20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United FC vs Liverpool FC, søndag 28. desember kl. 12.55. (C+ Sport 1)  (Lest 20752 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Kazenga Lualua virker derimot meget frisk. Spennende spiller

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem har vi i neste seriekamp??  Vi er vel på nedrykk igjen nå. Kommer til å bli tight som faen dette her. Håper bare noen er dårligere enn oss hvis det er mulig da.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Neste PL-kamp er hjemme mot West Ham 10 januar. Før det skal vi ha Hull borte i FA-cupen.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Kan folk seriøst slutte å klage. Etter forrige seier som var mot Tottenham, var det 5 poeng opp til europacup, og nå to kamper seinere er det igjen nedrykk. Vær litt realistiske da. Med Seier igjen over West Ham om to uker, er vi med igjen, verre er det ikke. Vi møter Englands beste lag pdd.  Flaut ja, men det behøver ikke være newdrykk fordet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Hadde ivertfall rett at det blei mange mål.....

Einaste som får godkjent av meg i dag er Given. Han kunne ikkje gjer noge på målå som kom imot. Spillerene virker så jævla tafatte der utpå, virka jo nesten som dem hadde gitt opp før kampen var starta.
Newcastlesupporter siden 1992

nerli

• Gjest
skjønner at folk klager jeg .. skulle ikke vært lov å tape så stygt på hjemmebane ! greit vi møtte liga lederen .. men at d skulle ende så ille hadde jeg aldri trodd .. enda en skuffende fotball jul for newcastle ...
men nedrykk blir d ikke .. men d blir heller ikke europa cup .. vi er et middels bunnlag og det forblir vi en stund til .. ting endrer seg ikke neste sesong hvis dere tror det .. newcastle må bygge opp igjen laget fra bånn av .. noen av spillerene vi har nå er gode greit nok .. men de fleste er søpla til stor klubbene .. hadde colo osv vært så sinnsykt god så hadde han ikk gute vært i newcastle ..
og hadde ikke owen hatt skade mareritt hadde ikke han spilt i newcastle trøya .

vi har middels spillere .. ingen vits å skryte for mye av dem .. er kun en virkelig toppspiller i newcastle og d er given .. harper og martins like bak .. resten er middels spillere .. synd å si d .. men håper de unge i klubben utvikle seg til toppspillere ( zoggi, enrique, bassong, taylor, carrol, xisco og guthrie for å nevne noen .. ) de er ikke gode nok ennå til å gjøre newcastle til en klubb blant de 10 beste .. men er vi tålmodige kan d skje ..  se på toppklubbene eller de fleste andre klubber i PL .. de har talenter .. men de har virkelig stoore talenter .. lennon og cesc for å nevne to .. er mange å nevne .. men dere skjønner nok hva jeg mener ..

lykke til i neste kamp .. håper vi gjøre d bedre i cupen i år .. i pl blir d bare en middels sesong .. vil tippe en plassering rundt 12-16 etter 38 kamper ..

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Jeg har ikke sett kampen, men hvem har spilt værst? Ser Butt ble byttet ut. Regner med han spilte ræva? Og med Taylor tilbake i forsvarsrekka kan vi vel ikke forvente noe annet enn stygge sifre...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg har ikke sett kampen, men hvem har spilt værst? Ser Butt ble byttet ut. Regner med han spilte ræva? Og med Taylor tilbake i forsvarsrekka kan vi vel ikke forvente noe annet enn stygge sifre...
Enrique var ræva, Taylor var ræva, Colo var ræva, Edgar var ræva, Butt var ræva, Jonas var ræva. Det var vel de værste.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Dagens prestasjon er en kollektiv svikt. Joe Kinnear valgte helt feil taktikk i dag, men viktigst av alt så var det spillerene som sviktet. Vi prøvde å ligge lavt å kjøre overganger på Liverpool, nøyaktig samme tabben BigSam begikk for et år siden da vi ble overkjørt på samme måte. Liverpool fikk mye possesion og kom hele tiden til sjanser, og selv om Shay leverte årets beste keeperprestasjon i 1.omg var det bare et tidsspørsmål før Liverpool skulle score. Målene Liverpool scorer er først og fremst ikke personlige feil, men kollektiv svikt i alle ledd. Forsvaret henger ikke sammen, midtbanen blir altfor lett utspilt og folk jobber alene utpå der istedet for å dra lasset sammen. At Owen ikke prøver å spille spiss blir også helt håpløst, for når vi kommer på noen av våre få overganger i 1.omg så er ikke Owen der. Vi kan takke Shay Given for at vi ikke taper tosifret, nøyaktig slik tilfellet var i fjor. Jeg er sjokkert over at vi legger oss så lavt i banen på hjemmebane og lar Liverpool spille, og jeg er sjokkert over hvor dårlige prestasjonene til spillerene er.

Vi må bare glemme denne kampen, gjøre alt vi kan for å ta oss videre i cupen neste helg, så har vi en god mulighet til å ta tre poeng mot West Ham om to uker.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Det svikter rett og slett kollektivt i dag. Einaste som får godkjent er Given hos meg.
Man ser fort kor svekka laget blir når spelarar som Taylor og Edgar må starte.
Ellers er Owen ubrukeleg utan Martins.

Geremi skal faktisk få ros. Dødlige frispark.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Gratulerar folkens, då greidde mi faktisk toppa kampen frå i fjor(0-3 mot same lag), som eg då såg live og meinar var ein av dei dårlegaste eg har sett eit lag prestera nokensinne. Det at eg såg han live forsterka sikkert dette, men uansett så toppar vi heile skiten i dag. Og det er ein prestasjon i seg sjølv!
Eg drite igrunn langt oppi at mi tapar mot Liverpool. Dei er tross alt eit topplag som kjempar om gull mens mi er eit botnlag så kjempar mot nedrykk. Dette er dei harde fakta. Men det eg i det minste kreve er innsats og at ein prøver alt ein kan for å vinna! I dag gjorde vi ingenting, rett og slett ikkje ein drit. Einaste som var på bana av Newcastle-spelarar var Given, og eg tykjer direkte synd i den mannen! Her presterar han å varte opp med 6-7 redningar i verdsklassa, men likevel slepp han inn 5 mål pågrunn av resten av laget som ikkje gjer ein drit...Det er etter slike kampar eg unnar Given å avslutta karriera i Arsenal foreksempel. Eg skjønnar ikkje at eit lag kan svikta så totalt , idag er det ikkje enkeltspelarar som sviktar, men heile laget...ja bortsett frå Given sjølvsagt. Stakkars mann...
« Siste redigering: 28. Des. 2008, 15:59 av lgrinde »

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
På en fryktelig trist dag, var det eneste positive toon army, som pep gjennom hele "You'll Never Walk Alone" på slutten.

BallaJazz

• Gjest
Forventa igrunn å tape i dag men detta her var jo totalt svikt på alle måter.Beste å gjøre er bare å glømme denna tragedien av en kamp fort som mulig og starte å fokusere på neste kamp mot West Ham

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Idag va min første dag live på stadion. For en måte å bli døpt på. Supporterne skal ha nye mer skryt en piping unner sangen. De presset laget framover til å med på 1 5. Var kjempe imponert. Bedre stemning i denne kampen en mellom arsenal liverpool for en uke siden. Alle måtte jo være forberedt på dette. 3 av 4 forsvarsspillere var skiftet. Og samarbeidet imellom colo og taylor fungerer ikke. Følte med de, og taylor hører ikke på colo. Kjøp nytt og selg taylor! Artig å være på kamp ihvertfall:-)
Han kom, ble mett og dett var dett....

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
Idag va min første dag live på stadion. For en måte å bli døpt på. Supporterne skal ha nye mer skryt en piping unner sangen. De presset laget framover til å med på 1 5. Var kjempe imponert. Bedre stemning i denne kampen en mellom arsenal liverpool for en uke siden. Alle måtte jo være forberedt på dette. 3 av 4 forsvarsspillere var skiftet. Og samarbeidet imellom colo og taylor fungerer ikke. Følte med de, og taylor hører ikke på colo. Kjøp nytt og selg taylor! Artig å være på kamp ihvertfall:-)

Joda, dem var som vanlig helt fantastiske(toon army altså). Men for meg som satt hjemme i stua, så ble pipinga høgdepunktet. :) Mye pga jeg satt å grua meg til å høre sangen helt fra det ble 1-3.