20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny Newcastle United-fans!  (Lest 42261 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Ny Newcastle United-fans!
« Svar #45 på: 18. Aug. 2008, 21:52 »

Åhåhå! Det hadde vært perfekt da, siden broren min (som kanskje skal være med) holder med Chelsea :D Men vi får se når mamma får fri, er masse som må gå opp her hjemme også.

Bor dere alle i England eller? :P

Du får legge opp turen til London rundt Chelsea-kampen ja, så skaffer jeg billetter til kampen! :)

Jeg bor ikke i England enda, men jeg flytter veldig snart for å starte studiene der! Gleder meg veldig ;D

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
  • Rosenborg Ballklub & Newcastle United!
    • Vis profil
« Svar #46 på: 18. Aug. 2008, 22:15 »
...og SINNSYKT dyrt.

Dyrere enn i Norge? Hvor dyrt er det?
Svart å kvit, t evig tid!
Rosenborg Ballklub & Newcastle United Football Club!
Trondheim City & Newcastle City

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 18. Aug. 2008, 22:34 »
Han mente vel at Norge er dyrt...
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #48 på: 18. Aug. 2008, 23:54 »
Men så har vi vel HELT greie lønnsslipper å vise til også...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 19. Aug. 2008, 00:23 »
Vel...kollegaene mine tjener en del mer enn meg her og jeg har norsk lønn. Vi har litt høyere gjennomsnittslønn men ikke så mye høyere at biler, mat osv er nesten dobbelt så dyrt som her.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 19. Aug. 2008, 00:28 »
Nå er jo også de sosiale forskjellene i England betraktelig mye større enn her til lands også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #51 på: 19. Aug. 2008, 08:00 »
Jeg for min del savner prisnivået i Norge!   Etter 2 år i Danmark virker Norge som ett lavkost land ???  Alt her er stort sett dyrere enn i Norge (bortsett fra alkohol og tobakk) Og att på til så soper dette flatlandet med seg 47% skatt >:( 39% skatt og 8 % arbeidsmarkedbidrag!  Stykt!   Skal drikke mye for å tjene inn de skattene!
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 19. Aug. 2008, 11:12 »
Vi har det altfor godt her i Norge! ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 19. Aug. 2008, 15:22 »
Er ikke alkohol og tobakk selve livet da? Er det ikke det som utgjør grunnlaget for at vi skal kunne leve et normalt liv i dette landet, uten bekymringer? Jeg trodde alt var bare fryd og gammen, så lenge alkohol og tobakk var billig jeg... Hu derre politikerdama som er på TV hele tida sier jo det.

Nei, denne tråden handlet vel kanskje ikke om politikk?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 19. Aug. 2008, 15:29 »
Hehe, og høye renter er jo lissom regjeringas feil også...

Men nei, er ikke noen politikktråd dette :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ThaGeneral

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #55 på: 19. Aug. 2008, 15:54 »
Har vært medlem her en knapp uke nå, men kan jo ta en kort presentasjon jeg og siden det er pause mellom brazil og argentina :)
Er fra Oslo, 22år, studerer for tiden i Kristiansand. Heia på NUFC siden midten av 90-tallet. Alle heia på Man U så da valgte jeg NUFC og vært trofast siden. Ellers er jeg Vålerenga-supporter, så da har alle en god grunn til å hate meg :D. Er ganske objektiv i mitt syn på fotball, og har ingen spesielle hatlag. Eneste måtte være Brann, men det er vel helst pga at bergenserne ble litt mye til tider i fjor.

Gleder meg syk til årets sesong, og tror, med et par spillere til, kan det bli en av de bedre på lang tid. Så kampen på den lokale fotballpuben, og det var en deilig stillhet i lokalet når Newcastle tok ledelsen :D Syns King Kev gjør en kjempejobb og håper den gode framgangen fortsetter utover hele sesongen.

cheers!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #56 på: 19. Aug. 2008, 18:02 »
velkommen skal du være!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 19. Aug. 2008, 20:29 »
Vælkømmin tel gards! Feel free til å boltre deg på forumet i alle former for diskusjoner.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 23. Aug. 2008, 20:57 »
Det er faktisk ganske så morsomt å være Newcastle-supporter. Det var vel i januar i år at min standardfrase når det kom til fotball var "3 poeng er såååå 2007"... Og ja, dagens ungdom er ikke fortapt, tydeligvis! :D

Barton

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #59 på: 06. Sep. 2008, 23:44 »
Jeg er også født i 93 men har heid på Nufc siden jeg var 9 , har heid på dem endel år nå og andre skjønner ikke hvorfor jeg heier på et lag som ikke er manu osv.. Kult at det også er andre på min alder som også ikke heier på alle de største