20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64022 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Ikke stort over 50 % sjanse for at vi holder oss! Men fyyyy så deilig det var.. Håper vi drar med oss selvtillit og litt flaks til neste kamp!!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
http://soccerlens.com/right-result/
plusser på 3 nye poeng så er vi oppe på 39 poeng, jaja...
Boro var på 6.plass ved nyttår, sjukt å tenke på, vært en jevn premier league..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Hull mener du?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hull mener du?
Ja, kan hende, synes jeg hørte boro, men er jo mer sannsynlig at det var hull..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Utrolig deilig med seier idag!! Synes Viduka og Duff var knall gode idag, men resten var også gode;) Duff er jo nesten bedre som back, herlig å se! Perfekte bytter, på perfekt tidspunkt, konge Shearer!
No er det å bygge videre fra dagens kamp, og se frem mot Fulham. For den blir tøff! Kanskje få litt mer struktur i forsvaret til da;)

God natt!!!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Må bare takke og bukke til Viduka idag! Enorm prestasjon på topp! I toppform er den mannen syk!
Beye, Løven og Martins var selvfølgelig gode idag også!
Men jeg må legge til at Kevin Nolan var mye mer levende og involvert/aggresiv idag enn han har vært for oss før?
Noen enig?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Enig! Nolans klart beste kamp i Newcastle-trøya! Veldig mye involvert, og gjør mye riktig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Må få skryte litt av cornerene til Guthrie i dag også! Bedre enn på leeeenge!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Jeg klarer ikke å trekke frem en som gjorde en direkte dårlig kamp. Det er lenge siden.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Og det beste av alt!: Med en slik opptur, hvem vet hva vi klarer å presse ut de to siste matchene! Kommer hvertfall ikke til å bli en push-over! Såpass kan vi vel si! Duke for President!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
jeg takker pent for bursdagsgaven:D kunne ikke vært bedre!:D

Jaså, så alt er din feil!

Se å ha bursdag hver kampdag resten av sesongen >:( ;D

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
Jeg gikk hjem etter kampen nå med Newcastle skjerfet høyt og sang refrenget på Blayson Races så høyt jeg kunne de 20 minuttene det tok meg å komme hjem!!!

Dette var så inni grannskauen deiligt!! Hadde jeg ikke hatt en Oba drakt fra før av så ville jeg anskaffet meg det nå!!

TOON TOON BLACK AND WHITE ARMY!!

Takk for en fin Kveld Alan Shearer!
Newcastle United Football Club<3

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Må få skryte litt av cornerene til Guthrie i dag også! Bedre enn på leeeenge!

Jeg er også imponert over cornerne hans. Mye bedre enn R.Taylor for å si det sånn.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Ikke stort over 50 % sjanse for at vi holder oss! Men fyyyy så deilig det var.. Håper vi drar med oss selvtillit og litt flaks til neste kamp!!

Vi har minst 60 % sjanse for å holde oss. Vi har det enkleste programmet igjen, Hull og Sunderland er i elendig form, vi har bedre målforskjell enn både Hull og Boro, og sistnevnte ligger tre poeng bak oss. I tillegg har laget fått den nødvendige oppløftningen og selvtilliten som trengs for å slå Fulham på lørdag.

Jeg tror tre poeng holder til fornyet kontrakt!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Det smerter meg i gledens stund å si at vi må ha en ny keeper. Harps er verdens mest lojale proff, og jeg skulle ønske vi kunne betale ham tilbake med fast plass til han er pensjonist. Likevel: Han er et klart, klart svakt punkt. Han er ikke like offensiv i hodet som Seamus, og han står for mye på streken. Han går ikke ut i feltet på corner, og stoler på refleksene sine. Tror han har kostet oss en del poeng indirekte, gjennom å spre usikkerhet i forsvaret.

Når det er sagt, så må dette forsvaret spille mer på det sikre mot Fulham og Villa. En par slike balltap som vi hadde i dag, vil bli straffet hardt av bedre lag.

Seier mot Fulham gjør nok at vi er sikre. Hull og Boro taper neste tror jeg, selv om Hull kanskje kan ta Bolton.
Setanta mener Harps var god i dag, men jeg er ikke helt enig.