20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United FC vs Liverpool FC, søndag 28. desember kl. 12.55. (C+ Sport 1)  (Lest 20762 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Utrolig kjedelig med alle skadene! Viduka gjør også en glimrende jobb etter skadeavbrekket. Håper bare at JKs rosing av Carroll vil føre med seg mye godt. Han har jo bevist tidligere at han har potensialet..
En glimrende jobb sier du? Jeg ville vel sagt det motsatte. Viduka er ferdig på toppnivå desverre.

Viduka har ALDRI vist noe toppnivå i NUFC desverre. Er en av spillerne vi like gjerne kan bli kvitt i januar, bidar minimalt til laget både i enkeltkamper og over tid. For meg en av de største skuffelsene da jeg hadde store forventninger til han.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Enig ang. Viduka. Har aldri levert noe i Newcastle som tilsier at han skal være noen toppspiss. Hadde dog ingen store forventninger til han. Men jeg trodde faktisk han skulle være en spiller som kunne vinne mye i lufta, men han vinner jo INGEN hodedueller!! Det Viduka har er en god nærteknikk, men hva hjelper det når aksjonsradiusen hans er lik null utenfor sin egens kropp vidder. God avslutter er han med både hode og føtter, men er nødt til å få målene så til de grader servert og uten press fra motspiller, men slik dagens PL fotball er så går fotballen det lille tidelet for fort for Viduka. Er bare å kvitte seg med han, han vil aldri kunne klare å bidra med noe mer på dette nivået. Noe jeg også mente i fjor. Dette tremannsangrepet var nok et blaff for de som mener Viduka har kvalitetene, han fungerte mer eller mindre som en "gratispassasjer" med så gode medspillere han hadde i Owen og Oba. At mannen hover inn en ukelønn på £80.000 er en skam, selv om det er en annen sak.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Mark Viduka er en mann som på sitt beste både kan være en giftig spiss, og treffsikker servitør. Da han kom til klubben hadde jeg lite forventninger til ham, og syntes på den tiden at det var et dårlig kjøp. I ettertid har jeg blitt mer klar over hans kvaliteter - og dessverre også hans laster. At han fortsatt er i klubben kan jeg meget vel forstå, når man ser en spiller som Shola Ameobi få spilletid når vi skriver 2008 (jada - han har faktisk scoret i høst, men ærlig talt: han burde vært solgt til en basar til inntekt for akutt pleietrengende for årevis siden).

Jeg synes ikke man bør selge Viduka i januar, med mindre man hanker inn to brukbare spisser selv. Han kan fremdeles være en nyttig tilvekst på topp i klubben, selv om Andy Carroll etter hvert puster ham i nakken når det kommer til rollen som tredjevalg på topp.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
enig med mannen over meg... Håper ikke vi selger Viduka hvis ikke vi får en ett par spisser i Januar.. Hvis Owen også går sitter vi igjen med Martins som eneste "gode" spiss(I mine øyne)... Ligger selvfølgelig potensial i Carrol, men så har vi bare Ameobi, og kansje Smith etterhvert. Men alle vet jo hvordan det kommer til å gå :p

Håper vi får inn ett par gode spisser og kvitter oss med Ameobi og kansje vidukasmith...

Anngående kampen tror jeg kommer til å slite, men er opptimist og håper vi klarer å slite oss til poeng.

Håper på

Given
    Geremi Taylor Colo Zoggy
Jonas   Butt      Guthrie      Duff
           Owen      Carrol
Toon till I die.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi burde da vel ikke blitt solgt. Han viste mot Portsmouth at han kan være en god spiller å ha på benken. Han fikk ikke spille noe under Souness, Roader, Allaryce osv, men hvem er de liksom? Sir Bobby Robson digga Ameobi, brukte han støtt og stadig, og jaggu gav det resulater. Folk kan slakte Ameobi så mye dem vil, men det er et fakta at han ikke er en dårlig spiller. Vært ute av laget så lenge, se hva han har gjort de få kampene han har spilt. Ameobi er en drømmepartner for spillere som Martins osv. Det som er så bra med Ameobi er at hvis han spiller en del kamper i løpet av en sesong, så scorer garantert noen mål, i motsetning til hva Alan Smith gjorde før han ble skada. Ameobi har vist dette alle de sesongene han har fått tillitt.. Vet ikke om folk her husker han for noen år tilbake. Men ingen midtstoppere i hele verden liker og spille mot spisser som Ameobi. Jeg sier ikke at han er sykt god, eller en elegant spiss i verdensklasse eller noe, men at han kan være en nyttig spiller og ha på benken da hodetstyrke kan være svært så avgjørende hvis det er en rask spiss til på banen. Synes Martins og Ameobi utfylte hverandre ganske bra de gangene de starta sammen på topp.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Nå har vel aldri Ameobi vært så god som han var under Roeder, så det du sier er ikke helt riktig.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Han var vel bedre under Robson enn under Roader.. Men ja, surra litt.. Ameobi scorte jo 6 mål på 12 kamper under Roader. Annenhver kamp det.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Veldig enig med Journalisten, jeg! Og Carroll har enda ikke bevist noe spesielt på PL-nivå, annet enn å ha skaffa et straffespark! Har aldri imponert meg nevneverdig, og selvsagt - det hjelper ikke på at han virker til å være en relativt stor dust!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Synes også Carroll virker som en skikkelig dust. Han har aldri gjort det spesielt godt på A-laget, bortsett fra straffesparket i går og et par treningskamper. Han hadde i tillegg et elendig låneopphold i Preston. Hva er så bra med ham? Hvorfor ikke bruke Xisco i steden? En spiller som virker å være et mye større talent.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg vil også gjerne se Xisco til fordel for både Dukes og Carroll, ja! Uten tvil!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Får be Joey Barton "ta ut" Torres :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tja, om noen klarer stable han på bana...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Tja, om noen klarer stable han på bana...

Torres eller Barton? :P

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Ikke sikker på om folket husker kampen til Big Sam i oppkjøringen mot Juventus. Der viste Carroll hva han er god for, å selveste Buffon skrøyt han opp i skyene. Bare synd han ble skadet i den kampen.
Ellers har han stort potensiale, men det han trenger er bedre tid til å spille, bli kjent med Premier League.
Ellers er Viduka er meget god spiller på mange måter, men har sine svakheter. Det er mange ganger svakhetene enn legger merke til først. Iallefall i denne klubben.

Ellers er jeg faktisk kjempe fornøyd med et poeng i dag, iallefall med de spillerene vi skal ha i forsvar.
Tror fort dette kan bli en målrik kamp, siden vi kansje slipper inn et mål, må jage fremover, å da er Liverpool veldig giftige på kontra. Men håper på 3 poeng da.
Uansett.
Lykke til alle sammen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Trur dette blir ein kamp med mange mål, hadde vert rått med 4-3 resultat igjen, der me denne gong vinner  :)
Newcastlesupporter siden 1992