20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United FC vs Liverpool FC, søndag 28. desember kl. 12.55. (C+ Sport 1)  (Lest 20757 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
Hvor er engasjementet?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Mistet canal+ sportskanalene i går kveld, og ingen streams ser ut til å funke noe særlig.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Du går ikke glipp av noe. Det er faen latterlig å se på.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dette er det dårligste jeg har sett noe lag prestere i årets sesong. Av alle kamper, Stoke, West Brom osv er det ingen som har vært så tafatte som dette. Jeg er i ferd med å kaste pc`en til helvete og brenne alt som har med newcastle å gjøre.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Det er ille å si det, men akkurat nå frister det mer å se på Tour de Ski enn å se 2.omg av denne kampen.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Moro å se på dette her... Skjønner ikke at Owen en gang har vært en bakromsspiss. Han er jo maksimalt stillestående og truer aldri bakrommet jo!Tafatt til tusen forran der.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Er flaut hvordan vi har fremstått i dag!! Ufattelig svakt, jeg har nesten ikke ord. Vi ligger altfor lavt i banen og inviterer Liverpool til å spille hele veien! 0-2 etter 40min og vi har en keeper som sannsynligvis har levert den beste enkeltomgangen av en keeper hittill denne PL sesongen. Sjokkerende!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Men allikevel. Neste kamp stiller vi med det samme håpløse laget. Og ærlig talt, hvem faen gidder å komme til en slik klubb??
Det lurer jeg på.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Det har aldri skjedd før at jeg er blitt fysisk syk av å se fotball, men nå er jeg møkkakvalm av de elendige og puslete prestasjonene våre..
Gi Given klapp på skulderen, gi colo et nakkeskudd!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Colo har virkelig vært god i dag. Benksliterene til Liverpool gjør som de vil.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Colo har virkelig vært god i dag. Benksliterene til Liverpool gjør som de vil.
Har du noe i mot Coloccini?

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dæven how effektiv vi are! :)

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ja det er det verste. De spiller jo uten en rekke av sine faste spillere og leker med oss. Dette er jo som å se Hafnarfjordur mot Barcelona.
Hehe. Og så scorer Edgar.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
nå snur vi kampen, 3-2