20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]  (Lest 36365 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]
« Svar #60 på: 07. Nov. 2008, 12:40 »
Sholas problem er at hans bunn nivå er ekstremt lavt, når han da samtidig har en slentrete spillestil som gjør at det ser ut som han overhodet ikke bryr seg om å prøve å spille fotball, da blir det veldig lett å mislike han og kritisere han i dårlige perioder.
At han også har hatt veldig mange dårlige perioder taler heller ikke i hans favør.

Han har spilt godt de siste kampene, og har også hatt gode perioder for Newcastle tidligere.   Men en alt for ustabil spiller, med ett alt for lavt bunn nivå, og også ett for lavt topp nivå til å noen gang skulle bli en klasse spiss.
sunt pueri pueri puerilia tractant

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #61 på: 07. Nov. 2008, 13:08 »
Owen kommer inn etter pause ! vi trenger fart på topp, selv om ameobi ikke har vert så verst d siste kampene, kan vi ikke si at han er en god spiller ??? han gjør fortsatt irriterende feil.
skjønner selfølgelig tankegangen din. men ikke bare må vi matche owen forsiktig opp i formigjen og risikere mint mulig med skadeproblemene hans, men når 'shola the great faktisk vinner ein duell, og midtbanen kommer etter anført JB, og vingene stikker ut, og martins i bakrom, så ja, ser vi faktisk mye giftigere ut enn på lenge. owen er vår kaptein, og avslutter mest sannsynlig kampen, og er tilbake for å bli fit igjen fra start mot wigan :P
sant det  ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 07. Nov. 2008, 13:33 »
Selvom Shola har vært god i de siste kampene så er han for dårlig for en fast plass i Newcastle. Det har vi sett gang på gang tidligere.. Jeg er ikke stor fan av Ameobi, men at han kan være god i perioder er det ingen som sier noe i mot! At han er en vi kan satse på i lengden er noe annet. Om Ameobi forsvinner i gratis til sommeren feller ikke jeg mange tårer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 07. Nov. 2008, 14:05 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1447076,00.html

Det blir samme lag som mot Villa bekrefter Kinnear.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #64 på: 07. Nov. 2008, 19:05 »
Noken som skal sjå kampen i London? Veit noken om kor reisande NUFC fans skal oppholda seg før kamp?

Skal over, men vet ikke dette. Noen som er medlem av N-O, som kan sjekke om det står noe der?

På NO nevnes en pub som heter Eight Bells.

Sitat
CRAVEN COTTAGE PUTNEY BRIDGE UNDERGROUND STATION (DISTRICT LINE)

AWAY PUB THE EIGHT BELLS (NEXT TO PUTNEY BRIDGE UNDERGROUND STATION)

Det stemmer. Bortefansa pleier alltid å møtes ved Eight Bells, som er rett før Putney Bridge - 100 meter fra undergrunden. Jeg bor rett ved Putney, så jeg kommer på Eight Bells, men har ikke råd til kampen.  :(

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 07. Nov. 2008, 21:59 »
Nico, er du gira på å forklare letteste vei fra Stanstead til Craven?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #66 på: 07. Nov. 2008, 22:44 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1447076,00.html
Det blir samme lag som mot Villa bekrefter Kinnear.

Ja, men sånn skal det være. Da holder vi kansje nullen igjen.
Det er en viktig kamp som må vinnes.
Lykke til alle sammen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #67 på: 08. Nov. 2008, 10:32 »
Nico, er du gira på å forklare letteste vei fra Stanstead til Craven?

Ta standsted Express (tog) til Liverpool Street, gå over på tuben, som er på bygget - sett deg på den gul linje til Tower Hill, bytt linje til district line (grønn) og kos deg på tuben helt til Putney Bridge. Endestasjonen er Wimbledon (det er viktig at du ser, for districtline deler seg ved Kensingson) Når du er ved Putney Bridge går du ut av toget (!) også ser du brua ganske fort. Rett før brua er Eight Bells, sikkert hundrevis av supportere utenfor, så can't miss it. Til stadion går du bare riversiden bortover også ser du Craven Cottage  :D Du bør ikke ha dårlig tid. Det tar gode 2 timer fra Standsted til stadionen.

Kos deg! Også sees vi kanskje på Eight Bells?
« Siste redigering: 08. Nov. 2008, 10:33 av Nico »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 08. Nov. 2008, 10:59 »
Takk! Hvis du ser en jævel med "Sunderland are fucking shite" på ryggen, så er sannsynligheten stor for at det er meg!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #69 på: 08. Nov. 2008, 15:52 »
Hehe, okei! Skal se etter den t-skjorta! Jeg har drakta med Owen på i morgen, men det er jeg sikkert ikke alene om!

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #70 på: 08. Nov. 2008, 19:37 »
Ameobi får mye skryt nå pga. at han var så dårlig før. Hadde dette vært en god spiller som hadde spilt slik Ameobi har gjort de siste kampene hadde vi ikke fått hørt mye.

Det er der jeg er helt uenig. Jeg har hele tiden sagt at Ameobi ikke er så dårlig som alle 14-åringene vil ha det til, det er noen som husker Shola sammen med Big Al. Hadde Sholas navn vært Alan Shearer, hadde vi vært strålende fornøyd med de siste kampene.

Nå snakker jeg ikke om får 5 år siden, men jeg snakker om de siste sesongene og da har han vært meget dårlig. Husker godt da han scorte mot Barca på Nou Camp og da var han go, noe han ikke har vært de seneste årene
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #71 på: 08. Nov. 2008, 21:33 »
Jeg sitter ringside når Jonas og hans crew sparker igang kampen 16:00 lokal tid, og jeg gleder meg sinnsykt! De to første har vært på SJP, men nå får jeg endelig se en bortekamp.

Selve kampen tror jeg kan bli jevn. Fulham er styggode i forsvar med Hangeland som er ruvende forsvarsklippe. Tror fort det kan bli 1-0 til ett av lagene, la oss bare håpe det blir for skjærene ifra Nord-øst :)

Howay the lads!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 08. Nov. 2008, 21:44 »
Fulham har vunnet 3 av 5 hjemmekamper så noen lett kamp blir det ikke. Jeg har tro på seier etter den god prestasjonen mot Villa, men er på langt nær sikker.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 09. Nov. 2008, 10:23 »
Vi er inne i ein bedre periode nå, men ingen kamper i Premier League er lette og denne kampen er ikkje noko unntak. Men trur vi vinner 2-1 etter mål av Coloccini og Martins.

Howay the lads!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #74 på: 09. Nov. 2008, 13:09 »
Tror det er smart av Joe Kinnear å mønstre samme mannskap i dag som mot Villa, da moralen er veldig god og spillere lever på prestasjoner og resultater. Det eneste jeg ikke forstår er at Duff får starte, igjen!. Har lagt merke til at mange i forumet synes han har vært stor i de siste kampene, det synes ikke jeg. Duff spiller for ofte på en destruktiv måte, mye på tvers og altfor mye bakover i banen. Samtidig roter han for mye med ball og stopper flyten i spillet, dette er N`Zogbia vesentlig mye bedre på. Han spiller veldig direkte i lengderetningen og skaper målsjangser. Dessuten er N`Zogbia mye bedre bakover i banen enn Duff. Alt dette tatt i betraktning og det faktum at N`Zogbia ber på sine knær om spilletid stiller jeg meg tvilende til Joe Kinnears valg av venstre ving. Ellers er jo mannskapet som mønstres det beste for en bortekamp. I hjemmekamper kunne det vært artig å sett Barton/Guthrie sentralt. Jeg tror duellene på midten blir avgjørende i dag, så vi er avhengige av å se Barton og Butt spillende på sitt beste.

Syns forøvrig at vi begynner å få en veldig god benk og har mange jokere som kan komme inn og avgjøre kamper, får håpe vi går en skadefri/karantenefri tid i møte

Howay the lads