20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)  (Lest 56973 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)
« Svar #285 på: 04. Mars 2009, 23:17 »
Jeg er uenig. Synes ikke vi spiller noe god kamp i dag. En grei førsteomgang etterfulgt av en horribel andreomgang. Vi gjør tusenvis av pasningsfeil, det gjelder omtrent samtlige. Det finnes knapt bevegelse rundt balllfører. Når vi slår langt og Unitedforsvaret header unna skal vi i det minste være og plukke opp andreballene, men midtbane og forsvar flytter ikke etter. Man slår pasninger og blir stående å se hva som skjer. Det er så forbanna mye å huke tak i  Vi opptrer som et middels juniorlag og da hjelper det lite at spillere som Jonas løper som en gal faen. Vi disponerer våre krefter helt feil.

Etter en kamp som lot meg sitte igjen med så mye frustrasjon, men samtidig stolthet blir eg rett og slett forbannet av å lese slikt! Vi spiller mot VERDENS BESTE FOTBALLAG, og vi styrer faktisk til tider kampen. Vi har også flere sjanser, som lett kunne endt i mål. Om Taylor ikke hadde rota det til, så ville vi kanskje fått uavgjort, som ville vert fantastisk. Vi må dra ut det positive i slike vanskelige tider, og denne kampen skal vi virkelig ta med oss videre.

Det du sier om at vi disponerer kreftene våre feil, synes eg er helt på jorde! Vi utnytter (eller prøver å) kontringene våre, og prøver å holde ballen i laget når det er nødvendig. Vil faktisk gå  så langt å si at den midtbanen vi stilte i dag, var borti mot den beste vi kunne spilt i en slik kamp. Å ha Butt på banen i en slik kamp, ville vert sjølvmord. Han bruker alt for mye tid på ballen, og gjør ting vanskelig ofte. Eg synes Smith og Geremi jobber bra, og spilte enkelt og trygt. Smith rotet litt til tider, det skal sies. Å kalle det laget som spilte i svart-kvite striper i dag for ett juniorlag, er en fornermelse! Vi jobbet som helter, og en spiller som Ronaldo var ikke i tvruten min mer enn en gang, da han låg å grein på gresset.

Alt i alt en bra kamå fra oss, der eg faktisk synes vi kunne fått 1 poeng, uten at det skulle ha vert noe å snakke om. Har til gode å få EN melding fra noen av mine United-bekjente, og det synes eg sier sitt! Løvenkrands, Jonas, Martins våre beste i dag! Coloccini rett bak, men flyttet bena veldig tregt på Ronney sitt mål, og må nok ta på seg litt av skylden for målet. Hele situasjonen startet selvfølgelig etter ett elendig utnyttet frispark...

Mener du virkelig at Coloccini var god i dag? I mine øyne kunne han hindret begge målene til Man Utd..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Tommy Nilsen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #286 på: 04. Mars 2009, 23:19 »
Jeg er uenig. Synes ikke vi spiller noe god kamp i dag. En grei førsteomgang etterfulgt av en horribel andreomgang. Vi gjør tusenvis av pasningsfeil, det gjelder omtrent samtlige. Det finnes knapt bevegelse rundt balllfører. Når vi slår langt og Unitedforsvaret header unna skal vi i det minste være og plukke opp andreballene, men midtbane og forsvar flytter ikke etter. Man slår pasninger og blir stående å se hva som skjer. Det er så forbanna mye å huke tak i  Vi opptrer som et middels juniorlag og da hjelper det lite at spillere som Jonas løper som en gal faen. Vi disponerer våre krefter helt feil.

Etter en kamp som lot meg sitte igjen med så mye frustrasjon, men samtidig stolthet blir eg rett og slett forbannet av å lese slikt! Vi spiller mot VERDENS BESTE FOTBALLAG, og vi styrer faktisk til tider kampen. Vi har også flere sjanser, som lett kunne endt i mål. Om Taylor ikke hadde rota det til, så ville vi kanskje fått uavgjort, som ville vert fantastisk. Vi må dra ut det positive i slike vanskelige tider, og denne kampen skal vi virkelig ta med oss videre.

Det du sier om at vi disponerer kreftene våre feil, synes eg er helt på jorde! Vi utnytter (eller prøver å) kontringene våre, og prøver å holde ballen i laget når det er nødvendig. Vil faktisk gå  så langt å si at den midtbanen vi stilte i dag, var borti mot den beste vi kunne spilt i en slik kamp. Å ha Butt på banen i en slik kamp, ville vert sjølvmord. Han bruker alt for mye tid på ballen, og gjør ting vanskelig ofte. Eg synes Smith og Geremi jobber bra, og spilte enkelt og trygt. Smith rotet litt til tider, det skal sies. Å kalle det laget som spilte i svart-kvite striper i dag for ett juniorlag, er en fornermelse! Vi jobbet som helter, og en spiller som Ronaldo var ikke i tvruten min mer enn en gang, da han låg å grein på gresset.

Alt i alt en bra kamå fra oss, der eg faktisk synes vi kunne fått 1 poeng, uten at det skulle ha vert noe å snakke om. Har til gode å få EN melding fra noen av mine United-bekjente, og det synes eg sier sitt! Løvenkrands, Jonas, Martins våre beste i dag! Coloccini rett bak, men flyttet bena veldig tregt på Ronney sitt mål, og må nok ta på seg litt av skylden for målet. Hele situasjonen startet selvfølgelig etter ett elendig utnyttet frispark...

Tusen hjertelig takk!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 04. Mars 2009, 23:20 »
Men det gjentar seg i kamp etter kamp. Vi kan ikke drive å klage på skader og diverse hver gang vi taper. Og blir du først sendt ut på banen må du orke å flytte etter ball ellers har du intet der å gjøre. Kan forstå at det er slitsomt mot slutten, men det var fra første spark på ballen omtrent. Det er fortsatt totalt planløst det vi driver med. Selvsagt glimter vi til i mellom, men den røde tråden i spillet savner jeg. Jeg synes vi gjør det bedre i dag en mot Bolton, men jeg er fortsatt ikke fornøyd.

Da må vi ha sett på to forskjellige kamper for jeg syntes vi var ypperlige i flytting etter ball i store deler av 1.omgangen. Og når man må sende ut Geremi og Smith med lite kamptrening mot Manu er det lov å referere til vår skadesituasjon synes jeg...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #288 på: 04. Mars 2009, 23:23 »
Uansett våre uenigheter. Fokuset mitt nå ligger på neste kamp. La oss håpe vi kan gi Hull litt mer motstand enn i våre tidligere møter.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #289 på: 04. Mars 2009, 23:24 »
Jeg tror vi taper 7-1 i dag.

Dette sier du før kampen Mats.
Og så er du ikke fornøyd med 1-2??? Og måten kampen utarter seg...
Forstå det den som kan.

Herr Nilsen. Før kampen så trodde jeg vi skulle tape stygt. Det gjorde vi ikke, og Newcastle overrasket meg.
Og grunnen til at jeg er så jævla misfornøyd med kampen er fordi vi kunne ha vunnet eller tatt med oss et poeng, noe jeg føler vi hadde fortjent.
Når vi ligger ann til poeng, så er jeg alltid misfornøyd når vi roter det til via grove tabber.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 04. Mars 2009, 23:26 »
Midtbana jobba hardt, men som forventa skorta det på ferdighetene. Smith er ingen god spiss, men han er ihvertfall ingen midtbanespelar. Men han skal ha for innsatsen. Geremi presterte bedre enn venta, men vil ikkje kalle han god. I forsvaret er det to stk eg stolar på, Bassong og Enrique. Taylor og Colo er for rufsete. Eg er bekymra over at vi har betalt 12 mp for Coloccini, virkar som han ikkje passar i PL, gjer så og sei aldri ein virkelig god kamp. Er ikkje meg imot å skifte ut denne mannen til sommaren.
Ellers positivt at Martins er på veg tilbake mot formen.

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #291 på: 04. Mars 2009, 23:28 »
colo suger...deportivo må jo ha ledd hele veien til banken etter det salget. eneste positive er at han ikke er like dårlig som boumsong. kampen taper vi helt greit og fortjent.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #292 på: 04. Mars 2009, 23:30 »
colo suger...deportivo må jo ha ledd hele veien til banken etter det salget. eneste positive er at han ikke er like dårlig som boumsong. kampen taper vi helt greit og fortjent.

Jeg synes også Colo var rævva i dag..

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 04. Mars 2009, 23:31 »
Hvordan var det med Kinnear, kunne han være litt med innad i laget til Hull-kampen? Det tror jeg kunne vært det som kunne bikket det i vår favør...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Tommy Nilsen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #294 på: 04. Mars 2009, 23:32 »
Jeg tror vi taper 7-1 i dag.

Dette sier du før kampen Mats.
Og så er du ikke fornøyd med 1-2??? Og måten kampen utarter seg...
Forstå det den som kan.

Herr Nilsen. Før kampen så trodde jeg vi skulle tape stygt. Det gjorde vi ikke, og Newcastle overrasket meg.
Og grunnen til at jeg er så jævla misfornøyd med kampen er fordi vi kunne ha vunnet eller tatt med oss et poeng, noe jeg føler vi hadde fortjent.
Når vi ligger ann til poeng, så er jeg alltid misfornøyd når vi roter det til via grove tabber.
Beklager "angrepet" men ble litt provosert når jeg etter kampen,kom inn på forumet og så all denne negativtiten. No hard feelings?
Selvfølgelig er jeg også skuffet over måten vi taper på,men jeg mener det var en god kamp av Newcastle, og de fortjener cred for det. Ikke uten grunn at de får applaus etter kampen...
« Siste redigering: 04. Mars 2009, 23:40 av Tommy Nilsen »

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 04. Mars 2009, 23:37 »
Vi spilte i allefall bedre enn jeg hadde forventet i dag, og spesielt den første halvtimen. Det er vel uten tvil det beste vi har spilt i 2009 i allefall. Det at Manure vinner denne kampen, er vel ikke direkte ufortjent. Ekstremt irriterende at vi skal slippe inn et slikt pissmål som avgjør kampen, men jeg sitter med en stygg følelse av at vi hadde tapt denne kampen uansett om det målet hadde kommet eller ikke. Det jeg i allefall er helt sikker på er at vi hadde knust Bolton og tatt betydelig flere poeng i år om vi hadde spilt likedan i de kampene som det vi gjorde i dag... Spiller vi slik i  resten av kampene i år er jeg sikker på at vi berger plassen...

Min børs etter kampen:

Harper 6

S. Taylor 5
Colo 5
Bassong 6
Enrique 7

R. Taylor 4
Smith 6
Geremi 6
Jonas 7

Martins 7
Løvenkrands 7

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #296 på: 04. Mars 2009, 23:39 »
Blir latterlig og kritisere denne kampen når vi spilte så bra som vi gjorde, selvom jeg skal ta for meg noe negative ting.

Synd vi tapte fordi det fortjente vi ikke, ellers må jeg si at jeg er skuffet over Smith, han har utrolig dårlig overblikk og han gjorde mange skumle feil, men jobber hardt og det skal han ha for:) R. Taylor syntes jeg skuffer på midtbanen og de døballene hans idag var elendige. Håper virkelig han hever seg fordi jeg er ikke imponert over kvalitene hans som verken ballfører, passningslegger eller døball legger så langt i nufc-trøya.

Jeg er imponert over Jonas, Bassong, Enrique, Martins, Løvenkrands og Geremi idag.. Syntes de virkelig ga mye for laget idag og jeg elsker å se Nufc spillere som kjemper for laget. Men S. Taylor blir jeg bare kvalm av til tider, oppfører seg skittent altfor ofte og bare smiler ekkelt og lurt. Flaks vi ikke får rødt kort mener jeg. Innsatsen hans er bra men jeg mener han ikke skal spille skittent selvom det er snille giggs eller stygge ronaldo han spiller mot. Blir feil og slå uansett.

Colo syntes jeg spilte bra idag men det virker som han er usikker til tider... Men jeg håper det kommer seg og han storspiller for oss senere.

Jeg VET ikke hvorfor men jeg føler meg aldri trygg med Harper i mål. sorry men jeg bare greier ikke jeg er nervøs hver gang han er rundt ballen eller det kommer langskudd. Jeg tror det er fordi etter Alonso sitt mål fra midtbanen så sitter jeg med følelsen at Harper ikke er god nok for Nufc. :(:(

Så kampen med ManU fans idag og de var imponert over Nufc idag, de skjønte ikke hvorfor vi ligger så lavt på tabellen når vi spiller så bra som vi gjør idag til tider.
« Siste redigering: 04. Mars 2009, 23:41 av Inuz »
Ba Ba Ba!!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 04. Mars 2009, 23:45 »
Jeg er kjempe fornøyd med dagens kamp! Trodde virkelig vi skulle bli rævkjørt, men syntes vi klarte oss overraskende bra. Spesielt midtbanen fungerte bedre enn jeg trodde!

Colo var ikke kjempe god i dag, men han var milevis bedre enn Bassong etter min mening. Bassong dreit seg ut flere ganger og var nære ved å gi bort både 2 og 3 mål.. Colo kunne ha vært litt kjappere på det første målet, men det var ren Rooney magi. Det andre målet er ene og alene Ryan Taylor sin feil.. At Colo var den eneste som faktisk luktet faren å prøvde å nå igjen ballen når resten av forsvaret sover å står med ryggen mot mål KAN IKKE lastes Colo.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #298 på: 04. Mars 2009, 23:48 »
Jeg er kjempe fornøyd med dagens kamp! Trodde virkelig vi skulle bli rævkjørt, men syntes vi klarte oss overraskende bra. Spesielt midtbanen fungerte bedre enn jeg trodde!

Colo var ikke kjempe god i dag, men han var milevis bedre enn Bassong etter min mening. Bassong dreit seg ut flere ganger og var nære ved å gi bort både 2 og 3 mål.. Colo kunne ha vært litt kjappere på det første målet, men det var ren Rooney magi. Det andre målet er ene og alene Ryan Taylor sin feil.. At Colo var den eneste som faktisk luktet faren å prøvde å nå igjen ballen når resten av forsvaret sover å står med ryggen mot mål KAN IKKE lastes Colo.

slik som jeg så det var det colo sin mangel på overblik som gjorde at han ikke stoppet berbatov! men uansett så skulle jo ikke ballen kommet så langt uansett!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #299 på: 04. Mars 2009, 23:54 »
Uansett så var det morsomt at LuaLua og Carroll fikk  spilletid idag:D må si jeg trodde LuaLua var spinkel men mannen hadde en bra trent kropp gitt for å være 18 år. Skikkelig markert og greier hehe..
Ba Ba Ba!!!