20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 185533 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #480 på: 07. Nov. 2009, 14:14 »
Greit nok at spillertypen til Jonas kanskje passer Arsenal sin bedre enn f.eks Geremi. Men poenget var at du kommenterte et eksempel som blei brukt her med noen forferdelig dårlige og irrelevante argumenter, når det blei satt et generelt eksempel på at alle spillere blir bedre med bedre medspillere.

Tror ikke det holder å skrive det 2 ganger i uka, hvis du fortsetter å formulere deg så dårlig. Da må du skrive det minst 15 ganger.

-----------------------------

I et annet innlegg klarer du t.o.m å kritisere Stoke som du selv sier er et lite lag med begrensede midler. Du kritiserer de for å kjøpe store fysiske spillere...overrasket over at fotballklubber er kyniske og tenker resultater istedenfor å spille fin fotball??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #481 på: 07. Nov. 2009, 14:14 »
human, det slår deg ikke at det kanskje er du som tar feil da, siden ingen skjønner hva du mener og alle er uenig med deg?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 07. Nov. 2009, 18:05 »
Skremmande å sjå kor dårleg denne mannen er mot nokre av CCC dårlegaste forsvar. For meg er han årets skuffelse så langt.
;)

Endelg har han funne målet! :D

Fantastisk! Som eg har sagt, eg har lyst at Jonas skal lukkast. Er jo bra at han viser tendensar i dag, og scorar eit visstnok kjempebra mål :) 
Men det skal meir til enn 20 min for å overbevisa meg. Og det endrar ikkje faktum at han har vore ein av våre svakaste spelarar fram til dagens kamp. Vi får håpa det ikkje er ein alvorleg skade. Slik at han kan fortsetja heile sesongen so god som han var i desse 20min.

Var på rypejakt i dag, så fekk ikkje hørt kampen på radio :( ;) 

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #483 på: 08. Nov. 2009, 07:14 »
ja jevli rart at det var eg som ikkje skjønte ka dykk meina?? fordi dykk ikkje svara på argumenta eg har...... at han har en dårlig innleggsfot er ikkje et svar på at folk ikkje bruka romma han skapa................. og ja det er noken som går utafor "ikkje forstår det eg meina" for argumentera med at det er jonas som ikkje slepper fra seg ballen tidlig nok. 3\4 ganger er folk markert fordi dei ikkje beveger seg i romma, det er mitt syn etter nesten alle kamper eg har sett av newcastle i år, og eg har endå ikkje sett et fast beviser på at han slepper ballen for seint dei fleste gangane han utfordrer som påstått her.
« Siste redigering: 08. Nov. 2009, 07:58 av Human »
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #484 på: 08. Nov. 2009, 07:22 »
Greit nok at spillertypen til Jonas kanskje passer Arsenal sin bedre enn f.eks Geremi. Men poenget var at du kommenterte et eksempel som blei brukt her med noen forferdelig dårlige og irrelevante argumenter, når det blei satt et generelt eksempel på at alle spillere blir bedre med bedre medspillere.

Tror ikke det holder å skrive det 2 ganger i uka, hvis du fortsetter å formulere deg så dårlig. Da må du skrive det minst 15 ganger.

-----------------------------

I et annet innlegg klarer du t.o.m å kritisere Stoke som du selv sier er et lite lag med begrensede midler. Du kritiserer de for å kjøpe store fysiske spillere...overrasket over at fotballklubber er kyniske og tenker resultater istedenfor å spille fin fotball??

det er absolutt ikkje urelevant fordi eg definera ka en god fotball spiller er, og en spiller som geremi er god nok for stoke... og jonas er en spiller som lett kunne spillt på arsenal, det kan ikkje geremi.... catch my drift?

selfølgelig er det fordi dei tenker resultat og er kyniske det har eg ikkje nevnt en plass at dei ikkje er... men poenget mitt er at vil du ha eit lag som spiller bra fotball eller eit lag som spiller som stoke??? no gidde eg seriøst ikkje skrive en jevla kommentar til deg igjen for du har absolutt ingen argument, og det einaste du kommer med er latterlig krittikk til mine innlegg som er heilt urelevant, der du prøver å latterigjere meg ved bruk av hersketekniker! oj vent, no veit eg kem du e siv jensen!

og du skyter deg så jevlig i foten når du seier "Greit nok at spillertypen til Jonas kanskje passer Arsenal sin bedre enn f.eks Geremi" for ka gjer dei i arsenal??? dei beveger seg i rom når folk utfordrer og spiller seg forbi led (det er derfor jonas er bedre egna i arsenal enn geremi), det hadde vert mykje lettare om du spørte meg koffor arsenal er et bedre lag en stoke, fordi då kunne eg fortalt deg det og då hadde vi sluppe den diskusjonen her............
« Siste redigering: 08. Nov. 2009, 07:49 av Human »
- carry on!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 08. Nov. 2009, 10:46 »
Sitat
og jonas er en spiller som lett kunne spillt på arsenal

Aldri i verden om Jonas hadde spelt på førstelaget til Arsenal slik som han har prestert hittil i år, og ikkje minst slik dei har prestert. Har du sett Arsenal spela i det siste? :P
Eg skjønnar ikkje korleis ein spelar som ikkje presterar i CCC kan kunne gå rett inn på laget til Arsenal. Det er ein latterleg påstand rett og slett. Er det rart eg verte provosert ;)

Geremi spelte i sin tid på Chelsea og var mykje betre enn det Jonas har vist i vår klubb.

Vi får håpa Arsenal-spelaren Jonas vaknar snart, kanskje gårsdagen var eit varselskot...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 08. Nov. 2009, 15:15 »
Et tips Human. Ikke skriv innlegg etter du kommer hjem fra fylla

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #487 på: 08. Nov. 2009, 16:33 »
Sitat
og jonas er en spiller som lett kunne spillt på arsenal

Aldri i verden om Jonas hadde spelt på førstelaget til Arsenal slik som han har prestert hittil i år, og ikkje minst slik dei har prestert. Har du sett Arsenal spela i det siste? :P
Eg skjønnar ikkje korleis ein spelar som ikkje presterar i CCC kan kunne gå rett inn på laget til Arsenal. Det er ein latterleg påstand rett og slett. Er det rart eg verte provosert ;)

Geremi spelte i sin tid på Chelsea og var mykje betre enn det Jonas har vist i vår klubb.

Vi får håpa Arsenal-spelaren Jonas vaknar snart, kanskje gårsdagen var eit varselskot...

geremi spelte engang på chelsea ja, men det hadde han aldri kunne gjort idag for han har mista tempo rett og slett.. om du ser på målet til jonas igår så ser du ka eg meina med at ingen går i rom når han utfordrer, blant anna carroll og harewood stopper opp når han raider frammover, heldigvis var jonas i så godt slag at han klarte å runde alle 4 idag og ikkje 3 som vanlig.. og ja eg er ueni med deg, jonas kunne spillt på arsenal, men eg sa ikkje at han gikk rett inn i første 11... men at han hadde funka ypperlig der for han har akuratt det arsenal ser etter i en spiller

om du ser korleis jonas spiller så hadde du sett det og, hadde det vert spillere i bevegelse rundt han kunne vi utnytta at han runder 1 eller 2 man i stede for å håpa at han skal runde 4 stykk kver gang.
« Siste redigering: 08. Nov. 2009, 16:40 av Human »
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #488 på: 08. Nov. 2009, 17:13 »
nevn en spiller i newcastle som klare å gjere det jonas gjer gang på gang her:

http://www.zshare.net/video/6539581049fe4f0a/

en ser også koffor jonas savner en spiller som martins for dei hadde bra sammspill til tider
« Siste redigering: 08. Nov. 2009, 17:14 av Human »
- carry on!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 08. Nov. 2009, 20:15 »
Trur du må bytte ut tyrkaren på bildet ditt me Jonas :) Vi verte ikkje einige. Men det er greit.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #490 på: 08. Nov. 2009, 22:38 »

en ser også koffor jonas savner en spiller som martins for dei hadde bra sammspill til tider

Lengste fan-filmen jeg noen gang har sett.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 08. Nov. 2009, 22:45 »

Lengste fan-filmen jeg noen gang har sett.

Må det for å få frem det beste av han  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 09. Nov. 2009, 16:49 »
Jonas er ikke den som kan bære hele laget på sine skuldre. Han trenger bevegelse rundt seg, han trenger selvtillitt og han trenger assistanse hvis han skal lykkes. Han er i stor grad en lagspiller, selv om han mangler noe på de tekniske ferdighetene en lagspiller trenger. Jonas er ikke den som utmerker seg oftest med brilliante scoringer eller assists, men han gjør veldig ofte en uvurderlig jobb for laget, både med og uten ball. Jonas er en av våre bedre ballspillere. Det sier mer om hvor dårlig kvalitet det er på ballferdighetene blant våre spillere denne sesongen. Men det sier heller ikke at Jonas derfor er en dårlig spiller. Det er langt fra sikkert at Jonas hadde spilt regelmessig på landslaget under en annen sjef enn Maradona. Men det betyr heller ikke at Maradona er dum som tar han ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #493 på: 09. Nov. 2009, 22:25 »
Jonas er ikke den som kan bære hele laget på sine skuldre. Han trenger bevegelse rundt seg, han trenger selvtillitt og han trenger assistanse hvis han skal lykkes. Han er i stor grad en lagspiller, selv om han mangler noe på de tekniske ferdighetene en lagspiller trenger. Jonas er ikke den som utmerker seg oftest med brilliante scoringer eller assists, men han gjør veldig ofte en uvurderlig jobb for laget, både med og uten ball. Jonas er en av våre bedre ballspillere. Det sier mer om hvor dårlig kvalitet det er på ballferdighetene blant våre spillere denne sesongen. Men det sier heller ikke at Jonas derfor er en dårlig spiller. Det er langt fra sikkert at Jonas hadde spilt regelmessig på landslaget under en annen sjef enn Maradona. Men det betyr heller ikke at Maradona er dum som tar han ut.
Veldig enig i det du sier her, og syns ikke jonas er en spiller vi bør selge i neste vindu. Han er også en spiller som har høy stjerne hos Toon Army;)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 09. Nov. 2009, 23:04 »
Vi bør ikkje selge i Januar av den grunn til at vi ikkje kjem te å erstatte han. Men om han fortsetter med sitt svake spill ut sesongen må vi gjerne selge. Får bere håpe vi får sjå meir til det han viste mot Peterborough, då blir situasjonen en annan. Jonas har resten av sesongen til å overbevise meg.