20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]  (Lest 36269 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]
« Svar #45 på: 07. Nov. 2008, 00:32 »
ja, synes også enkelte bør roe ned rosen av Ameobi. Han er fortsatt ingen stor spiller, men han skal ha for at han har spilt ok i de siste kampene. Og det å ha en fungerende targetman på topp for oss i disse kampene har vært ALFA OMEGA! Kan Xisco bli den optimale fremtidige targetman for oss? Noen som har noen tanker om Xisco? Jeg mener i alle fall han bør få en god del mer tid før vi bestemmer oss for om han er brukbar.

Mot Fulham bør vi starte uforandret. Håper vi våger å ha den samme offensive tankegangen! Howay the lads! Howay Gutierrez!

Helt enig med Ameobi. Han har ikke vært mer en ok. Hadde Owen vørt 100 % hadde jeg ikke nølt med å kaste ut han. Med Xisco har jeg troen, viss vi kan være tålmodige. Han har endel å lære enda. Han bør MINST få en sesong , og spille endel flere kamper både fra start og innhopp.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 07. Nov. 2008, 00:44 »
Joda, Ameobi har vore veldig god. Helt klart vore ein av våre beste dei siste kampane, om ikkje den beste.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 07. Nov. 2008, 00:46 »
Ameobi har da for faen ikke vært ok. Han har vært klasse. Det er like irriterende å se at folk skriver dritt om Ameobi, som å lese all dritten om Joey Barton.
Kan ikke folk slutte å forhåndsdømme?

Du kan kanskje svare på hvordan Ameobi har vært i toppen av alle de seneste MOM-kåringene da, Kenneth?

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #48 på: 07. Nov. 2008, 09:41 »
Jeg synes uansett at det er dårlig at 99 % av alle på forrumet her snakket bare drit og møkk om Ameobi, bare for noen uker siden..Og nå er han plutselig så bra! Men bra det går an å endre mening da, og støtte spillerne uansett:)
Selv om jeg er enig i at han ikke er noen klassespiller, stabil nok osv.. Men mange av dere klarte knapt å trykke ut et positivt ord om han uansett.

Han har iallefall vært stabilt god i noen matcher nå, og jeg håper han fortsetter der mot Fulham, og starter på topp med Oba. De har vært et bra spisspar:) Tror vi vinner 1-0 i år også, etter en utrolig kjedelig kamp.. Ameobi finner Oba godt ut i andre omgang!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 07. Nov. 2008, 10:10 »
Noken som skal sjå kampen i London? Veit noken om kor reisande NUFC fans skal oppholda seg før kamp?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 07. Nov. 2008, 10:13 »
Skal over, men vet ikke dette. Noen som er medlem av N-O, som kan sjekke om det står noe der?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 07. Nov. 2008, 10:13 »
Håper på samme lag som mot Villa...Vi begynner jo å få en rimelig sterk benk også med spillere som Guthrie, N`Zogbia og Owen som kan komme inn og bidra offensivt.
Håper faktisk Ameobi starter isteden for Owen(trodde aldri jeg skulle finne på å si noe sånt) for vi trenger en stor sterk spiss mot Hangeland og CO for å gi mer rom for Martins som virkelig er i scoringsform. Owen er nok ikke helt 100 % heller, så det er bedre å la han få 20-25 min på slutten av kampen for å gi han litt kamptrening.
Håper på en seier og tror også at vi tar en 2-1 seier etter en jevn og ikke veldig velspilt kamp. Martins og Duff putter for oss, Zamora setter en bak Given.

Akkurat som jeg skulle ha sagt det selv

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 07. Nov. 2008, 10:21 »
Var der i fjor, fantastisk stemning, og ikkje minst Barton sitt straffemål på overtid. Der skal ligge eit eit hotell(travelodge? litt usikker) rett ilag me elva med ei bru ikkje så langt frå Craven. Rundt der var det mange forskjellige pubar newcastle fansen var samlet på. Veit ikkje korleis dokke har tenkt på å komme dokke til stadion men der er fult av svarte og kvite drakter på dei fleste underground stasjoner i området rundt stadion, så det er eigentlig bare og spørre seg fram
« Siste redigering: 07. Nov. 2008, 11:40 av Nikolaien »

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #53 på: 07. Nov. 2008, 11:39 »
Ameobi får mye skryt nå pga. at han var så dårlig før. Hadde dette vært en god spiller som hadde spilt slik Ameobi har gjort de siste kampene hadde vi ikke fått hørt mye. Han er en grei backup spiller, men viss vi skal satse på ett topplag så kan ikke han være en fast spiller. Håper han starter mot Fulham pga at han er i matchform, noe owen enda ikke er. Tror det blir nye 3 poeng, og jeg tipper 3-1 til newcastle. Martins, Ameobi og Duff på scoringslisten, Johnson får Fulham ;D
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 07. Nov. 2008, 11:44 »
Ameobi får mye skryt nå pga. at han var så dårlig før. Hadde dette vært en god spiller som hadde spilt slik Ameobi har gjort de siste kampene hadde vi ikke fått hørt mye.

Det er der jeg er helt uenig. Jeg har hele tiden sagt at Ameobi ikke er så dårlig som alle 14-åringene vil ha det til, det er noen som husker Shola sammen med Big Al. Hadde Sholas navn vært Alan Shearer, hadde vi vært strålende fornøyd med de siste kampene.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 07. Nov. 2008, 12:11 »
Ameobi får mye skryt nå pga. at han var så dårlig før. Hadde dette vært en god spiller som hadde spilt slik Ameobi har gjort de siste kampene hadde vi ikke fått hørt mye.

Det er der jeg er helt uenig. Jeg har hele tiden sagt at Ameobi ikke er så dårlig som alle 14-åringene vil ha det til, det er noen som husker Shola sammen med Big Al. Hadde Sholas navn vært Alan Shearer, hadde vi vært strålende fornøyd med de siste kampene.

Ameobi har flere gode perioder i NUFC. Han var et talent og god under Robson, og han var ikke så helt hakkende gal bestandig under Roeder heller. Husker at Ameobi var meget god en periode da Roeder var såkalt caretakermanager. Da spilte han alene på topp med Emre rett bak seg i en rolle mellom midtbanen og spissene.

Men skal klubbene utvikle sine egne spillere kreves det at managerne tørr å satse på dem! Det har IKKE Ameobi opplevd altfor mye i NUFC. Siden Robson hadde stor tiltro til han har han nå opplevd 5 managerbytter og mange av disse har følt seg såpass presset med engang at de heller har hentet inn dyre og mange spillere istedenfor å satse på de som allerede er der.

Verken Viduka, Luque, Smith eller Sibierski har prestert bedre enn det Ameobi har i NUFC jevnt over. Men av en eller annen merklig grunn har fansen allikevel mer tiltro til de eldre karene enn til de yngre. Husker Roeder fikk ENORMT mye pepper for å ha hentet Guiseppe Rossi, men nå 2 sesonger senere har han en enorm suksess med Villareal og er på det italienske landslaget.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 07. Nov. 2008, 12:16 »
Nå hadde det vel ikkje vert noko problem om Roeder henta Rossi permanent, probleme var vel at det var på eit korvarig lån, noko eg da såg på som heilt unødvendig. Tottenham har gjort det samme med Manutd sin Campell i år, og det har vel ikkje medført suksse til no, men nå skal dei ha han fram til sommaren med da, vi hadde Rossi bare til nyttår

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 07. Nov. 2008, 12:33 »
Ser den, var ikke selv videre begeistret for lånet selv. Men det jeg uansett vil frem til var at det var de supporterne som kritiserte forde de mente at Rossi ikke hadde det store navnet de forventet. Spillerne som kommer inn MÅ liksom allerede ha skaffet seg et "navn".

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 07. Nov. 2008, 12:33 »
Har alltid hatt troa på Shola, bare å bla fram tidligere innlegg fra meg. Liker han!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 07. Nov. 2008, 12:34 »
Noken som skal sjå kampen i London? Veit noken om kor reisande NUFC fans skal oppholda seg før kamp?

Skal over, men vet ikke dette. Noen som er medlem av N-O, som kan sjekke om det står noe der?

På NO nevnes en pub som heter Eight Bells.

Sitat
CRAVEN COTTAGE PUTNEY BRIDGE UNDERGROUND STATION (DISTRICT LINE)

AWAY PUB THE EIGHT BELLS (NEXT TO PUTNEY BRIDGE UNDERGROUND STATION)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM