20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager

Klopp
15 (65.2%)
Remi Garde
1 (4.3%)
Frank De Boer
7 (30.4%)

Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Hvem vil du se som vår neste manager?  (Lest 222209 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du se som vår neste manager?
« Svar #525 på: 03. Jan. 2015, 20:50 »
Likte Carver før, men nå kan jeg ikke fordra han. At vi er ute av Fa cupen øker vel også mulighetene for at han får jobben?

Med han som "head coach" kommer laget til å fremstå like tannløst og ubrukelig som under Pardew. Tror ikke han har lært noe fra tiden han var nummer 2 under Sir. Bobby Robson.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #526 på: 03. Jan. 2015, 22:48 »
Sitat
Tidligere Lyon-trener Remi Garde er i følge RMC blant de ønskede av Newcastle som Pardews erstatter. Tror han hadde passet perfekt i Newcastle.

Hadde kremet i trusa om Garde kom til Newcaste.
Nei.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Tremblem

• Gjest

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #529 på: 04. Jan. 2015, 10:37 »
Sakset fra Goal's Transfer Talk spalte:

Benitez linked with Newcastle

Rafa Benitez, Steve McClaren, and Michael Laudrup are in the frame to become Newcastle United?s new manager.
Source: Mail on Sunday
Saturday, January 3, 2015 23:29

Rafa Benitez er ikke den verste vi kunne fått selv om han ikke spiller verdens mest underholdende fotball akkurat. Dog er han neppe veldig interessert i å jobbe under Mike Ashley, men en retur til PL fra Serie A frister kanskje?

Michael Laudrup er enda mer interessant i mine øyne. Har spilt fin fotball i sine tidligere klubber, og tatt noen skalper her og der selv om han til slutt fikk sparken i Swansea. Som spiller har han iallfall vært med på mye, og gått en god skole. Har vel også tidligere vært vant til å operere som head coach.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #530 på: 04. Jan. 2015, 11:18 »
Likte Carver før, men nå kan jeg ikke fordra han. At vi er ute av Fa cupen øker vel også mulighetene for at han får jobben?

Nå vet jeg ikke hva som skjuler seg bak kulissene vedrørerende Pardews erstatter. Jeg har også lite peiling på hvem som er tilgjengelig på markedet. Men Carver som midlertidig manager ut sesongen, for deretter en ny evaluering til sommeren, må da være midt i blinken for Ashley(?). Carver har neppe store krav nå som dette kan bli hans livs sjanse til å vise seg frem, og det vil samtidig bety mindre lønnskostnader enn en profilert manager.

Penger for Pardew + at Carver gis oppgaven å karre til seg 10-12 poeng for å berge plassen. God deal for Ashley det..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #531 på: 04. Jan. 2015, 12:21 »
http://www.goal.com/en/news/9/england/2015/01/04/7640762/ketsbaia-declares-interest-in-newcastle-job?ICID=HP_BN_1

Ketsbaia er keen på jobben, og sier han ikke vil ha noe problem med å ikke ha kontroll over spillerkjøp.

Kanskje et populært navn blant fansen? Jeg tror nettop det er viktig for Ashleys neste ansettelse.
Hvis Ashley går hen og ansetter en ny person som ikke er noe særlig populær på Tyneside eller har noe forhold til klubben, så vil han fort bli "merket" som Ashleys nye Yes-man og samtidig få fansen imot seg med en gang man går tre strake kamper uten seier, og VIPS så er man akkurat der man var før Pardew tok sin hatt og stakk.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #532 på: 04. Jan. 2015, 12:23 »
Sunday express linker oss til 63år gamle claudio ranieri idag...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #533 på: 04. Jan. 2015, 12:47 »
Sunday express linker oss til 63år gamle claudio ranieri idag...

En slags italiensk Moyes...(?)

Er vel forøverig arbeidsledig og passer sånn sett (C)Ashley utmerket da han ikke trenger å betale kompensasjon til noen.

Langt ifra mitt førstevalg til head-coach rollen, men heller ikke den verste (C)Ashley kan finne på å ansette. Redd Ranieri er typen som veldig fort kan få fansen imot seg men...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 04. Jan. 2015, 13:09 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/remi-garde-newcastle-shortlist-yet-8379793

Lee Ryder mener å vite at Remi Garde er ett av navnene på lista over kandidater, mens D.Advocaat IKKE er aktuell.

Ingen har vært på jobbintervjuv foreløpig, og Carver har fått beskjed om å forbrede laget til Chelsea kampen.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/former-england-boss-glenn-hoddle-8379842

I denne artikelen nevnes Glenn Hoddle som en kandidat, (skrekk og gru), og også Eddie Howe som pr idag leder Bournemouth som leder Championship.

Vet svært lite om Eddie Howe. Men han må ha gjort en OK jobb med Bournemouth...(?)

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #535 på: 04. Jan. 2015, 13:31 »
Lett å bli koko i hue av alle navna og ryktene. Føler kanskje typer som ranieri kanskje er litt over the top. Så en artikkel med en del navn som kunne vært aktuelle og dennis bergkamp kom opp. Er ikke han "læregutten" til de boer? I tillegg til å ha trent aldersbestemte lag for ajax.. mener jeg så han på benken for ajax i champions league denne sesongen. Tror ikke han hadde vært det verste.  Har garantert samme filosofi som de boer og ajax emperiet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #536 på: 04. Jan. 2015, 13:40 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/remi-garde-newcastle-shortlist-yet-8379793

Lee Ryder mener å vite at Remi Garde er ett av navnene på lista over kandidater, mens D.Advocaat IKKE er aktuell.

Jeg velger å sitere meg selv:
Sitat
Sitat
Tidligere Lyon-trener Remi Garde er i følge RMC blant de ønskede av Newcastle som Pardews erstatter. Tror han hadde passet perfekt i Newcastle.

Hadde kremet i trusa om Garde kom til Newcaste.

Og om jeg ikke tar helt feil blir RMC også regnet som en av de mest pålitlige kildene i Frankrike.
Nei.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #537 på: 04. Jan. 2015, 13:44 »
Garde høres absolutt fristende ut. Kall meg gjerne rar, vet det er vanskelig i dagens fotball men jeg personlig syns en engelsk klubb bør ha en engelsk trener. Ser at det fort kan bli veldig vanskelig. Ikke mye engelsk kvalitet å ta av. Mener det samme ang spillere også. Like vanskelig der.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #538 på: 04. Jan. 2015, 13:48 »
Ser jeg fort kommer til å motsi meg selv siden jeg mener at eddie howe ikke er rette mannen. Tror jeg carver er like bra..

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #539 på: 04. Jan. 2015, 14:05 »
Ser jeg fort kommer til å motsi meg selv siden jeg mener at eddie howe ikke er rette mannen. Tror jeg carver er like bra..

Tror han er bedre enn Carver hvertfall. Ser ut som at han er for Bournemouth hva Keegan var for Newcastle;

Han tok over Bournemouth i 2009, sesongen etter at de hadde havnet på 21. plass i League 2.

"Howe's first full season in charge brought success as Bournemouth finished second in League Two to earn promotion with two games to spare"

Etter dette dro han til Burnley til 2012 (December 2010 with the team in 9th place. Laws was replaced by Eddie Howe, with Jason Tindall as his assistant. Burnley ended the 2010?11 season in eighth place, and therefore remained in the Championship for the following campaign. On 12 October 2012 it was confirmed that Eddie Howe had left Burnley to rejoin his hometown club Bournemouth along with Assistant Manager Jason Tindall due to personal reasons)

Eddie Howe returned as manager, and not only did he pull the club away from their early-season relegation battle, they achieved promotion to the Championship, returning to the second-tier of English football for the first time since 1990.

Nå leder de championship og ser at de slo Birmingham 8-0 borte i høst. De kom også til kvartfinalen i ligacupen, og vant 5-1 borte i FA cupen i går.

Veldig imponerende, men lite trolig at han har lyst å dra fra klubben i sitt hjerte nå som han er i ferd med å ta de til PL.
« Siste redigering: 04. Jan. 2015, 14:15 av Martin »