20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United FC vs Liverpool FC, søndag 28. desember kl. 12.55. (C+ Sport 1)  (Lest 20735 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Håper Joe Kinnear velger en litt forsiktig taktikk. Om vi spiller litt forsiktig skal LFC slite med å skape så altfor mye, de er jo ikke det mest offensive laget hva spillestil gjelder. Liverpool er jo et defensivt lag, er jo veldig godt organisert bakover, men dette gjør jo også at de har sine begrensninger offensivt.
Så jeg mener vi bør spille som dem i i denne kampen, tette igjen bakover å utnytte de få sjansene vi får. Klarer vi å ta ut Gerrard av kampen, stoppe de sugende løpene han har med ball i bena, være tidlig oppe i han, da er mye gjort. Må også passe sg for Keane som nå ser ut til å ha funnet formen.

Om Martins spiller vil jeg si vi har en fair sjanse på seier i denne. Ingen av erstatterne er i nærheten av hans nivå.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Skjønner hva du mener Frode for det er flere lag som lykkes mot Liverpool med en slik taktikk også denne sesongen. Mot et godt organiserte lag og uten Torres (hvertfall ikke i topp form) så sliter ofte Liverpool med å komme til mange sjanser. Problemet vårt er at vi må sette sammen et helt nytt forsvar med to backer som egentlig er backer. Da blir det vanskelig å tette igjen bakover. Martins spiller btw ikke.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
NUFC: Shay Given, David Edgar, Jose Enrique, Fabricio Coloccini, Steven Taylor, Nicky Butt, Danny Guthrie, Jonas Gutierrez, Charles N'Zogbia, Damien Duff, Michael Owen (c)

Subs: Steve Harper, Geremi, Xisco, Shola Ameobi, Tamas Kadar, Andy Carroll, Kazenga LuaLua

LFC: Jose Reina, Sami Hyypia, Daniel Agger, Steven Gerrard (c), Yossi Benayoun, Dirk Kuyt, Ryan Babel, Javier Mascherano, Lucas Leiva, Emiliano Insua, Jamie Carragher

Subs: Diego Cavalieri, Robbie Keane, Albert Riera, Xabi Alonso, David Ngog, Nabil El Zhar, Martin Skrtel

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
veldig bra at enrique spiller, han var konge mot lennon.
lt;3 Newcastle <3

braegg

• Supersub
    • Vis profil
Noen som har hatt problemer med at Canal + sport1 bare er piksler? Alle de andre kanalene er intakte, inkludert canal+sport 2 og extra. Når jeg prøver å se på sport1 henger bildet igjen fra den forrige kanalen jeg så på. Sinnsykt irriterende at canaldigital ikke har åpen kundeservice! Noen som har tips? Ville i såfall reddet dagen.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Ville byttet ut Edgar mot Geremi ellers er jeg fornøyd.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Funker helt normalt hos meg. Vet ikke hva du skal gjøre, men det finnes sikkert nok gode streamer hvis du ikke skulle få det til.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Greit lag synes eg! Vi trenger all farta vi kan få på topp, og då er nok Duff det beste alternativet. Hadde dogg gjerne håper å få sett Carroll fra start en kamp... Viktig med Enrique tilbake på backen, selv om han får en helt annen motstander i en litt mer lur Kuyt, enn en lynrask spiller som f.eks Lennon. Håper bare han holder seg konsentrert!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
FUngerer helt bra her å, prøv å dra ut kontakta og å prøv på nytt ;)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Ser på laget til Liverpool. Synes dei virkelig har tatt hensyn til at vi er svekka defansivt ! Satser på at Enrique får Babel mot seg, og Edgar får Banajoun. Gjør heller ingenting at Pool starter med Lukas Leiva, i stedet for Alonso. Fatter ikke at han fyren kan ta en plass på den midtbanen...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Howay The Lads!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg takker og bukker for at vi har PL's beste keeper i mål
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dette er elendig. Nå må gutta faen med våkne. Bare flaks at vi ikke allerede er under med et par mål.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fy faen. Drittlag. Jeg har ikke ord for hvor elendig innsats det er nå. Hele gjengen loffer rundt.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Coloccini har vært latterlig dårlig! Flaks som kø1 sier at vi har PL's suverent beste keeper.