20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny Newcastle United-fans!  (Lest 42217 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ny Newcastle United-fans!
« Svar #180 på: 27. Nov. 2008, 00:13 »
Det var en liten spøk Joakim :P Spiller ikke på et godt nok lag til å ha Raufoss som en skikkelig rival, men har spilt mot gutta der. Kjenner mange av de privat også. Og dessuten er det, relativt sett, mye mer rot bak kulissene der enn i Newcastle. :P
Jeg kan forstå at du har problemer med å skjønne de totningene som mobber bønder og slik, det har jeg selv. Hva skjer hvis Vålerenga skulle rykke ned? Drar de allikevel på stadion og synger "vi hater bønda" eller hva de synger? Neppe.
Men for meg er det uaktuelt å betale bortimot 100 kroner for å se en 2.div kamp. Det er det i mine øyne ikke verdt. For all del, er ikke medgangssupporter, så hadde nok ikke gått om de ledet 1.div engang. Har hatt så mange "uenigheter" med diverse trene og leder oppå der, at det er vel der "hatet" mitt begynner.
Jeg er stolt av å være fra Raufoss (tro det eller ei ;) ), men det har ikke noe med fotballen å gjøre.
Derfor følger jeg bare med på PL. Interessen min for norsk fotball minker og minker for hvert år. Mens kjærligheten til Newcastle øker og øker :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 29. Nov. 2008, 21:41 »
Da forstår jeg bedre.
Det hender riktignok jeg ser noen andredivisjonskamper, men da er det jo som regel RBK2 jeg ser...
Men at interessen for å se norsk andredivisjonsfotball ikke er så stor har jeg full forståelse for.
Det er litt mer fristende å se PL.

Selv om Newcastle ikke alltid er så flink til å spille etter humøret mitt. Synes de kunne vært flinkere til å vinne kamper når jeg har dårlige dager. :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 29. Nov. 2008, 21:43 »
Hehe, Newcastle er i stor grad med på å avgjøre hvordan dagen min blir.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
  • Rosenborg Ballklub & Newcastle United!
    • Vis profil
« Svar #183 på: 01. Des. 2008, 22:08 »
Da var det jul snart. Nå vet jeg hva jeg ønsker meg. Kanalpakken hvor jeg får følge PL. Hva bør jeg velge? Canal+ eller Viasat? Vil ha alle kamper...
Svart å kvit, t evig tid!
Rosenborg Ballklub & Newcastle United Football Club!
Trondheim City & Newcastle City

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 01. Des. 2008, 22:15 »
Det er bare Canal Plus som har PL. Viasat har CL.