20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]  (Lest 36394 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]
« Svar #75 på: 09. Nov. 2008, 13:23 »
Akkurat det du skrev om Duff er jeg veldig enig i !

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 09. Nov. 2008, 13:39 »
Duff var banens beste mot WBA, spilte nok en god kamp mot Villa. Ser overhodet ingen grunn til å sette ut han nå. N'zogbia er en veldig lik type, og selv om Zog har spilt en god del back er jeg ikke sikker på at han er så veldig mye bedre defensivt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #77 på: 09. Nov. 2008, 13:54 »
Hvis en ser på arbeidskapasiteten er iallefall den størst hos N`Zogbia, i de siste kampene har Duff spilt godt de siste ti minuttene, er det ikke da bedre å ha han som et ess i ermet som settes inn på slutten??

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #78 på: 09. Nov. 2008, 14:01 »
Hvis en ser på arbeidskapasiteten er iallefall den størst hos N`Zogbia, i de siste kampene har Duff spilt godt de siste ti minuttene, er det ikke da bedre å ha han som et ess i ermet som settes inn på slutten??

Så uenig som det er mulig å bli!    Duff har har i det siste vist langt bedre arbeidskapasitet enn hva Zog har for vane å gjøre.   Så vil mye heller ha Zog som ess i ermet som kan settes in på slutten. Da kan Zog komme inn å utfordre, finte og forsøke skape noe mot slitne Fulham spillere.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 09. Nov. 2008, 14:02 »
Ser helst at N'zogbia får spille pga han er ung og har en lysende fremtid, mens Duff vil snart være på tur nedover, Zoggy drar nok i januar viss han ikke får spille tid.

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #80 på: 09. Nov. 2008, 14:11 »
Hvis det er god arbeidskapasitet å loffe rundt, bryte opp angrep, slå pasninger tvers/bakover i banen samt "drible seg selv" i 80min for så å spille bra, må jeg si at det virker veldig merkelig. N`Zogbia kunne helt klart blitt brukt som et perfekt ess i ermet, men han får jo ikke kjangsen. Hvis ikke det blir en ordning på det snarest forsvinner et av de største talentene vi har hatt ut gjennom dørene, kanskje til Arsenal??? For meg ser det ut som N`Zogbia har litt av nykkene Ronaldo hadde da han kom til "grapset". N`Zogbia trenger spilletid, mye kjeft, en trener som setter seg i respekt, holder han i ørene, samtidig som han gir han tillit. Da kan N`Zogbia bli en fotballspiller av stor klasse. Duff har INGEN framtid.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #81 på: 09. Nov. 2008, 14:12 »
Folk i Bodø, vi treffes på PULS Mørkved!

Ser frem til nok en kamp med et Newcastle i fremgang

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 09. Nov. 2008, 14:14 »
Ser helst at N'zogbia får spille pga han er ung og har en lysende fremtid, mens Duff vil snart være på tur nedover, Zoggy drar nok i januar viss han ikke får spille tid.

Okei, så det viktigste er å bruke den som er best neste år eller om to år? Ikke bruke den som er best nå?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 09. Nov. 2008, 14:16 »
Enig med klovnen. Dei fleste gongane Duff får ballen stoppar angrepa våre opp. Før ville han ha kjørt på og utfordra og dribla, men det blir desverre mykje støttepasningar og nøling. I det siste har han i midlertid likna litt meir på den han var før, men eg trur kanskje det hadde vore betre med Zogbia. Han har større fart og har meir å bidra med framover. Zogbia kan skape noko ut av ingenting i tillegg er han ein spelar for framtida, det er ikkje Duff..
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 09. Nov. 2008, 14:18 »
Dere som mener angrepene våre stopper opp med Duff for tiden, OPPFORDRER jeg til å se Newcastle-WBA eller Newcastle-Villa i opptak!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 09. Nov. 2008, 14:26 »
Fatter ikke greia her? Duff har jo vært strålende de siste kampene, og totalt sett vært blant de bedre denne sesongen. Mye bedre enn det Zog har vært når han har spilt. Greit at Zog nok har et større potensiale, men så lenge Duff spiller slik han gjør ser jeg liten grunn til å vrake ham. At noen påstår at Zog har bedre arbeidskapasitet enn Duff finner jeg også rart. Grunnen til at vi "bare legger merke til Duff" i sluttminuttene er at han har såpass bra arbeidskapasitet at han står kampen ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #86 på: 09. Nov. 2008, 14:28 »

Okei, så det viktigste er å bruke den som er best neste år eller om to år? Ikke bruke den som er best nå?

Desverre KØ1 men jeg kan ikke forstå hva du ser i Duff som jeg ikke ser, for meg er han klønete, nølete og uten selvtillit.

Når det gjelder venstreback plassen har både Bassong og Enrique kun frem til januar å overbevise meg om at det vi trenger mest er en ny ventreback.

Heia Stabæk forresten

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 09. Nov. 2008, 14:41 »
Jeg har min mistanke om at du baserer uttalelsene dine på fjorårets Damien Duff og ikke det han har prestert i år. Jeg mener du er helt på jordet! Mangel på selvtillitt!? Har du f.eks sett hvor mye han har driblet siste kampene!?

Jeg har stor tro på Jose Enrique, men jeg mener vi trenger en ny venstreback. Bassong er midtstopper, liker ikke han på backen.

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #88 på: 09. Nov. 2008, 14:51 »
Jeg ser også potensialet i Enrique, men vi trenger reel konkurranse her også, da har vi med en skadefri tropp konkurranse på alle plasser. Denne Duff diskusjonen begynner å bli noe useriøs nå, men å si at Duff er i storform og "dribler" rundt på banen vil jeg si er på kanten. Duff har nok sin beste tid i karriæren i newcastle om dagen, men hva sier det mest om? Og denne driblingen/fintene hans går han like ofte på selv som motstanderene gjør. Det vi kan se på som positivt med slike diskusjoner er jo det at vi har iallefall en viss bredde i stallen  :D

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #89 på: 09. Nov. 2008, 14:55 »
Ja, han må tydligvis ikke ha sett mange kamper denne sesongen, ihvertfall ikke de siste kampene..da har han vært god!
Enig med deg kø1.. han dibler og tar tuneller stadig vekk! Spør du meg, så er ikke det et kjennetegn på dårlig selvtillitt!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.