20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64212 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
GRATULERER
Jeg har opplevd min beste og værste kamp i mitt liv. Aldri har pumpa slått så fort, og kvalmen vært like opp til drøvelen. Ettersom jeg kjørte til en kompis å så kampen, så tror jeg faktisk jeg kunne blitt mistenkt for kjøring i påvirket tilstand etter matchen. Jeg skalv som ett aspeløv på vei hjemover. Huff og hurra!

Gratulerer igjen folkens, nå roper dusjen og ramma ;D
Who else...... Alan Shearer

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
herregud for en deilig dag!!!

fantastisk stemning på skotten i bergen. vil takke alle som var der for bidraget!! dette fortjente vi faen meg.

fantastiske bytter idag på riktig tidspunkt!

Ellers mener jeg at hele midtbanen idag er god og stort sett bra balansert, viduka gjør en en stor jobb på topp. owen er svak. skuffende nok en gang.  hva er den mannen som fotballspiller når han har sluttet å score mål?

Bakover er det mye rot også idag, alle boros muligheter er det nesten med som skaper for dem ved å nekte å klarere ballen eller rote den totalt unødvendig vekk. mot et bedre lag hadde vi nok blitt straffet hardere, men men... NÅ SKAL VI NYTE DENNE SEIEREN FREM TIL LØRDAG!!

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Faen så deilig.. bra innsats, men forferdelige bakover.. bra vi ikke møtte et bedre lag en Boro i dag... 2 geniale bytter som jeg håpet på... Herlig assa!!!!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Ikke stort over 50 % sjanse for at vi holder oss! Men fyyyy så deilig det var.. Håper vi drar med oss selvtillit og litt flaks til neste kamp!!

Vi har minst 60 % sjanse for å holde oss. Vi har det enkleste programmet igjen, Hull og Sunderland er i elendig form, vi har bedre målforskjell enn både Hull og Boro, og sistnevnte ligger tre poeng bak oss. I tillegg har laget fått den nødvendige oppløftningen og selvtilliten som trengs for å slå Fulham på lørdag.

Jeg tror tre poeng holder til fornyet kontrakt!
SKal veldig mye til før vi går forbi Sunderland

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg kommer ikke til å lande på Jorda igjen på flere dager! Helvete, for en deilig seier!!! NEWCASTLE ER SELVE LIVET :D

Harper     7

Duff        7
Taylor     8
Bassong  6
Beye       7

Jonas      6
Butt        7
Nolan      8
Guthrie   7

Viduka    8
Owen      5

SIR ALAN SHEARER 10

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil

fantastisk stemning på skotten i bergen. vil takke alle som var der for bidraget!! dette fortjente vi faen meg.

Ellers mener jeg at hele midtbanen idag er god og stort sett bra balansert, viduka gjør en en stor jobb på topp. owen er svak. skuffende nok en gang.  hva er den mannen som fotballspiller når han har sluttet å score mål?

Bakover er det mye rot også idag, alle boros muligheter er det nesten med som skaper for dem ved å nekte å klarere ballen eller rote den totalt unødvendig vekk. mot et bedre lag hadde vi nok blitt straffet hardere, men men... NÅ SKAL VI NYTE DENNE SEIEREN FREM TIL LØRDAG!!

Syns ikke du skal dømme Owen nord og ned, det var bare en meget god redning som gjorde at han ikke scorte. Han virket mye friskere enn i tidligere kamper syns nå jeg!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
SKal veldig mye til før vi går forbi Sunderland

Hvorfor det? Vi har bedre målforskjell enn dem og de resterende kampene deres er borte mot Pompey og hjemme mot Chelsea.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
nei, chelsea hjemme.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil

Syns ikke du skal dømme Owen nord og ned, det var bare en meget god redning som gjorde at han ikke scorte. Han virket mye friskere enn i tidligere kamper syns nå jeg!

Enig der. Owen spilte til 6. Dabbet av utover i omgangen, og da ble rettmessig Martins satt på. Men Owen og Viduka fungerer ganske bra på topp, de samarbeider godt og har en klar forståelse virker det til. Owen skaffa oss også mange frispark i tillegg, og spilte absolutt til godkjent, selv om han ikke var kjempebra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Ubeskrivelig deilig seier!!

Sjukt sjukt deilig og viktig! Hadde ikke samkt bedre å vunnet champ league..! Fantastisk å se gleden til gutta etter kampen. SDet var helt tydelig at nå letta maaange kilo fra skuldrene til flere. Rett og slett jævlig deilig!! Grattis alle Toon fans!

Og nå tror jeg vi klarer oss også!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Einig i at Viduka var bestemann idag. Ein kan sjå at han begynne komma i form. Og for eit mål det hadde vore hadde skotet hass i 1 omg gått inn!. Ellers er han råsterk og held godt på ballen. Løven er jo som ein yngre Owen, fart og målfarleg ;)

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Beklager dårlig spill mellom 55 og 58 minutt.. Da byttet nemmelig jeg og bror plass i sofaen i håp om bedre spill. Det fungerte dårlig, så vi byttet tilbake..

DEILIG med seier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kunne ha sprunget naken rundt huset og jublet som en tulling!

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Vanligvis ville jeg sett litt mer kritisk på målene vi får med tanke på at situasjonene kanskje er på feil side av reglemente, men i dag så tar jeg på meg supporter brillene og er takknemlig for målene. Shearer fortjener ære for denne seieren!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Takk, Steve Harper. Takk, Habib Beye. Takk, Steven Taylor. Takk, Sebastien Bassong. Takk, Damien Duff. Takk, Jonas Gutierrez. Takk, Nicky Butt. Takk, Kevin Nolan. Takk, Danny Guthrie. Takk, Michael Owen. Takk, Mark Viduka. Takk, Obafemi Martins. Takk, Peter Løvenkrands. Takk, Iain Dowie, Takk, Alan Shearer. Takk, Toon Army.

Mamma, æ kjæm ikke hjæm på ei uke!

Og med det så takker vi Kim Rud Petersen for lån av et fantastisk sitat.
Så kan man jo bare tenke seg til hvor det sitatet stammer fra...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon