20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]  (Lest 36099 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
Sv: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]
« Svar #90 på: 09. Nov. 2008, 15:01 »
Duff har jo spilt stort i de 2 siste kampene..At han "stopper" opp angrep syns jeg er feil å si. Syns heller att d viser at Duff er en rutinert spiller som velger å holde i ballen og holde den innad laget når d ikke er nok med medspillere med i angrep.
Og at N`Zogbia er bedre enn Duff defensivt syns ihvertfall ikke jeg. Duff jobber enormt mye bakover i banen og stopper opp motstanderens angrep på sin side.
Men jeg er enig med deg(Klovnen) at N`Zogbia er et stort talent, om ikke det störste talentet vi har og at han fortjener mer spilletid enn han har fått den siste tiden.
Så d er et lite dilemma d der...men samtidig bra at vi begynner å få luksusproblem på spillerfronten..Blir spennende å se når Viduka kommer tilbake om han får tilbake sin plass i laget :)

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #91 på: 09. Nov. 2008, 15:07 »
Folk i Bodø, vi treffes på PULS Mørkved!

Ser frem til nok en kamp med et Newcastle i fremgang

Bruker det være noe særlig Newcastle fans på Puls??
Da jeg sto i baren på Rock under kamper for, hmm ja 6-7 år sia, så trur jeg ikke det var en eneste Newcastle fans innom å så kamp iløpet av hele sesongen ???

Flytter hjem til Bodø 1 desember, så fra da av bllir det muligens kamper på Puls :)

Ps: ikke tilfeldigvis noen som trenger skyss fra Køben til Bodø nu på Torsdag??  Skal kjøre flyttelasset opp da og har plass i bil.  Kjører gjennom de svenske skoger hele veien oppover, så blir en sinnsykt morsom og spennende tur ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #92 på: 09. Nov. 2008, 15:10 »
Duff har spilt bra de siste par kampene, og bør uten tvil starte!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 09. Nov. 2008, 15:12 »
ROCK? Det må være ei stund sia, kan ikke se for meg at de sender fotballkamper nå :P
Puls er greit det, er da en 3-4 Newcastle-fans her på Mørkved har jeg inntrykket av :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #94 på: 09. Nov. 2008, 15:18 »
Kunne faktisk være ganske bra Rock enkelte ganger, problemet var at det stort sett bare var storkampene som trakk folk.  Så på stort sett alle andre kamper var det 3-15 stk, og det blir litt stusselig og lite "intimt" på Rock.   

3-4, tja e jo ikke værst det ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 09. Nov. 2008, 15:21 »
Respektabelt antall det ja :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #96 på: 09. Nov. 2008, 15:23 »
Duff har vært strålende de siste kampene. Gleder meg til å se han jobbe som f... i dag også.

Eurosport mener visstnok at vi klarer oss med 10 spillere idag.

http://uk.eurosport.yahoo.com/football/premier-league/2008-2009/fulham-newcastle-236732.html

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #97 på: 09. Nov. 2008, 15:28 »
Folk i Bodø, vi treffes på PULS Mørkved!

Ser frem til nok en kamp med et Newcastle i fremgang

Bruker det være noe særlig Newcastle fans på Puls??

Da jeg sto i baren på Rock under kamper for, hmm ja 6-7 år sia, så trur jeg ikke det var en eneste Newcastle fans innom å så kamp iløpet av hele sesongen ???

Flytter hjem til Bodø 1 desember, så fra da av bllir det muligens kamper på Puls :)
Ikke veldig mange, men vi er jo noen da. Meld deg inn i facebook gruppa vår, der legges events ut fortløpende. http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=49655916856

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #98 på: 09. Nov. 2008, 16:07 »
Håper også Jonas scorer. Og at han da topper den enormt festlige feiringen han hadde sist kamp ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 09. Nov. 2008, 16:12 »
Litt morsomt at denne kampen går på 3 kanaler, mens tottenham som spiller ca samtidig ikke går på noen!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 09. Nov. 2008, 16:25 »
FFC: Mark Schwarzer, John Pantsil, Paul Konchesky, Brede Hangeland, Aaron Hughes, Zoltan Gera, Danny Murphy, Jimmy Bullard, Simon Davies, Andy Johnson, Bobby Zamora
Subs: Chris Baird, Clint Dempsey, Erik Nevland, Pascal Zuberbuhler, Fredrik Stoor, Leon Andreasen, Julian Gray

NUFC: Shay Given, Habib Beye, Jose Enrique, Claudio Cacapa, Fabricio Coloccini, Nicky Butt, Joey Barton, Jonas Gutierrez, Damien Duff, Shola Ameobi, Oba Martins
Subs: Steve Harper, Sebastien Bassong, Michael Owen, Geremi, Charles N'Zogbia, Danny Guthrie, Andy Carroll

Merker oss at Taylor er skadd. Veldig synd da vi endelig har fått satt en firer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 09. Nov. 2008, 16:33 »
Faen heller. Nå er vi ikke noe serlig med luftstyrke bak i der... Men Cacapa har bra rutine, så det skal nok gå bra.

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #102 på: 09. Nov. 2008, 16:40 »
Hvor lenge er Taylor ute?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #103 på: 09. Nov. 2008, 16:40 »
Er det idiotisk av meg å spørre hvorfor Bassong ikke kunne spilt i stedet for Cacapa?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #104 på: 09. Nov. 2008, 16:41 »
Er det idiotisk av meg å spørre hvorfor Bassong ikke kunne spilt i stedet for Cacapa?
Ikke idiotisk, jeg ville heller sett Bassong enn Cacapa