20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem henter Keegan!?  (Lest 36805 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #75 på: 18. Jan. 2008, 13:54 »
29år er jo ingen alder for en stopper :) Han kan lett holde 4-5 år til !

BallaJazz

• Gjest
« Svar #76 på: 18. Jan. 2008, 14:08 »
Får håpe at det blir noen solide spillekjøp nå.Føler meg bombesikker på at Keegan vill kjøpe det som trengs for å bygge opp et slagkraftig lag igjen :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 18. Jan. 2008, 14:50 »
Elamander, van Buyten og Deco ville vert så fantasik at eg hadde svømt over dammen for å kysse Keegan.
KANONKJØP om det bli realitet :o ;D :-*

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #78 på: 18. Jan. 2008, 15:19 »
Hva med Darren Bent?
Han er visst tilgjengelig på billigsalg fra Tottenham. Ung britisk spiller med alle muligheter for å bli en topp topp centre forward.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 18. Jan. 2008, 15:30 »
Eg vil ikke ha Bent. Føler Defoe/Owen/Martins har større forrutsetninger for å bli vår toppscorer sesong inn og ut,

Rozen

• Gjest
« Svar #80 på: 18. Jan. 2008, 15:44 »
Keegen kommer vel til å hente mange... over 1 MILLARD å kjøpe for i 2008:  ;D

http://fotball.bt.no/england/article98350.ece

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #81 på: 18. Jan. 2008, 15:51 »
Morsomt det, men jeg jubler ikke. Vil ikke at Newcastle skal få det samme kjøpe-ryktet på seg som Chelsea.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #82 på: 18. Jan. 2008, 15:54 »
Noe som har sett mye til elmander?

Ja,jeg bor i Sverige og der viser de ganske mye om Elmander...Han har utviklet seg til en kvalitetsangriper og har blitt mye mer effektiv enn han var før.  Bare å kjøpe for min del. Sterk, rask, bra avslutter med begge bein og en enorm arbeidskapasitet.

1 milliard kroner er faktisk ikke fantastisk mye i dagens fotball..4 veldig gode spillere er vel det man kan få for den summen. Men i mine øyne så rekker det med den stallen vi har i dag. Spillere som Given, Taylor, Faye, Beye, Enrique, Barton, Milner, N`Zogbia, Emre, Owen, Martins er en veldig bra grunn å starte med for Keegan. Mye bedre stall enn det han begynte med sist ihvertfall(ja,jg vet att det var i 2.divisjon han starta)
Det rekker med 4 kvalitetsspillere til og vi er med og kjemper om CL-plass.
Carrick, Van Buyten, SWP og Defoe/Bent/Berbatov hadde vært drømmen.

Nå som Keegan er tilbake så tror jeg att Emre får en viktigere rolle i laget som en offensiv midtbanespiller der han har en nesten fri rolle på midten. Keegan dyrker jo de kreative spillerne i laget minst like mye som BigSam dyrket de defensive.

Tenk dere dette laget:                                          
                                                                  Given

Beye              Taylor             Van Buyten     Enrique

Carrick

Wright- Phillips                                              N`Zogbia

Emre

Berbatov             Martins

Som backups eller avløsere:  
                                                              Harper

Carr               Faye            Cacapa         Edgar

Geremi

Milner                                                    Duff

Barton

Owen                       Smith        

Og da har jeg ikke med Butt, Rozenhal, Viduka, Carroll engang...Finns utrolige muligheter med dette laget, det gjelder bare att Keegan virkelig ser over hva han har å jobbe med og kjøper inn spillere på rett plasser så kan det bli en knallsesong neste sesong.Tror att vi er litt for langt bak nå for å håpe på annet enn en hederlig 7-8 plass, kanskje med mye flaks så kaprer vi en UEFA- plass

Det jeg er sikker på ihvertfall er att vi kommer til å spille 4-4-2 med reine vinger som utfordrer hele tiden og kommer til mye innlegg. Har en offensiv midtbanespiller som får mye kreativ frihet og ansvar med mange gjennombruddsløp og som får være med mye i angrepsspillet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 18. Jan. 2008, 15:55 »
Prisene blir jo pressa opp av andre klubber når chelsea handler, fordi de vet at chelsea har mye cash. Anelka er ikke for meg verdt 160 mill
lt;3 Newcastle <3

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #84 på: 18. Jan. 2008, 16:35 »
160 mill for Anelka, som har alt en toppspiss skal ha (utenom rett holdning da) er virkelig ikke ille. Chelsea har gjort mye dårligere kjøp enn det..

BallaJazz

• Gjest
« Svar #85 på: 18. Jan. 2008, 18:11 »
Elmander er uten tvil en meget god fotballspiller.Kunne tenkt meg han til klubben!.Ellers så ser jeg vi er linka til SWP.Det er bare hærlig!.Han er en rå fotball spiller ;D.Det hadde vært gull å fått han til klubben.Van Buyten er en stor å sterk bauta og sånn sett vill passe godt inn i laget men har en svakhet  og han er ikke hurtig og sliter mot tekniske å hurtige spillere men håper han kan ta igjen detta med nøktern lesing å avbryting av spill

160Mill for Anelka synes jeg er en meget bra pris!.Spillere i hans klasse ligger ofte på 200-400 mill så Chelski har gjort et meget godt kjøp der

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 18. Jan. 2008, 18:13 »
According to today's Daily Express, Newcastle boss Kevin Keegan is interested in bringing Chelsea defender Wayne Bridge to St James' Park.

Ville vert eit kanonkjøp :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 18. Jan. 2008, 18:25 »
Elmander vil ikke heve 11'ern vår overhodet! Han gjør det bra i Ligue1, men jeg tror ikke han er spilleren vi trenger på vei mot toppen.

Synes vi skal la være å kjøpe spisser så lenge både Owen og Martins er i Newcastle..

Wayne Bridge ville vært strålende..Og hvis vi har sjans på Shaun WP så vil det være en av våre beste signeringer noensinne! Er også positiv til Van Buyten.

Når det gjelder Defoe er det en spiller jeg liker veldig godt, men jeg ser ikke behovet når vi sannsynligvis må øse ut med over 100mill kr for han.

--------------Given--------------
Beye - Taylor - Buyten - Bridge
ShWP - Zog --- Emre ---- Duff
--------Owen - Martins----------

Helt greit dette ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 18. Jan. 2008, 18:45 »
Ser heller ikke poenget med å kjøpe Defoe. En god spiller for all del, men det er ikke her vi skal bruke pengene.

Kantspill var jo viktig for Keegan forrige gang og regner med at han også nå setter det høyt. På venstrkanten e dekningen og kvalitet god, men på høyrekanten kunne vi trenge en til. Shaun Wright Phillips hadde vært stårlende, men vet ikke om Chelsea er villig til å selge.

På venstrebacken har vi nå kun en naturlig venstreback. Det sier seg altså selv at vi trenger inn en ny her. Bridge ville vært veldig bra og en slik offensiv back ville nok også passet inn bra hos oss. Shorey på Reading er en annen back som har overbevist meg denne sesongen og hans kontrakt går også ut til sommeren. Med andre ord kan ikke Reading kreve for mye for han.

På høyrebacken har Beye storspilt, men han er jo ute en god stund nå. Carr er da eneste alternativ og derfor ville det passet bra og fått inn Wes Brown. Allardyce var jo interessert i han og de virket som han også hadde lyst til å komme. Kvalitetsspiller som kan spille på backen mens Beye er i afrika og kan gå inn i midtforsvaret når Beye kommer tilbake. Mtp. at kontrakten han også går ut kan vi nok få han får en bra pris.

Den sentrale midtbanen har vært et problem i år og personelig tviler jeg litt på Emre. Han har de riktige ferdighetene for all del, men har ikke tatt vare på sjansene han har fått. Håper KK lar han spille for fotballen hans passer nok Emre bedre. Ville vært fantastisk hvis han fikk ut Emres potensial for da har vi en kvalitetsspiller. Er derfor noe usikker om vi burde hente en ny kreativ midt i dette overgangsvinduet eller avente og eventuelt kjøpe inn en ny til sommeren. En spiller som Van der Vaart ville vært fall væt strålende å fått inn.

kristian79

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #89 på: 19. Jan. 2008, 17:00 »
Tror ikke Det første kjøpet til King Kev vil vere en forsvarspiller  :D Tipper en klassespiller på sentral midtbane 8)

Hehe, kanskje ikke! Men jeg tror egentlig Kev vil være litt mer opptatt av forsvaret vårt nå enn det han var for 10 år siden :)

Keegan kjøpte da forsvarspillere sist han var her også, gode sådan etter min mening! For å nevne de mest kjente i Peacock (en midtstopperhardhaus delux), Albert (en briljant, teknisk og offensiv midtsopper), Barton (den dyreste forvarspilleren i England igjennom tidene da Keegan kjøpte han fra Wimbledon). Er også litt mindre kjente kjøp som Marc Hottiger og Barry Venison. Begge spilte i NUFC den/de første sesongen(e) vi rykket opp i PL!

Skal ikke se bort ifra at Keegan henter en forsvarspiller, men tror han henter en solid midtbanespiller ihverfall i dette transfervinduet!!

Savner den tida der med Cm og det spillerne der. Fin tid :)

Nå er ikke jeg noen rev på dette spillet siden jeg omtrent aldri har hatt tilgang til det, men jeg husker jeg spilte det første av disse spillene litt hos en kammerat, det var ikke så værst, og da hadde Newcastle en jekla god spiller som het Papavsilou (eller noe slikt, en greker) som bøttet inn mål sammen med Beardsley og Cole........

Han het Niki Papavasilliou, han var fra kypros og spilte kun en sesong (93/94) for Newcastle. Han ble aldri noen stor hitt og flytta tilbake til kypros hvor han spilte resten av karrieren sin. Kristian