20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)  (Lest 56996 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)
« Svar #300 på: 04. Mars 2009, 23:56 »
Hvorfor skal vi ikke da laste Enrique som faktisk skal dekke venstresiden og Bassong som var på vei ut? At Colo faktisk var den eneste som var med å prøve å stoppe situasjonen gjør at han nok engang blir pekt ut som syndebukk, det er veldig lett å skylde på den som er nærmeste ballen.

På det første målet er jeg enig, men ikke på det andre målet. Her er det slapt forsvarsspill av flere samt en ELENDIG inngripen av Ryan Taylor...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 04. Mars 2009, 23:57 »
Helt enig med deg Lars Thomas. Det skal jo uansett ikke være nødvendig for noen forsvarsspillere å løpe mot målet når Taylor bør ha en meget enkel jobb med å klarere den ballen...

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #302 på: 04. Mars 2009, 23:59 »
men dette er vell grunnen til at manutd leder serien, du kan ikke gjøre en eneste tabbe, da scorer de! synd men sant!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 05. Mars 2009, 00:00 »
Helt enig.

Man skal ikke prøve på fin spill bak, et spark på ballen så er den borte. Hadde vi spilt som vi gjorde i dag tidligere i sesongen hadde vi ligget blandt de 7-8 beste.. Er kun viljen det står på !

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #304 på: 05. Mars 2009, 00:01 »
Jeg kjønner ikke... Å klandre Colo for tabben til Raylor blir helt feil. Den var han og bare han sin feil. Vi kan ikke no for at han driter på draget. Hadde Colo reddet den hadde han vært en helt, men han greide ikke det men prøvde.. Første målet er greit, han skulle vært tettere oppi men Rooney er Rooney og spillere i verdensklasse spiller ut forsvarspillere. Vi kan ikke forvente at Colo skal være helt uslålig i hver duell eller vinne alle en mot en. Da hadde han ikke spilt i Nufc. Syntes Colo var like god som Bassong idag, kan joh nevne at Bassong hadde noen blemmer utepå der idag også men, slapp med skrekken heldigvis.. Han virket litt nervøs idag enn på lenge..
« Siste redigering: 05. Mars 2009, 00:03 av Inuz »
Ba Ba Ba!!!

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #305 på: 05. Mars 2009, 00:06 »
jaq, faktisk den dårligste kampen av bassong på lenge!
men nå har han vært fantastisak god i det siste....
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 05. Mars 2009, 01:15 »
Var det virkelig Ryan og ikke Steven Taylor som gjorde den tabben? Var jeg FULLSTENDIG på viddene da det skjedde?!
Ellers, jeg er IKKE fornøyd når vi taper kampen. Scum så ikke så farlige ut, og derfor var det fantastisk dårlig å slippe inn målet på slik en elendig tabbe, uansett om du heter Ryan eller Steven. Ryan Taylor skuffet meg forøvrig i dag - spesielt når det kom til dødballer. Der leverer han nesten nede på Geremi-nivå, og det holder ikke.
Den sentrale midtbanen er det som overraska meg mest - for jeg trodde vi skulle falle totalt sammen der. Smith syns jeg er den beste av de to, men han gjør noen dårlige pasningsvalg som kunne blitt farlige. Men samtidig er han langt kjappere i det han gjør, og spesielt 1. omgang syns jeg han var rett og slett meget god til å finne de rette løsningene. Geremi har god innsats, men jeg kan ikke la vær å irritere meg over hvor forbanna tregt det går med han. Han ser virkelig ut som en 40-åring.
Løvenkrands og Enrique er mine menn i dag!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 05. Mars 2009, 07:39 »
Er 99% sikker på at det var Ryan. Då eg såg reprise bakfra såg eg nr 27 som Taylor har på en anna mann enn den som tabba seg ut.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 05. Mars 2009, 08:22 »
Hvis dere snakker om tabben på 2. målet så var det Steven Taylor garantert. Synes vi absolutt bør applaudere Chris i går for et modig lagutak og ikke minst byttene. I 20 min storsplite vi. 2 omgang skapte scum kun en mulighet og det var pga STaylors tabbe. Irriterende at vi ikke fikk med oss et høyst fortjent poeng. Samtidig skal vi ha flaks at Taylor ikke ble utvist. Eneste trøsten er at han nok får kampstraff etterpå og må sone. Jeg har alltid sagt at den mannen suger. Han burde ha tatt spilleren som kom inn i 16 meteren mot Bolton og scoret. Og målet i går var latterlig. Håper Taylor soner slikt at vi får flyttet geremi ned. Han gjorde forøvrig en overraskende god kamp i går. Spillet gikk mye raskere fremover nå enn da Butt spilte sentralt. Løvenkrants utmerket seg nok en gang. Oba spilte vesentlig bedre nå, men er fortsatt rusten. Hadde 2 enorme muligheter som han burde ha satt.  Enrique er konge, så dere hvordan han bare puffet wayne rooney til side? Colo var god, ditto bassong. Men sistnevnte ble litt for arrogant til tider. Gjorde noen supre inngripener men gjorde det deretter for tungvint og mistet ballen i farlige situasjoner.  Smith slet og jobbet, tror han kan bli et god defensivt anker. I tillegg jobber han vesentlig mer enn butt.

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #309 på: 05. Mars 2009, 08:46 »
hvorfor var vi heldige som ikke fikk steven utvist?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 05. Mars 2009, 08:49 »
hvorfor var vi heldige som ikke fikk steven utvist?

Han dengte til Ronaldo i en duell på kanten. Hadde det ikke vært for at Ronaldo er så teatralsk og hiver seg ned så ofte hadde nok dommeren gitt Taylor rødt. Noe det også var.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 05. Mars 2009, 09:05 »
Hvis dere snakker om tabben på 2. målet så var det Steven Taylor garantert. Synes vi absolutt bør applaudere Chris i går for et modig lagutak og ikke minst byttene. I 20 min storsplite vi. 2 omgang skapte scum kun en mulighet og det var pga STaylors tabbe. Irriterende at vi ikke fikk med oss et høyst fortjent poeng. Samtidig skal vi ha flaks at Taylor ikke ble utvist. Eneste trøsten er at han nok får kampstraff etterpå og må sone. Jeg har alltid sagt at den mannen suger. Han burde ha tatt spilleren som kom inn i 16 meteren mot Bolton og scoret. Og målet i går var latterlig. Håper Taylor soner slikt at vi får flyttet geremi ned. Han gjorde forøvrig en overraskende god kamp i går. Spillet gikk mye raskere fremover nå enn da Butt spilte sentralt. Løvenkrants utmerket seg nok en gang. Oba spilte vesentlig bedre nå, men er fortsatt rusten. Hadde 2 enorme muligheter som han burde ha satt.  Enrique er konge, så dere hvordan han bare puffet wayne rooney til side? Colo var god, ditto bassong. Men sistnevnte ble litt for arrogant til tider. Gjorde noen supre inngripener men gjorde det deretter for tungvint og mistet ballen i farlige situasjoner.  Smith slet og jobbet, tror han kan bli et god defensivt anker. I tillegg jobber han vesentlig mer enn butt.

DET VAR RYAN TAYLOR! Så slik sett drit du deg ein smule ut med å skriva det du skriv!

JA det var Ryan Taylor!

"The second half was to be blighted by a goal gifted to the visitors courtesy of a quite horrendous rick from Ryan Taylor (not Steven as the BBC claim), who fell over as he attempted to chest a loose back to Steve Harper."

Du kan dobbeltsjekka her: http://www.abctv.no/node/4427

Og viss Saylor får straff etter denne kampen, kva med albogen til Ronney på Colo då? Vart jo vist kun ein gong i reprise men du ser tydleg at han med vilje slenger den opp og treff Colo.

Gler meg til vi forhåpenlegvis snart får att Owen, Barton, Duff, Guthrie og Nolan. Fortsett vi med slik innsats og spel i resterande 10 kampar så trur eg vi absolutt samlar nok poeng til å overleva.

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #312 på: 05. Mars 2009, 09:24 »
Var ikke noe tvil om at det var Ryan, han ligner jo ikke på Steven i det hele tatt. Ble litt lei av at Arve Fuglum sa gjentatte ganger at det var Steven. Når det kommer til situasjonen mellom Steven og Ronaldo så kan du umulig mene at han skal bli straffet for dette? Han lente hånden over skuldra hans og kom borti ansiktet, sånne ting skjer jo i dueller hele tiden. I verste fall kvalifiserer det til en holding.

En som burde vært utvist i mine øyne er Vidic. Om man hindrer en klar målsjanse skal man bli straffet med rødt, og Martins hadde vært alene med van Der Sar med ballen limt til beina om ikke Vidic hadde sparket han ned.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 05. Mars 2009, 09:29 »
Okey da. Kan ikke ha rett hele tiden heller  ;) Så dessverre ikke den inngripenen til Rooney. Men forundrer meg ikke. De scumspillerene slipper unna med utrolig mye. Feks da Rooney sparka ballen vekk etter at dommeren blåste. Et annet lag en annen spiller= gult kort. 

Problemet er faktisk at vi ikke kommer til å spille så bra overgangsfotball hvis vi stiller med Duff og Barton på banen, nettopp fordi de har en stygg tendens til å holde litt for mye på ballen og ødelegger dermed overgangene. Selv om det var RTaylor som dreit på draget mot scum mener jeg vi likevel bør stille med geremi på høyreback neste kamp. Han er sikrere bakover og slår faktisk bedre innlegg enn S Talylor.  I tillegg vil jeg ha hurtighet på midten med Lua Lua. Da tror jeg vi har en mulighet til å ta Hull. Vinner vi den tror jeg vi overlever.

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #314 på: 05. Mars 2009, 09:39 »
steven skal bli utvist for at ronaldo hyler og skriker som en unge for at noen legger en arm på skuler/kinnet sitt ja. frisk påstand. eg kan forsåvidt gå med på at d kan gis gult, noe d ble gitt. og et annet viktig poeng er at når det er blitt delt ut gult så har dommeren sett situasjonen og vurdert den. da kan ikke spillerne straffes hardere i ettertid. så d er egentlig ikke noe å diskutere om han kommer til å bli straffet. derimot mener eg også at vidic burde vært sendt av banen tidlig igår. for d første fratar han oba for en rimelig klar målsjans noe som i mine øyne var et oransjt kort. var så sykt kynisk felling og, helt bevisst. så kommer situasjon nr to ikke lenge etterpå hvor han blir avvinket for å bruke albuen i en duell nede med sidelinja. selvsagt klarte ikke produser å vise reprise på dette,men d så småstygt ut og der kunne han fint fått d andre gule. var nok minst like gult som tayls sitt. rooney slipper jo unna med alt han gjør. den mannen er fredet. kjefter og smeller, albuer colo, skyter ballen vekk lenge etter d er blåst. har faktisk sluttet å irritere meg over alt den mannen slipper unna med. er bare blitt latterlig