20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny Newcastle United-fans!  (Lest 42213 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny Newcastle United-fans!
« Svar #60 på: 06. Sep. 2008, 23:50 »
Vælkømmin skal du være. Etter å ha bodd i Newcastle i litt over ett år og jobber med folk fra hele landet så kan jeg forsikre deg om en ting :  Du skal lete lenge etter supportere som er mer knyttet til klubben sin slik som Geordiene er.

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
  • Rosenborg Ballklub & Newcastle United!
    • Vis profil
« Svar #61 på: 30. Sep. 2008, 18:16 »
Da har jeg vært borte en stund. Hatt lite tid til PC i det siste, å har derfor ikke vist meg på forumet.

Ja ja, nest sisteplass på tabellen :p Har forøvrig kjøpt meg Newcastle-drakt nå. Kom over den i en Adidas-butikk i utlandet. Stolt av å gå med den, men når jeg ikler meg den for første gang på skolen, kommer nok folk til å slenge kommentarer i hytt og pine. En gutt i Newcastle-drakt er vel ikke så ofte å se. Neida, resten er så svake å faller for de beste lagene som f.eks. Manu.

Svart å kvit, t evig tid!
Rosenborg Ballklub & Newcastle United Football Club!
Trondheim City & Newcastle City

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 30. Sep. 2008, 22:52 »
Jeg blir varm om hjertet hver eneste gang jeg ser nordmenn i Newcastle-drakt.
Enten de er 10 eller 40 år.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #63 på: 30. Sep. 2008, 22:55 »
Da har jeg vært borte en stund. Hatt lite tid til PC i det siste, å har derfor ikke vist meg på forumet.

Ja ja, nest sisteplass på tabellen :p Har forøvrig kjøpt meg Newcastle-drakt nå. Kom over den i en Adidas-butikk i utlandet. Stolt av å gå med den, men når jeg ikler meg den for første gang på skolen, kommer nok folk til å slenge kommentarer i hytt og pine. En gutt i Newcastle-drakt er vel ikke så ofte å se. Neida, resten er så svake å faller for de beste lagene som f.eks. Manu.

Moro å høre! Bare tål det, vi Newcastle-fans er litt mer voksne enn andre, så vi går ikke ned på det nivået til spesielt manure-fans ;D Når jeg går rundt med drakta i London får jeg bare positive kommentarer, og mange kommer opp å spør meg hva de syns om ståa i klubben. Er mange der ute som faktisk syns synd på oss  ::)

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #64 på: 30. Sep. 2008, 23:18 »
Denne Newcastle-drakta skal jeg bruke i fotballskolecupen på torsdag. Gleder meg til å få den på :D Kommer til å få mange kommentarer ... men skal svare godt for meg. Det er mange som ikke skjønner at fotball handler om bl.a. følelser, heller gå stolt med Newcastle-drakt, enn å gå med en Manu-drakt å føle det er feil. Kunne aldri sett for meg meg selv i Manu/Liverpool-drakt. Men Newcastle passer jeg faktisk perfekt i :) er glad nå.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 01. Okt. 2008, 12:45 »

Moro å høre! Bare tål det, vi Newcastle-fans er litt mer voksne enn andre, så vi går ikke ned på det nivået til spesielt manure-fans ;D Når jeg går rundt med drakta i London får jeg bare positive kommentarer, og mange kommer opp å spør meg hva de syns om ståa i klubben. Er mange der ute som faktisk syns synd på oss  ::)

Min erfaring er at i England kan du ga med hvilken som helst drakt nar som helst og fa sporsmal om klubben osv. De eneste gangene jeg har erfart at man ikke bor ga med "feil" drakt er pa kampdager. Utenom dette er fans, av min erfaring, meget interessert i fotball og diskuterer gjerne konstruktivt med fans av alle lag uten skittkasting o.l. Dette med skittkastingen i hverdagen er kanskje mer et norsk fenomen og spesielt hos fans av de "4 store" som tror de eier fotballverdenen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 01. Okt. 2008, 16:30 »
Jeg antar at du snakker ut fra egen erfaring, og hvis ditt inntrykk stemmer med virkeligheten, så synes jeg det er svært positivt.
Synes egentlig også at miljøet blant supportere fra ulike lag på Three Lions i Trondheim er positivt. Opplevde før ManU-kampen å få flere spørsmål om hva som hadde skjedd i Newcastle i sommer fra en ManU-supporter som åpenbart virket oppriktig interessert i å få vite litt om dagens motstander.

Er vel egentlig bare Pool-fansen som er litt overlegne, og ikke så lett å snakke med. Kan hende at de er jævlig dårlige tapere og vinnere. Jeg fryder meg i hvert fall for hver dag som går over alle seire over Liverpool, og spesielt de gangene vi har slått dem og de har forlatt puben før kampslutt. Uten at det har vært utklassingssifre å snakke om.

Det er vel litt forskjellig fra person til person antar jeg.
« Siste redigering: 01. Okt. 2008, 16:31 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 01. Okt. 2008, 22:46 »

Min erfaring er at i England kan du ga med hvilken som helst drakt nar som helst og fa sporsmal om klubben osv. De eneste gangene jeg har erfart at man ikke bor ga med "feil" drakt er pa kampdager. Utenom dette er fans, av min erfaring, meget interessert i fotball og diskuterer gjerne konstruktivt med fans av alle lag uten skittkasting o.l. Dette med skittkastingen i hverdagen er kanskje mer et norsk fenomen og spesielt hos fans av de "4 store" som tror de eier fotballverdenen.

Jeg har også fått litt denne følelsen, i Norge er det ekstremt mye drittslenging fra fans både til motspillere og dommer jeg ikke har hørt så mye av de få gangene jeg har vært på kamp i England.

Hilde

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #68 på: 01. Okt. 2008, 23:03 »
haha, så søt :D :)

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #69 på: 01. Okt. 2008, 23:39 »
Ehm ...  drakta mi er litt tom bak. Skulle gjerne hatt navn/nummer på den. Har ikke peiling på hvilket navn/nummer jeg bør ta, noen forslag?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 01. Okt. 2008, 23:46 »
Gjer som meg, 9 - Martins ;D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 01. Okt. 2008, 23:46 »
9 Martins ville jeg valgt da :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #72 på: 01. Okt. 2008, 23:49 »
Skulle jeg valgt en av dagens spillere så ville jeg "gamblet" på 18 Jonas
sunt pueri pueri puerilia tractant

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #73 på: 02. Okt. 2008, 03:03 »
Hvem du skal ha bakpå drakten er opp til deg selv, og kun deg selv. Du kan ikke høre på hva vi andre har. Det skal være dine spesielle ikke-seksuelle følelser for en spiller som avgjør hvem du vil ha bakpå drakten din. Du har vel sett endel kamper, og har utpekt deg en eller to favorittspillere? Da er jo svaret ganske klart ;)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #74 på: 02. Okt. 2008, 08:17 »
Hvem du skal ha bakpå drakten er opp til deg selv, og kun deg selv. Du kan ikke høre på hva vi andre har. Det skal være dine spesielle ikke-seksuelle følelser for en spiller som avgjør hvem du vil ha bakpå drakten din. Du har vel sett endel kamper, og har utpekt deg en eller to favorittspillere? Da er jo svaret ganske klart ;)

Enig der, men f.. ikke lett å velge ut noen favorittspiller for en som startet å se Newcastle før denne sesongen.
Er vel bare Owen, Given, Jonas og delvis Colo som har vært i nærheten av å fortjene navnet sitt på en drakt sålangt i år.

På den andre siden Newcastle93, så burde du kanskje velge Ameobi på drakten, da har du ihvertfall sikret deg at du har valgt en spiller som kommer til å være i Newcastle i mange mange år.
sunt pueri pueri puerilia tractant