20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United FC vs Liverpool FC, søndag 28. desember kl. 12.55. (C+ Sport 1)  (Lest 20759 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Given har jo vert ein gud i mål, hadde me ikkje hatt han hadde det vert 7-1.

Både Colo og Taylor sliter med Hyppie
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Colo har virkelig vært god i dag. Benksliterene til Liverpool gjør som de vil.
Har du noe i mot Coloccini?

Nei, hvordan det? At han er en middelmådighet i PL er nok de fleste enig i.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nå gjelder det å få harper inn i buret og given opp som spiss, han er vel en av få som har sett en ball før... :D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Synes Colo har vært svært god i år jeg.

Vi spiller mot 1 plassen i PL, slapp av folkens!! Jeg var mer misfornøyd forrige kamp...

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Nå gjelder det å få harper inn i buret og given opp som spiss, han er vel en av få som har sett en ball før... :D

haha :D

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Det er ganske utrolig at Liverpool ikke allerede har pungtert kampen! Nå har vi forsatt en sjanse, men prestasjonsnivået må mange hakk opp. . Takk til Edgar som gir oss 1-2 og forsatt en kamp.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Føler det er Coloccini du henger ut hver gang bare. Har Taylor vært noe bedre i dag? Har Enrique vært noe bedre?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Føler det er Coloccini du henger ut hver gang bare. Har Taylor vært noe bedre i dag? Har Enrique vært noe bedre?

Spillere som Taylor og Smith har jeg sluttet å nevne. Her inne diskuterer vi fotball, og er det noe Taylor og Smith ikke kan er det nettopp det. Når det gjelder Enrique har jeg på følelsen av at han ikke er 100% da han egentlig var helt uaktuell til denne kampen. Har nok fått en god dose smertestillende. Skal også nevnes at midtbanen ikke er stort bedre.
« Siste redigering: 28. Des. 2008, 14:05 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Etter min mening midtbanen som er verst. I hvertfall på det defensive. De slår en pasning og så er de forbi et helt ledd. Da er det ikke rart forsvaret ser dumme ut.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Helvete. Der var det slutt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Herlig forsvarspill av Colo & Co. Nå er det over.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Duff virker kvikk til tider i dag, hvis vi skal fokusere på det positive...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Skjer med Butt ut a?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Geremi i tverrliggeren!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Da håper jeg vi bruker det siste byttet ved at vi tar ut Kinnear og setter innpå en som kan fotball.