20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)  (Lest 56982 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)
« Svar #330 på: 05. Mars 2009, 15:16 »
synd han ikke ble skutt på ordntli!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #331 på: 05. Mars 2009, 15:46 »
Etter hva jeg har sett av Geremi for det Kamerunske landslaget så synes jeg han passer best som høyreback.
Så han spillte høyreback for Real Madrid et par ganger også, og i mine øyne er han best der.
På midtbanen ser jeg helst at han ikke spiller, men i går var han god.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #332 på: 05. Mars 2009, 15:48 »
Håper han blir jeg. Han kan være en nyttig backup, det så vi jo senest i går. Men som fast førstelagsspiller, nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 05. Mars 2009, 16:52 »
Bra innsatsvilje i første og fine kontringar. Vi var jo dømt til å tape før kampen, så 1-2 er ikkje så gale synst eg
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 05. Mars 2009, 17:30 »
la meg få sitere Åge Aleksandersen!
-det ligg en main på banen å skrik så hain e heilt villj, da høre vi fra store stå, SPARK`N SÅ`N BLI STILLJ!
Den første som gjør dette er min store helt for evig og alltid.
Jeg tror nok Åge må ha hatt Ronaldo i tankene da han skrev den låten, før Ronaldo ble født.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 05. Mars 2009, 17:52 »
er umulig å like ronaldo. bare du tar på han ser du ut som han blir skutt med hagle fra 1 m avstand. han tror han kan gjøre hva han vil på banen og skal ha straffe og frispark for alt mulig. Dessuten har han hatt jævli mange spark på motspiller i år hvor han skulle hatt direkte rødt kort og aldri fått noe.  (bla mot tottenham, celtic og blackburn)
lt;3 Newcastle <3

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #336 på: 05. Mars 2009, 20:06 »
Blir forbanna bare jeg leser navnet Ronaldo. Jeg klarer ikke å beskrive hvor mye jeg hater den klysa der..

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 06. Mars 2009, 16:59 »
Vil gjerne komme med mine synspunkter til denne kampen. Alt i alt var det en veldig bra kamp vi gjennomførte. Vi møtte tross alt serie leder Man Utd og vi kunne med litt flaks ha vunnet kampen. Det er dessverre slik at lag som sliter i motgang også sliter med å skaffe de nødvendige poengene. Hadde vi møtt et annet lag fra 8 plass og ned er jeg sikker på at vi hadde vunnet.

Selve lagutaket var jeg meget fornøyd med. De første 30 min fikk vi glimt av god kreativitet utført av Geremi på vår sentrale midtbane, som har vært sårt savnet. Løvenkrands, som besitter nesten like stor hurtighet som Martins, var i lag med Martins meget farlig på kontringer. En bedre spiller enn Ameobi. Jeg blir alltid trygg når Jonas har ballen i beina, virkelig kvalitet. Jeg må si meg skuffet over spillet til Ryan Taylor, ikke kun fordi han gjorde en tabbe, men fordi han ikke besitter særlige kvaliteter utenom dødballer. Ryan er god på Cornere og lange frispart og kan nok være viktig for oss på dette emne, men ellers synes jeg han er meget svak og han styrker oss ikke nevneverdig. . 

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 07. Mars 2009, 17:18 »
Jeg er enig i det. Bortsett fra den høyrefoten hans, synes jeg ikke det er mye å rope hurra for.
Men han hadde en eksepsjonelt dårlig dag mot ManU, og jeg tror det var mer unntaket snarere enn regelen.
Men det er ingen klassespiller vi snakker om her.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon