 2013, 12:35 »
Får meg er det nesten skremmende at vi holder på å rykke ned med et lag som inneholder 4 franske landslagspillere, 1 nederlandsk landslagskeeper og en argentinsk landslagstopper.

Vi har også flere andre landslagspillere fra mindre profilerte lag, men det sier vel det meste.

Nettopp! Tiote, Santon, Cisse, ein Taylor som i form snuser på ein plass i den engelske troppen. Dette er på papiret spillere som skal holde eit høgt internasjonalt nivå, men som sammen på laget nesten klarer å rykke ned. Noko må jo vere gale.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2037 på: 14. Mai 2013, 12:36 »

Det kan du sei, men det er like skremmande at me held på rykke ned med so "gode" spelarar uansett kor  mange feil herren i dress på sidelinja gjer.
« Siste redigering: 14. Mai 2013, 12:40 av lgrinde »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2038 på: 14. Mai 2013, 12:47 »

Det kan du sei, men det er like skremmande at me held på rykke ned med so "gode" spelarar uansett kor  mange feil herren i dress på sidelinja gjer.

Det kan du også si, ellers kan du si at det er skremmende hvor SYKT mye feil denne mannen må gjøre for å få alt til å gå til helvete?

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2039 på: 14. Mai 2013, 12:51 »
"The toon boss Alan Pardew has been in talks with Manchester City since early this morning, rumours going on that AP will sign a 4 year contract" - "The clausul to buy him out are rumoured to be £10 million considering the 8 year contract he signed in september"

Usannsynlig, men morsomt  ::p ::p