20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United FC vs Liverpool FC, søndag 28. desember kl. 12.55. (C+ Sport 1)  (Lest 20743 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Vi er nøtt til å ta nok poeng til å overleve før vi spiller kampene mot topp 4.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Vi er nøtt til å ta nok poeng til å overleve før vi spiller kampene mot topp 4.

Hva mener du? Vi avslutter ikke seriespillet mot alle topp 4 lagene..........

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Eg mener at det er mot lagene utenfor topp 4 vi tar poengene vi trenger for å overleve. Derfor tenker eg ikke nedrykk pgr av denne kampen. Resulatatet blir ofte slik, når luften går ut av oss.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Noe som "beviser" at vi har for dårlige spillere å velge blant er at det ikke er 1. gang vi taper med så store sifre de siste sesongene. Vi tapte stort hjemme mot ManU forrige sesong, og hadde også lignende opptredener mot Villa, Liverpool og Portsmouth. Dette skjedde da både Allardyce og Keegan var trenere. Vi ble også utspilt så til de grader borte mot Arsenal i starten av sesongen da Keegan fremdeles var trener.

Jeg mener det ikke nødvendigvis er manageren eller taktikken som er problemet, jeg holder heller en knapp på at vi har et lag som er altfor svak i enkelte posisjoner. Idag kan man ikke sammenligne den sentrale midtbanen Liverpool stilte med mot våres. Gerrard - Mascherano - Lucas er jo bare så vanvittig mye bedre enn Butt - Guthrie, heller ikke da vi puttet inn Geremi vil jeg ta det som en forsterkning. Akkuart i denne lagdelen vår er så svak at jeg velger å tro at det er den største bidragsyteren til at laget til tider opptrer så svakt som det vi gjør. Utrolig temposvak lagdel, stor mangelvare er styrke, også det å klare å holde litt på ballen er vanskelig med den midtbanen, kun Guthrie som klarer dette.

Med Barton tilbake vil det hjelpe, men han har ikke vist noenting av formen/kvalitetene han hadde i ManCity hos "oss". Så her trengs det virklig en kvalitetspiller, gjerne 2!
På backplassene trenger vi sårt forsterkninger, ikke fordi Beye er dårlig, han er mer enn god nok han, men fordi vi ikke tåler skader på disse plassene.

Klarer vi å hente litt kvalitet til de nevnte plassene, vil jeg tro at vi kan luke vekk de kampene der vi så og si er sjanseløse fra 1. spark på ballen. De har det blitt for mange av i det siste.
« Siste redigering: 28. Des. 2008, 20:20 av Frode »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Vi har ihvertfall smertelig fått erfare kor tynn stall vi har. Skader på 3-4 av dei som normalt ville starta ein kamp gjer oss tydelig sårbare. Spelarar som Edgar, Taylor, Carrol m.fl er ikkje i nærheten av å være godt nok til backup i ein PL-klubb.

Det er på tide å gje opp Steven Taylor no, han har verken dei fysiske eller psykiske ferdighetene som skal til for å bli ein solid midtstoppar, sjå på Bassong som er like ung med null PL-erfaring kjem inn i verdens tøffaste liga og storspelar, ikkje nok med at han er sterk fysisk, men har en speleforståelse og ro som Taylor aldri i livet kjem til å kunne få. Det samme gjelder Edgar, han har bevist no at det er på tide å sende han heim til Canada med ein gang. Carrol er såpass ung at eg ikkje skal slakte han heilt, men det er tydelig at han ikkje er i nærheten av å være god nok p.d.d.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg er veldig misfornøyd med sesongen til Steven Taylor. Han kan variere fra å være glitrende til å være forferdelig, og jeg håper bare han snart kan begynne å levere stabilt godt. Potensialet hans er udiskutabelt og han har alle ferdighetene som skal til, det er på det mentale han svikter. Å si at Taylor svikter på det fysiske plan blir bare tull å si.

David Edgar tror jeg heller ikke vil stabilisere seg som noen PL spiller, kan sammenlignes med Ramage. Carroll var lovende mot Wigan, og han har en spisskompetanse i luftrommet som er helt enorm. Skal gi Carroll litt mer tid.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Resultatet kom egentlig som forventet. Spesielt med tanke på vår faste forsvarssrekke manglet halvparten av spillerne og at martins at martins var ute. Likevel, det er ikke disse kampene vi MÅ vinne som er de hjemme mot Wigan etc.. Gjør vi det og fortsetter vår greie borteform kan det fort bli en god plassering. Ligaen er jevnere en på lenge og det er veldig morsomt.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er vel nesten historisk at et lag som taper 2 kamper å har 2-7 i målforskjell ikke faller lengere ned på tabellen enn det vvi har gjort.
Vi har vært veldig heldige i denne perioden, hatt andres lags resultater som har gått vår vei. Nå er det vel neste 12 lag som kan rykke ned.
Vi er avhengige å ta full pott i alle hjemmekamper fremover.

Dagens kamp. Ingen kommentar.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
gidd ikkje å kommentere denne kampen....Berre å glømme han så fort så mulig. Given får godkjent. I denne kampen gjekk det meste mot oss.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.