20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 222174 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager? (med ny avstemming)
« Svar #555 på: 05. Jan. 2015, 11:46 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/mike-ashley-give-lee-charnley-8380488

Dette er viktig, og jeg håper det stemmer: Ashley skal gi Charnley og Carr det fulle og hele ansvaret med å finne ny hovedtrener. Dette er viktig fordi han da ved å la Carr ta del i det har en mann med fotballfaglig forståelse. Videre er dette viktig fordi vi er helt avhengig av at vi har en manager som jobber godt med Carr og er enige om hvilke spillertyper som skal hentes til klubben. Det har ofte vært skrevet om i medier at Pardew har vært uenig med Carr i hvilke spillere som skal hentes til klubben. Når Carr da har hovedansvaret her sier det seg jo selv at det er en dårlig deal. Derfor håper jeg denne artikkelen innebærer korrekthet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #556 på: 05. Jan. 2015, 12:27 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/mike-ashley-give-lee-charnley-8380488

Dette er viktig, og jeg håper det stemmer: Ashley skal gi Charnley og Carr det fulle og hele ansvaret med å finne ny hovedtrener. Dette er viktig fordi han da ved å la Carr ta del i det har en mann med fotballfaglig forståelse. Videre er dette viktig fordi vi er helt avhengig av at vi har en manager som jobber godt med Carr og er enige om hvilke spillertyper som skal hentes til klubben. Det har ofte vært skrevet om i medier at Pardew har vært uenig med Carr i hvilke spillere som skal hentes til klubben. Når Carr da har hovedansvaret her sier det seg jo selv at det er en dårlig deal. Derfor håper jeg denne artikkelen innebærer korrekthet.

Spennende. Er nervepirrende dager, kan bli himmel eller helvete. Men Carr har jo en veldig markant preferanse, og håper at vi unngår gamle engelske travere som har sirkulert i fra klubb til klubb og heller satser spennende.

Ser at mange spør om Newcastle i det hele tatt er attraktivt med tanke på at en manager må finne seg i å bli styrt ovenfra. Men Ashley har i alle fall vist at han ikke sparker managere på impuls, i motsetning til en haug med andre eiere. Så om vi får inn en ambisiøs ung trener med visjoner så kan han få tid i Newcastle. Og for mange av disse trenerne er det ikke noe minus at vi skal kjøpe unge spillere og satse på egenutvikling. Personlig håper jeg vi holder på Carver fram til sesongen er ferdig, om det er det som må til for å få inn noen bra som er midt i sesong.
« Siste redigering: 05. Jan. 2015, 12:29 av Pontare »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #558 på: 05. Jan. 2015, 15:43 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-uniteds-head-coach-job-8384393
Posetivt: ingen Carver på lista

Negativt: heller ingen De Boer men en viss Hoddle... 
Kjenner jeg blir ikke sånn kjempegira av tanken på McLaren heller...

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #559 på: 05. Jan. 2015, 16:13 »
Eddie Howe er ung og lovende! Imponerende det han har klart å få til i Bournmouth!
Men blir han for lett i denne sammenheng?Hadde vel blitt snurra rundt lillefingeren til MA er eg redd.
Står i alle fall for offensiv og publikumvennlig fotball! Hadde gjerne sett han i Newcastle  :toon:
« Siste redigering: 05. Jan. 2015, 17:11 av Jonny »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #560 på: 05. Jan. 2015, 16:15 »

Får håpe Carr klarer å holde seg unna sine personlige venner. Glenn Hoddle er en av de visstnok.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #561 på: 05. Jan. 2015, 16:21 »

Får håpe Carr klarer å holde seg unna sine personlige venner. Glenn Hoddle er en av de visstnok.

Merker du er relativt krass mot Carr (og Charnley) i de siste innleggene dine. Tør jeg spørre hvorfor?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #562 på: 05. Jan. 2015, 18:13 »
Fordi det er de som står for den daglige driften av klubben. Det er de som styrer hvem som blir kjøpt og hvem som blir solgt og til hvilken pris.
Jeg er også drittlei av at våre beste spillere alltid blir solgt midt i sesongen (januar), uten å bli erstattet før kanskje om ett halvt år eller lengre. Det er Carr og Charnley som setter ambisjonene, eller mangel på sådan.

Det var Charnley som var ute i media for ca 1 år siden å sa at NUFC ikke prioriterer cupene, det eneste de har mulighet på å vinne.

Angående Carr så skal han ha honnør for de signeringene som har vært gode. Men han har også bommet grovt på flere og mange av signeringene vil vi ikke få igjen noenting på da spillerne som ble hentet rett og slett ikke er gode nok.

Og den visjonen de står for, kjøpe billig og selge dyrt, hadde de pengene blitt brukt i klubben er det greit, men det skjer jo ikke. Skulle likt å se andelene de selv, agentene og Ashley sitter igjen med for overgangene........

For all del, de kan motbevise meg ved å ansette en god trener og i tillegg støtte han med gode spillere og ikke selge alle så fort noen vifter med penger forran dem.

Skal NUFC bli bedre må vi ha ledere som ønsker å ta klubben fremover. Ikke ledere som vil ha klubben som farmerklubb for de store lagene.
Nå som det er bevist at de ønsker en head coach fordi de vil ha sitt å si på hva som skjer på det sportslige plan, fortjener de også kritikk om klubben ikke leverer.

Jeg er også sterkt imot overgangen fra manager til head coach. Jeg synes at manageren selv skal hente spillere som passer hans måte å spille på.
Men det er jo vedtatt at NUFC nå skal hente billige spillere og selge dem så fort det er noe å hente igjen. Uansett om de passer managerens spillermøte eller ikke.

Savner tiden da vi ihvertfall prøvde å henge med.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #563 på: 05. Jan. 2015, 18:18 »
Etter hva jeg har lest har Alan Pardew og Tony Pulis blitt lovet 20 millioner pund til forsterkning av stallene i Palace og WBA. Hvor mye får den nye "head coachen" vår tro?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #564 på: 05. Jan. 2015, 18:21 »
Etter hva jeg har lest har Alan Pardew og Tony Pulis blitt lovet 20 millioner pund til forsterkning av stallene i Palace og WBA. Hvor mye får den nye "head coachen" vår tro?

Du skal sjå dei havner øve oss på tabellen ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #565 på: 05. Jan. 2015, 18:43 »
Fordi det er de som står for den daglige driften av klubben. Det er de som styrer hvem som blir kjøpt og hvem som blir solgt og til hvilken pris.
Jeg er også drittlei av at våre beste spillere alltid blir solgt midt i sesongen (januar), uten å bli erstattet før kanskje om ett halvt år eller lengre. Det er Carr og Charnley som setter ambisjonene, eller mangel på sådan.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #566 på: 05. Jan. 2015, 19:11 »
Bare så det er klart; jeg uttaler meg kun av nysgjerrighet nå - og om det er noe jeg ikke har fått med meg, men:

Dette høres jo mye mer ut som er problem som Ashley er ansvarlig for? Det er jo så og si opplest og vedtatt at det er Mike Ashley som setter (mangelen på) ambisjoner og derav hvordan de går i de forskjellige transfervinduene. Dette argumentet har jo også blitt brukt gjentatte ganger for å forsvare Pardew. Hvorfor er dette nå plutselig Carr/Charnley som får skylden for dette, og ikke Ashley? Jeg vil jo da si at de lider under samme strenge økonomiske rammer som settes av Ashley og lider av disse, enn at de har skyld i det selv?

Så er det jo mer enn spørsmål om organisasjon, struktur og delegering av ansvar/oppgaver når man snakker om hvem som har siste ordet i overgangene enn rent personlig? Dersom Carr har fått fullmakt av Ashley, er det jo ett problem som koker ned til at Ashley må skjære gjennom og si at manageren (headcoachen) skal ha siste ord - ellers er det jo naturlig at Carr henter spillere etter sine preferanser?

Forøvrig så er jeg storfornøyd med Carr. Ingen klubber i verden treffer på alle spillerkjøp, og tatt de strenge rammene i betraktning, syntes jeg han har fått veldig mye ut av lite, selv om ikke hver eneste spiller har vært bulls eye.

Så skal jeg ikke uttale meg om personlighetene til de forskjellige - det er godt mulig de er noen enorme egotripper som kun gjør ting for egen vinning osv. Men slik problemet fremstilles ang Carr/Charnley så syntes jeg at det høres mye mer ut som dårlig ledelse og delegering av oppgaver fra Ashley enn at de personlig har gjort noe særlig feil?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #567 på: 05. Jan. 2015, 19:55 »
Ashley har selvfølgelig skyld han også, men han har overlatt den daglige driften av klubben til Charnley. Så lenge han er i den stillingen og kommer med uttalelser som at klubben ikke har noen ambisjoner i cupene er ikke det en klubbdirektør av NUFC verdig.

For å si det sånn. Når du er dum nok til å ansette Kinnear, ikke bare 1 men 2 ganger, da viser Ashley at han ikke har peiling overhodet.
Og Dennis Wise over Keegan........

Hvorfor Charnley og Carr tror de har mer peiling og kan skaffe bedre dealer enn en ny manager/head coach vet jeg ikke. Om det er til klubbens beste er jeg også i tvil om.

Jeg liker ihvertfall ikke at det sitter 2 (eller 3 med Ashley) på toppen og skal styre den nye head coachen. Det blir en fryktelig vanskelig jobb er jeg redd.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #568 på: 05. Jan. 2015, 20:32 »
Hva vil du helst se da? At Ashley er mannen som finner oss en ny manager? Er ikke så veldig positiv til det heller akkurat. Hvorfor tror du Carr og Charnley har mindre sjanse for å skaffe oss en passende manager enn Ashley?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #569 på: 05. Jan. 2015, 20:56 »
Hva vil du helst se da? At Ashley er mannen som finner oss en ny manager? Er ikke så veldig positiv til det heller akkurat. Hvorfor tror du Carr og Charnley har mindre sjanse for å skaffe oss en passende manager enn Ashley?

Hvor har jeg skrevet det?