20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)  (Lest 56977 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd (4/3 2009 20.40 Canal+ Sport 1)
« Svar #255 på: 04. Mars 2009, 22:53 »
Se på tabellen. Vi rykker ned. De bak oss har både en og to kamper til gode.

Det ser ikke veldig lyst ut for øyeblikket nei. Personlig tror jeg vi skal få det tøft, men det er 10 kamper igjen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 04. Mars 2009, 22:55 »
Om vi taper 2-1 eller 5-0 er ett fett i dagens situasjon. Tap er tap, og vi kan ikke være fornøyde med det. Herregud
Vi er 12 poeng bak Sunderland, og de har en kamp mindre spilt. Uansett hvem vi møter, så er kun seier godt nok.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 04. Mars 2009, 22:57 »
Hvem dreitr seg ut på målet? Synes det lignet Steven Taylor, kommentatoren sa Ryan Taylor, men han så jo heller ikke kampen live og kan ha tatt like mye feil som alle andre som så den på TV.

Ellers vil jeg si at laget spilte meget bra og rystet ManU veldig i 1. omgang med våre hurtige kontringer. Hadde vi vært heldige hadde vi puttet 1 mål til. Synd at Vidic klippet ned Martins rett utenfor 16 meteren tidlig i 1. omgang, det kunne vært en kjempesjanse.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 04. Mars 2009, 22:57 »
Det var Ryan Taylor som dreit seg ut på 2-1.

Jeg synes Martins var god i dag. Han prøvde, så godt han kunne, og av og til skapte han også litt problemer for ManU. Men når Martins ikke er i toppform er han alltid ustabil, og gjør alltid en del dumme ting. Synes likevel det var klare tegn på bedring i dag, i forhold til i forrige kamp. Hadde en veldig stor sjanse i førsteomgang, pluss et par småfarlige raid i andre.

Vi spilte likevel en ok kamp i dag. Med det mannskapet vi hadde var dette over all forventning. Vi startet kampen full av guts. Full av vilje. Og vi fikk betalt.

Men når vi har med Manchester United og Rooney å gjøre, så skal det ingenting til før vi får en i trynet. Det var såvidt jeg greide å se en ganske minimal forsvarsfeil som førte til 1-1, og det var egentlig det målet som ødela mulighetene våre til å vinne.
Muligheten til å få med seg ett poeng forsvant med Ryan Taylors horrible opptreden og en sovende Coloccini som ga Berbatov muligheten til å sette inn 2-1.

Enrique og Bassong fortsetter det gode spillet. Sentralmidtbanen var bedre enn forventet. Geremi ble ikke overkjørt så mye som jeg hadde fryktet. Kontringene våre var kvasse. Spesielt i førsteomgang. Det var mye mer bevegelse foran ballfører. Men det var samtidig veldig langt igjen til det nivået vi SKAL være på. Men det er jo også derfor vi har slitt denne sesongen. Fordi vi aldri har prestert på det nivået vi skal prestere.

Jeg er likevel stygt redd vi faller tilbake til gamle synder mot Hull, for så å spille nye, gode kamper mot Arsenal og Chelsea. Men greier vi å rane med oss poeng fra Wenger og Hiddink, så er jeg bare glad til. Vi trenger de poengene vi kan få.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 04. Mars 2009, 22:58 »
Jeg er uenig. Synes ikke vi spiller noe god kamp i dag. En grei førsteomgang etterfulgt av en horribel andreomgang. Vi gjør tusenvis av pasningsfeil, det gjelder omtrent samtlige. Det finnes knapt bevegelse rundt balllfører. Når vi slår langt og Unitedforsvaret header unna skal vi i det minste være og plukke opp andreballene, men midtbane og forsvar flytter ikke etter. Man slår pasninger og blir stående å se hva som skjer. Det er så forbanna mye å huke tak i  Vi opptrer som et middels juniorlag og da hjelper det lite at spillere som Jonas løper som en gal faen. Vi disponerer våre krefter helt feil.

Må huske på at vi spiller mot det soleklart beste laget i Premier League i år, vi skapte flere sjanser enn Inter Milan skapte forrige uke mot det samme laget. Og vi stiller med en sentral midtbane i dag som kanskje har den minste arbeidskapasiteten så langt i sesongen. Smith har en del igjen til å være helt match-fit og Geremi har vel ikke spilt seg varm i trøya i år han heller.

Synes forresten Enrique, Bassong og Jonas var de beste i dag. Løvenkrands gjorde seg heller ikke bort, og mulig Martins kunne fått et mål der hvis han hadde hatt noen flere kamper i beina..
Jeg tipper 7 poeng på de neste fire kampene ;D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #260 på: 04. Mars 2009, 22:59 »
Om vi taper 2-1 eller 5-0 er ett fett i dagens situasjon. Tap er tap, og vi kan ikke være fornøyde med det. Herregud
Vi er 12 poeng bak Sunderland, og de har en kamp mindre spilt. Uansett hvem vi møter, så er kun seier godt nok.

Klapp klapp.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 04. Mars 2009, 23:00 »

Røyka sokka dine el? De er vel bare 3 foran med en kamp mindre spilt..
Bobby Robson:

Tommy Nilsen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #262 på: 04. Mars 2009, 23:00 »

Finn deg en annen hobby! Dette er grunnen til at vi ligger der vi ligger... Det helvetes forventingspresset uke inn og uke ut av supportere som deg.Så du kampen eller??? Hvis du ikke er fornøyd med denne kampen kan du bare gå å ligge deg. Etter min mening en av de beste kampene vi har spilt denne sesongen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #263 på: 04. Mars 2009, 23:02 »

Hehe, skrev feil der ja.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 04. Mars 2009, 23:02 »

Finn deg en annen hobby! Dette er grunnen til at vi ligger der vi ligger... Det helvetes forventingspresset uke inn og uke ut av supportere som deg.Så du kampen eller??? Hvis du ikke er fornøyd med denne kampen kan du bare gå å ligge deg. Etter min mening en av de beste kampene vi har spilt denne sesongen.
1.omgangen er hvertfall den beste vi har spilt denne sesongen,  er lenge siden Manu har slitt så mye på lang tid.
Bobby Robson:

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 04. Mars 2009, 23:03 »

Hehe, skrev feil der ja.

Jepp, vi har 28, ikke 18 poeng ;)
Bobby Robson:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 04. Mars 2009, 23:05 »
Det hjelper lite at vi spiller bra mot ManU hvis vi driter oss ut i neste kamp mot Hull. Det er i de kampene jobben må gjøres!

Rating:

Harper - 6

Saylor - 6
Coloccini - 6
Bassong - 7
Enrique - 8  Banens beste

Jonas - 7
Geremi - 6
Smith - 6
Raylor - 5

Martins - 6
Løvenkrands - 7

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #267 på: 04. Mars 2009, 23:05 »
Jeg er uenig. Synes ikke vi spiller noe god kamp i dag. En grei førsteomgang etterfulgt av en horribel andreomgang. Vi gjør tusenvis av pasningsfeil, det gjelder omtrent samtlige. Det finnes knapt bevegelse rundt balllfører. Når vi slår langt og Unitedforsvaret header unna skal vi i det minste være og plukke opp andreballene, men midtbane og forsvar flytter ikke etter. Man slår pasninger og blir stående å se hva som skjer. Det er så forbanna mye å huke tak i  Vi opptrer som et middels juniorlag og da hjelper det lite at spillere som Jonas løper som en gal faen. Vi disponerer våre krefter helt feil.

Må huske på at vi spiller mot det soleklart beste laget i Premier League i år, vi skapte flere sjanser enn Inter Milan skapte forrige uke mot det samme laget. Og vi stiller med en sentral midtbane i dag som kanskje har den minste arbeidskapasiteten så langt i sesongen. Smith har en del igjen til å være helt match-fit og Geremi har vel ikke spilt seg varm i trøya i år han heller.

Synes forresten Enrique, Bassong og Jonas var de beste i dag. Løvenkrands gjorde seg heller ikke bort, og mulig Martins kunne fått et mål der hvis han hadde hatt noen flere kamper i beina..
Jeg tipper 7 poeng på de neste fire kampene ;D

Hva så?? Det du skriver er intet argument for at vi ikke skal klare noe millioner av 15-16 åringer klarer. Pasninger, bevegelse og å flytte beina etter ballen lærer man når man er 12. I newcastle er det godt voksne og ikke minst godt betalte spillere som jeg forventer presterer bedre. Men det skal de ha, den såkalte "manageren" vår er nok ikke akkurat veldig dyktig til å formidle noe som helst. Lurer på hva det er i så fall.
Men skal være enig med deg i at Jonas og Enrique var dugelige i dag, men også de to gir ballen vekk unødvendig mye.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #268 på: 04. Mars 2009, 23:07 »
Puh, lurte på hvor i helvete SMB hadde fått så jævlig med poeng fra...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #269 på: 04. Mars 2009, 23:07 »

Greit nok at vi spilte veldig bra til tider. Men det er en meget stor sjanse for at vi rykker ned, og da er hvertfall ikke jeg fornøyd med tap på hjemmebane,
uansett hvem vi møter og hvor liten sjansen er for at vi vinner.