Vil gjerne komme med mine synspunkter til denne kampen. Alt i alt var det en veldig bra kamp vi gjennomførte. Vi møtte tross alt serie leder Man Utd og vi kunne med litt flaks ha vunnet kampen. Det er dessverre slik at lag som sliter i motgang også sliter med å skaffe de nødvendige poengene. Hadde vi møtt et annet lag fra 8 plass og ned er jeg sikker på at vi hadde vunnet.
Selve lagutaket var jeg meget fornøyd med. De første 30 min fikk vi glimt av god kreativitet utført av Geremi på vår sentrale midtbane, som har vært sårt savnet. Løvenkrands, som besitter nesten like stor hurtighet som Martins, var i lag med Martins meget farlig på kontringer. En bedre spiller enn Ameobi. Jeg blir alltid trygg når Jonas har ballen i beina, virkelig kvalitet. Jeg må si meg skuffet over spillet til Ryan Taylor, ikke kun fordi han gjorde en tabbe, men fordi han ikke besitter særlige kvaliteter utenom dødballer. Ryan er god på Cornere og lange frispart og kan nok være viktig for oss på dette emne, men ellers synes jeg han er meget svak og han styrker oss ikke nevneverdig. .