20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny Newcastle United-fans!  (Lest 42249 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny Newcastle United-fans!
« Svar #75 på: 02. Okt. 2008, 11:08 »
Hvem du skal ha bakpå drakten er opp til deg selv, og kun deg selv. Du kan ikke høre på hva vi andre har. Det skal være dine spesielle ikke-seksuelle følelser for en spiller som avgjør hvem du vil ha bakpå drakten din. Du har vel sett endel kamper, og har utpekt deg en eller to favorittspillere? Da er jo svaret ganske klart ;)

Enig der, men f.. ikke lett å velge ut noen favorittspiller for en som startet å se Newcastle før denne sesongen.
Er vel bare Owen, Given, Jonas og delvis Colo som har vært i nærheten av å fortjene navnet sitt på en drakt sålangt i år.

På den andre siden Newcastle93, så burde du kanskje velge Ameobi på drakten, da har du ihvertfall sikret deg at du har valgt en spiller som kommer til å være i Newcastle i mange mange år.
Hvis ikke noen norske fjerdedivisjonslag prøver å kjøpe han for et dusin egg... som er et høyt bud! ;D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 02. Okt. 2008, 11:27 »
Hadde jo  vært kjipt hvis ikke han snarest mulig ble solgt!!!
« Siste redigering: 02. Okt. 2008, 11:32 av thomashaer »

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #77 på: 02. Okt. 2008, 11:44 »
Ta Owen - No doubt! Eneste som kanskje kunne vært et alternativ er Jonas eller å kjøpe en keeperdrakt med Given  :) Men det er selvfølgelig opp til deg. Ellers så kan du jo alltids ta en rå-sjans på at Ashley gjør wow-signeringa si og du tar Arshavin - 11 bakpå  ;D

Da har jeg vært borte en stund. Hatt lite tid til PC i det siste, å har derfor ikke vist meg på forumet.

Ja ja, nest sisteplass på tabellen :p Har forøvrig kjøpt meg Newcastle-drakt nå. Kom over den i en Adidas-butikk i utlandet. Stolt av å gå med den, men når jeg ikler meg den for første gang på skolen, kommer nok folk til å slenge kommentarer i hytt og pine. En gutt i Newcastle-drakt er vel ikke så ofte å se. Neida, resten er så svake å faller for de beste lagene som f.eks. Manu.

Moro å høre! Bare tål det, vi Newcastle-fans er litt mer voksne enn andre, så vi går ikke ned på det nivået til spesielt manure-fans ;D Når jeg går rundt med drakta i London får jeg bare positive kommentarer, og mange kommer opp å spør meg hva de syns om ståa i klubben. Er mange der ute som faktisk syns synd på oss  ::)

Min erfaring er at i England kan du ga med hvilken som helst drakt nar som helst og fa sporsmal om klubben osv. De eneste gangene jeg har erfart at man ikke bor ga med "feil" drakt er pa kampdager. Utenom dette er fans, av min erfaring, meget interessert i fotball og diskuterer gjerne konstruktivt med fans av alle lag uten skittkasting o.l. Dette med skittkastingen i hverdagen er kanskje mer et norsk fenomen og spesielt hos fans av de "4 store" som tror de eier fotballverdenen.

Jeg ble faktisk veldig overrasket over at det var slik. Jeg syns det er kjempemoro at det faktisk går ann å snakke med mann i gata om laget mitt, og føler faktisk jeg får ut litt frustrasjon av det  :P

Og btw. Jeg var på Charlton - Newcastle for 3-4 år siden (0-2^^) - selvfølgelig med Newcastle-drakta. Jeg sto i omtrent i et nøytralt område, men med en gang jeg gikk opp trappa for å sette meg, fikk jeg streng beskjed av en jeg gikk forbi om å ta av meg drakta.
Og når en sånn mann (les feit, ikke fortenner og langt hår) ber deg ta av deg drakta, så gjør du det  ;D
« Siste redigering: 02. Okt. 2008, 11:47 av Nico »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 02. Okt. 2008, 12:45 »
Enkelte omrader er selvfolgelig litt vaerre enn andre og min erfaring er at arbeiderklassen er mer lidenskapelig ovenfor fotballen enn andre.

Men (desverre) sa er det slik i Norge at det kommenteres kraftig og slenges fort dritt dersom du ikke heier pa "rett" lag. Spesielt opplever jeg Man U-fans som de verste. Skryt og hovering over de siste 10 ars triumfer.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 02. Okt. 2008, 13:23 »
Ehm ...  drakta mi er litt tom bak. Skulle gjerne hatt navn/nummer på den. Har ikke peiling på hvilket navn/nummer jeg bør ta, noen forslag?

Kjør på med navnet ditt, evt kallenavn. Da er du sikret:)
Who else...... Alan Shearer

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 02. Okt. 2008, 14:29 »
Kommer litt ann på hvilken Newcastle drakt du har.. Om det er årets drakt eller en fra tidligere sesonger=)
Ser litt snodig ut med f.eks 11 Asprilla på ein ny Newcastle drakt.

Men det er no meg då!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 02. Okt. 2008, 22:42 »
Kan være litt greit med et aktuelt trykk, ja. Jeg kjøpte en drakt med King Kev på ryggen i januar, og nå.... ??? Hm.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 02. Okt. 2008, 22:52 »
Keegan er vel King Kev uansett! :) Jeg angrer ihvertfall ikke på at jeg har KING KEV 1 på drakta mi.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 02. Okt. 2008, 23:00 »
Jeg skal over til England i morgen og vurderer faktisk å kjøpe meg en drakt med King Kev. Det er aldri feil uansett :) Eller så blir det vel en Shearer drakt... Hvis jeg skal ha en av dagens spillere så tror jeg at jeg hadde gått for Jonas.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 02. Okt. 2008, 23:07 »
Vet ikke hvor enkelt det er å få tak i Newcastledrakt i Liverpool men du kan finne det om du drar på JJB eller Sportsworld.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 02. Okt. 2008, 23:47 »
Ja, det var det jeg håpet på. Så at de har Sports World på det nye senteret, og at de selger hjemmedrakten billig på nettet. Så håper de har den på tilbud i butikk også:)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 03. Okt. 2008, 00:00 »
Ja, det var det jeg håpet på. Så at de har Sports World på det nye senteret, og at de selger hjemmedrakten billig på nettet. Så håper de har den på tilbud i butikk også:)

Du vet at Mike Ashley eier Sports World!!?? Ta deg turen på JJB isteden du ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 03. Okt. 2008, 00:41 »
Ahh, det var de han eide ja. Satt faktisk akkurat å tenkte på at han eide en sportskjede! Da får jeg ta turen på JJB da ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #88 på: 03. Okt. 2008, 01:02 »
Eier han ikke Sports Direct a?
Eller er det kanskje det samme det? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 03. Okt. 2008, 08:09 »
Sports Direct er selskapet som eier Sports World. Han eier også den fantastiske sportsbutikken "Lillywhites" som ligger midt på Picadilly Sircus i London. Sikkert kjent for de fleste nordmenn som har vært i London.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM