20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64146 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Dette var meget deilig og fullt forjtent. Nå har jeg troen på at vi holder oss. Den beste kampen vi har spilt i år, med unntak av Pompey borte. Kommer meget uheldig under 0-1, men reiser oss stort etter det... Synes alle gjør en meget god kamp i dag, med noen få unntak...

Harper 7. Gjør det meste riktig. Noen få uheldige returer. Gjør alt riktig på 0-1 målet, men uheldig at den går i mål...

Beye 7. Meget uheldig på målet. Trygg og god ellers, bra med offensivt.
Taylor 8. Trygg i forsvar. Fantastisk goal.
Bassong 7. Trygg og god som vanlig.
Duff 8. Fantastisk som venstreback. Bra med framover.

Guthrie 8. Gjør en meget god jobb. Bra cornere.
Butt 8. Meget god kamp av Butt også. Går foran som et godt eksempel, tross noen feilpasninger.
Nolan 9. Nolans beste kamp i Newcastletrøya. Gjør ingenting feil, og involvert i alle målene. Driter en god faen i at han var soleklart i offside på målet til Martins.
Jonas 5. Meget skuffende kamp av Jonas. Gjør noe bra, men i dag jobber han ikke en gang som han gjør til vanlig. Ble ikke byttet ut sekund for seint.

Owen 6. Meget nærme scoring. Jobbet ellers bra. Noe tam offensivt utenom den store sjansen.
Viduka 9. Konge jobb av Viduka. Involvert i mye framover, og taper ikke en eneste ball.

Løven 8. Viser at han er verdig en plass på laget. Gjør en god jobb, og meget klinisk scoring.
Martins 9. Fantastisk innhopp av Oba. Nydelig goal, og gjør en viktig jobb på 3-1 målet. Skulle ønske han spilte slik hver kamp.
Carroll 7. Gjør et bra innhopp. Nære å gjøre 4-1.

Vil ellers si det var meget bra stemning på Scotsman i Bergen i dag. Takker alle som var der for en fin kveld, men lurer på hvor de fleste har vært tidligere i sesongen?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Enig i den børsen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Enig i den børsen!

Ganske enig i den børsen ja. Dette trengte vi virkelig!!!  8) Nå får nervene litt mer ro enn om vi hadde tapt

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg er helt enig bortsett fra Jonas. Jeg synes Jonas jobbet iherdig, og bra. Og var aktiv og frisk i første omgang. Personlig fikk han ikke så mange frispark som han pleier, men av en eller annen grunn fikk vi mange frispark etter at han hadde mistet ballen. Ikke hans beste kamp, men ei heller hans dårligste. Jeg synes Jonas jobbet veldig bra i dag, jeg. Fortjener i det minste 6 på børsen. Han var ikke SÅ mye dårligere enn de andre.

Jeg ville satt ned Harper til 6 også.
Ellers ser alt veldig bra ut.

Selv er jeg villig til å gi samtlige spillere 10.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sitter og ser kampen i opptak. Beye må opp til minst 8 på børsen. Aldri sett en så offensiv back i Newcastle, herlig å se alle løpene. Taylor gjør en stor kamp.
an sparker ikke Bobby Robson??

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Synes alle gjør en stor kamp jeg..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sweet. Blir jo nesten optimist av det her.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Det var en fantastisk lagseier, mer enn noe annet! ALLE la ned innsats i dag, og jeg ble spesielt mektig imponert over Viduka som aldri har sett så pigg ut tidligere i Newcastle-drakta. At han fortsatt har en enorm klasse i skrotten sin er det ihvertfall ingen tvil om, for Boro-forsvaret fikk ALDRI tak på ham! Enorm i dag!
Samtidig beviser Taylor hvorfor han er min favorittspiller av dagens spillere. For ei herlig innstilling på den gutten, han spiller med hjertet godt utpå drakten!

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Er leenge siden jeg har svart nå, men optimismen brenner som aldri før. Har riktignok vært en skappositiv en selv. Vi har absolutt sjansen selv. Jeg så ikke kampen akkurat i kveld (russetid), men er stolt. Fortsatt kamper igjen, kom igjen nå! ;)

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Jeg har ikke ord.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Enig med Doffer. Tayls har en enorm vilje. Målet i dag var klasse, ikke uten grunn jeg tippa ham som målscorer i dag. Det var mange på Newcastle i dag som overrasket meg med tanke på viljen til å ville vinne. Fantastisk!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Fantastisk følelse å være over streken igjen og å vinne en av historiens viktigste kamper!

Er veldig imponert over Viduka som var fantastisk god i dag, hans desidert beste kamp for Newcastle. Var også herlig å se hvordan Løvenkrands og Martins kom inn å avgjorde kampen i vårt favør, med farten deres kom de inn å skapte store problemer for Boro. Mange gode prestasjoner i dag, en veldig god laginnsats så alle fortjener masse skryt i kveld!

Nå blir det viktig å mobilisere skikkelig frem mot helgen igjen. Vi trenger en seier mot Fulham. Blir ikke enkelt slik Fulham er om dagen, men nå har vi fått masse selvtillitt så tror vi skal ha en god mulighet!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Skaper vi flere enn 3 sjanser må jeg si meg fornøyd. Starter lovende med at Colo er på benken.  Kunne dog tenkt meg Guthrie sentralt og Løvenkrands på kanten på bekostning av en håpløs Nolan.

Nolan var vel en av våre bedre idag. Målgivende på det siste målet hadde han også. Løpsvillig slik som vi kjenner han fra tiden i Bolton.

Hadde Nolan 2 målgivende idag?
« Siste redigering: 12. Mai 2009, 01:05 av Frode »

Crowo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Skaper vi flere enn 3 sjanser må jeg si meg fornøyd. Starter lovende med at Colo er på benken.  Kunne dog tenkt meg Guthrie sentralt og Løvenkrands på kanten på bekostning av en håpløs Nolan.

Nolan var vel en av våre bedre idag. Målgivende på det siste målet hadde han også. Løpsvillig slik som vi kjenner han fra tiden i Bolton.

Hadde Nolan 2 målgivende idag?

Det stemmer! I tillegg var han sterkt delaktig i 1-1 målet da han dro Tuncay vekk fra målet.