20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64004 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sist var vel borte mot WBA i februar eller no. Fantastisk deilig med seier idag. Fortsetter Viduka slik bør det bli aktuelt å gi han en ett års kontrakt.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sykt bra innhopp av Martins og Løven. Dukes var best av alle, men Harps og Bassong var litt skjelvne. Nolan var heller skuffende, Owen likeså, men faen heller: Vi vant!!!

Are

• Supersub
    • Vis profil
Er helt gjennomsvett! Flott kamp til slutt, tror både spillerne og fansen trengte dette!

Kampen er helt åpen når Martins kommer inn og gjør det han gjør. Thats why they pay him the big bucks :D

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
MOTM for min del er Mark Viduka. Terroriserte forsvaret til Boro så lenge han var på bana!
Ellers perfekt gjennomført av Shearer, gjorde alle grep riktig, og tok byttene til riktig tid!

Enig på den, Viduka var stor og viktig idag.   Ennu mye fotball igjen i den gamle skrotten.
Mye positivt idag,   selv om forsvaret som alltid gjør ting litt mer spennende enn nødvendig :o

Satan så deilig med 3 poeng ;D   Skal nyte det i hele natt, før bekymringene for de 2 siste rundene nok starter i morgen
sunt pueri pueri puerilia tractant

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Dette var herlig. Fikk gåshud når Martins scora. Nye navn på drakter neste år blir Taylor og Martins!!!!

MOTM var Viduka, fy f.. han var stor i dag!!!
Newcastlesupporter siden 1992

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Harper - 6

Beye - 8
Taylor - 7
Bassong - 6
Duff - 6

Guthrie - 7
Butt - 6
Nolan - 6
Jonas - 6

Owen - 5
Viduka - 8

Martins - 8
Løvenkrands - 8

Shearer - 10!!!!!!!! ;D

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dette er så deilig, men må ikke ta av. Vi er på trygg plass pga målforskjell. Nå må vi konsentrere oss om Fulham.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Fy faen så deilig!

Nå er vi i førersetet i kampen om fornyet kontrakt. Med seier mot Fulham kan plassen bli sikret! Tror ikke at Hull tar poeng borte mot Bolton.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Viduka var bokstavelig talt stor idag!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Steven Taylor viser en fantastisk vilje, det målet er så sinnsykt viktig. Viduka spiller en fantastisk kamp på topp. Lenge siden vi har sett en back komme så mye fram som Beye gjorde i dag, enorm kamp av han. Men gutter, vi trenger en ny keeper. Han sprer usikkerhet, holder knapt nok noen skudd. Men han skal ha for at han er god på slutten, trygg når han kom ut i feltet.
an sparker ikke Bobby Robson??

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Eg ba til gud i pausa, det hjalp! ;P

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Viduka fikk sjampis av Setanta som MOTM ;-)
Nolan var visst i offside på det første målet, endelig at vi får noen avgjørelser med oss..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Harper - 6

Beye - 8
Taylor - 7
Bassong - 6
Duff - 6

Guthrie - 7
Butt - 6
Nolan - 6
Jonas - 6

Owen - 5
Viduka - 8

Martins - 8
Løvenkrands - 8

Shearer - 10!!!!!!!! ;D

Helt enig! Har vært litt kritisk til noen av byttene til Shearer, da jeg syns han i noen kamper virket litt naiv med å sette inn for mange spisser, men idag var det rett og slett perfekt! Veldig bra taktisk gjennomført. Ellers så syns jeg Guthrie vipper mellom en 7/8

Jeg kjenner meg rett og slett mye lettere i kroppen og har en munterhet jeg ikke har hatt på mange måneder :D Takk Shearer, takk Taylor, takk Martins, takk Løven, takk Viduka og takk for mange gode løp Beye. TAKK, god natt

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Nolan skulle vel muligens hatt frispark i mot seg på 1-1, samt at han var i offside på 2-1. Men så hadde han jo assisten på 3-1 også! ;D

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
jeg takker pent for bursdagsgaven:D kunne ikke vært bedre!:D
Han kom, ble mett og dett var dett....