20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 23
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Lett å bli koko i hue av alle navna og ryktene. Føler kanskje typer som ranieri kanskje er litt over the top. Så en artikkel med en del navn som kunne vært aktuelle og dennis bergkamp kom opp. Er ikke han "læregutten" til de boer? I tillegg til å ha trent aldersbestemte lag for ajax.. mener jeg så han på benken for ajax i champions league denne sesongen. Tror ikke han hadde vært det verste. Har garantert samme filosofi som de boer og ajax emperiet.
Etter kyllingmannens flotte oppsummering skulle det bare mangle at vi tok en ny poll... :frenetisk: :frenetisk:
Slo meg plutselig at hvis Charnley/(C)Ashley virkelig ønsker å ansette Carver, alså ser ham som første valg, så kunne han vel strengt tatt allerede vært ansatt. Da hadde det liksom ikke vært veldig mye å vente med...?
Sitat fra: Thomas p? 04. Jan. 2015, 16:07Etter kyllingmannens flotte oppsummering skulle det bare mangle at vi tok en ny poll... :frenetisk: :frenetisk:Er denne Michael Tuchel som er med pollen i slekt med han tyske Thomas Tuchel som trente Mainz tidl. og var vagt linket til Newcastle-jobben? Edit: jeg kunne satt finger'n på ett navn til, men vil helst ikke bli banna....
Hvorfor ønsker folk seg en ung manager?
Allardyce gjør det jo passe bra i West Ham nå han. Tror det er viktig å ikke skjære alle trenere under en kam på grunn av nasjonalitet. Sir Bobby Robson var jo en engelsk trener og den beste vi har hatt siden PL ble etablert. Han var riktignok litt oppi årene når han ankom og det var jo flere fans som brukte dette mot han når det gikk litt trått på slutten, om vi kan si det sånn. Presset fra fansen kan være brutalt sett i ettertid.
Det har jeg forklart lengre bak her. Gidder ikke å skrive det 2 ganger.Jeg ser uansett på De Boer som litt usannsynlig. Men hvorfor vil du ha Thomas Tuchel? Hva står han for? Hvordan spiller han? Hvem har han fått frem av unge spillere? OSV Jeg skal innrømme at selv om jeg synes jeg følgerihvertfall litt med på tysk fotball har jeg aldri hørt om denne mannen. Kan godt være han er et fenomen. Men så lenge jeg ikke har hørt om han så forbeholder jeg meg retten til å være skeptisk. NUFC er ikke en klubb som er enkel å lede. Det vet til og med de mest erfarne trenerne. Hvordan takler en ukjent ung manager dette?